آجر
لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان
چهار شنبه 25 مهر 1397برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : مدیر

 

آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمت آن بنا به عقیده برخی از باستان شناسان به ده هزار سال پیش می رسد. در ایران بقایای کوره های سفال پزی و آجر پزی در شوش و سیلک کاشان که تاریخ آنها به هزاره چهارم پیش از میلاد می رسد وجود دارد. در ایران قدیم هر کجا که سنگ کم بوده و خاک خوب هم در دسترس بوده است آجر پزی و مصرف آن معمول شده است. استفاده از خشت های آجری در زمان ساسانیان گسترش یافته و در ساختمان های بزرگ مانند آتشکده ها به کار رفته است.

شاید هیچ یک از مصالح ساختمانی مانند آجر نتواند زمین و رنگ و بوی خاک را برای ما ایرانیان زنده سازد. آجر تنها مصالحی است که در هر گوشه ی معماری سنتی ما دیده می شود که در هر مکان به فراخور موقعیت و کاربری، شکلی جدید به خود گرفته است. حضور آجر در معماری نه تنها در گذر ایام رنگ نباخته است، بلکه در شکل و قالب های متنوع تری رخ نمایی می کند.

در سایت یک دو سه سازه انواع آجر از میان برترین تولیدکنندگان ایران با قابلیت خرید آنلاین ارائه گردیده است. آجر سوراخ دار ، آجر فشاری (گری)، آجر پلاک، آجر نسوز و انواع نانو پوشش های آجر از جمله محصولات عرضه شده در بخش آجر سایت یک دو سه سازه می باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    پيوندها
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: