لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان

خرید نهال گردو یک انتخاب پر سود در کشاورزی :

خرید نهال گردو برای کاشت و پرورش توسط کشاورزان و باغداران یک فعالیت بسیار پر سود محسوب می شود، به طوری که حتی می‌توان گفت سودآوری این نهال نسبت به ارقام نهال دیگر همچون بادام نیز بسیار پر سودتر می باشد.

برای مثال محصول دهی یک نژاد خوب از نهال گردو، سالانه بالغ بر 75 تا 90 کیلوگرم گردوی خشک برای هر درخت باردهی خواهد داشت. البته مزایایی چون عمر اقتصادی بالای درختان، عملکرد مناسب، قیمت بالای محصول و همچنین ارزشی که چوب گردو به همراه دارد نیز همگی در محبوب بودن این خرید نهال گردو، تأثیر گذار بوده اند. بنابراینپرورش نهال، می‌تواند یک باغداری پر سود و موفق نام گیرد.

 به طور کلی می ‌توان گفت که احداث باغ گردو، از سودهی مناسبی برخوردار می باشد. حال آن چه ما در این نوشتار برآنیم، بررسی انواع نهال گردو و نکاتی که پیش از استعلام قیمت نهال گردو، باید به آن‌ها توجه کنید است، پس برای موفق بودن در امر کشاورزی و باغداری لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

پیش از استعلام قیمت نهال گردو بهتر است به چه مواردی توجه کنیم؟

از آن جایی که محصول گردو به عنوان محصولی مقاوم به سرما و شرایط سخت شناخته می‌شود، می‌توان گفت کاشت آن با محدودیت‌های خیلی زیادی همراه نخواهد بود. در هر صورت خوب است که پیش از خرید نهال گردو، به شرایطی از جمله خاک و آب و هوای منطقه کاشت، توجه کنید. برای مثال با اینکه درخت گردو در اکثر خاک‌ها (به دلیل مقاومت بالایی که دارد)، قابل رشد است، اما شما خوب است که قبل از خریداری نهال گردو، به فکر تهیه خاک‌های شنی و یا لومی ‌باشید. زیرا نهال در این نوع از خاک‌ها رشد متعادل‌تر و بهتر و در نتیجه پرثمرتری خواهد داشت. همچنین لازم است که شرایط آب و هوایی و اقلیم جغرافیایی زمین کشت خود را نیز بررسی کنید تا نهالی سازگار با آن شرایط تهیه نمایید.

چندین نکته ی کلیدی در زمان خریداری نهال های گردو:

چهار نکته سنجیدن ارتفاع مکان شما نسبت به سطح دریا، زمان گلدهی درختان گردو در پاییز و بهار، و زمان باردهی اولیه ی نهال ها می باشد و همچنین زمان کاشتن درخت گردو، از جمله نکاتی هستند که حتماً در زمان خرید نهال گردو و بعد از آن در مرحله کاشت باید به آن‌ها دقت فراوانی نمایید. بر اساس ارتفاعی که از سطح دریا دارید باید انواع گوناگونی از نهال گردو، را انتخاب کنید. برای مثال اگر در ارتفاعات بیشتر از سطح دریا قرار دارید و در یک منطقه سرد هستید، نهال‌ های مقاوم ‌تر همچون « گردو چندلر» را بخرید. یا برای مثال نهال ‌های دیرگل ده دیگر مانند گردو فرنور، کانادایی و... برای مناطق سرد مناسب‌ تر هستند.

 در رابطه با دیر بازده یا زود بازده بودن نیز می‌توان گفت که برخی از ارقام مانند گردو ژنوتیپ گلد نهال، از همان اولین سال کاشت، باردهی آن آغاز می شود که این نکته خود می‌تواند در تصمیم گیری‌ های شما در زمینه خرید نهال و کاشت آن مؤثر باشد. مناسب ترین زمانی که برای پرورش نهال های گردو می توان متصور شد از اواخر پاییز تا اواخر اسفند ماه می باشد.

 

مراحل خرید و استعلام قیمت نهال گردو:

شما قبل از خرید نهال گردو، باید حتماً آن را به طور کامل بررسی کنید تا اگر هر گونه موارد ناسازگاری در آن مشاهده کردید از خرید آن بپرهیزید. نشانه ‌های مضر از مهم‌ترین مواردی است که اگر در نهال گردو، وجود داشته باشد، خرید آن منطقی نخواهد بود. استرس به دلیل از دست دادن خاک اطراف نهال در هنگام جداسازی آن در نهال به وجود می‌آید. اگر این نشانه در نهال مورد نظر شما وجود داشته باشد، نهال توانایی لازم برای انتقال و کاشت در یک منطقه دیگر را نخواهد داشت. همچنین جهت استعلام قیمت خرید نهال گردو؛ می توانید در اینجا کلیک نمایید.

بررسی پایه ها قبل از خرید نهال گردو :

بررسی پاپه تنه نهال نیز به شدت مهم خواهد بود. شما باید نهال را از ظرفی که در آن قرار دارد بیرون آورده و بعد از آن، محفظه پلاستیکی آن را جدا کرده و به دقت بررسی نمایید؛ دقت کنید که هیچ نشانه ‌ای از وجود آفات و یا زخم بر روی تنه نهال نباشد.

بررسی شاخه ‌های نهال گردو:

بررسی شاخه ‌ها از دیگر نکات مهم قبل از خرید نهال گردو خواهد بود. شاخه ها نباید زخمی ‌باشند و نباید بر روی آن ‌ها برگ‌ های خیلی زیادی وجود داشته باشد. دلیل آن این است که وجود برگ ‌های فراوان باعث می‌شود نهال به انرژی بیش‌تری برای تغذیه آن‌ها نیاز داشته باشد؛ منظور از انرژی همان مواد مغذی است. در نتیجه نهال رشد کافی و لازم را نخواهد کرد چون تمام انرژی را صرف برگ‌های زیاد خود کرده است. ارتباط بین تنه و ریشه نیز اهمیت ویژه‌ای دارد؛ این ارتباط باید قوی باشد.

 

بررسی ریشه و برگ‌ های نهال گردو:

به رنگ برگ ‌ها نیز با دقت نگاه کنید. برگ ‌های زرد و خشک روی نهال نشان دهنده وجود بیماری و یا استرس هستند. پس باید از خرید نهال گردو، با این شرایط پرهیز کنید. بررسی ریشه نهال گردو نیز از دیگر موارد مهم است. ریشه باید یکنواخت بوده و قوی و پایدار باشد. برای مثال وجود فقط یک یا دو ریشه اصلی نشان دهنده عدم پایداری نهال در هنگام کاشت خواهد بود.

 در هر صورت شما تمام بررسی ‌های لازم را هم که انجام دهید، باز هم باید اطلاعاتی را از فروشنده نهال پرس و جو کنید؛ مثلا اطلاعاتی مربوط به خاک و آب و هوای لازم برای رشد نهال. به همین دلیل حتماً نهالستانی معتبر مانند گلد نهال که نهال‌هایی شناسنامه دار و سالم را برای فروش عرضه می‌کند برای خرید نهال گردو، انتخاب کنید.

سخن پایانی جهت خریداری نهال گردو :

آنچه در اینجا بدان پرداختیم مراحل خرید نهال گردو، بود. کاشت نهال کسب و کاری اقتصادی و پرسود برای باغداران به حساب می اید. این به دلیل شرایطی است که نهال گردو دارد؛ نهالی مقاوم به شرایط آب و هوایی مختلف، به همین دلیل کاشت گردو، از محبوب‌ترین فعالیت ‌ها نزد کشاورزان است.

اما نکات مهمی وجود دارند که هنگام خرید این نهال باید حتماً مورد توجه قرار دهید. از جمله شرایط اقلیمی که نهال با آن سازگار است و خاکی که برای رشد موفق نهال لازم خواهد بود. البته همانطور که پیش‌تر گفتیم بررسی ظاهر نهال قبل از خرید نیز از جمله مواردی است که باید حتماً مورد توجه قرار دهید. بررسی تنه، ریشه و برگ‌های نهال از موارد لازم برای بررسی قبل از خرید نهال گردو، هستند.

منبع:

Goldnahal.ir

اجاره ویلا شمال در کنار جاذبه آبشار ویسادار

یکی از جاهای دیدنی زیبا در شمال آبشار ویسادار در گیلان می باشد.  آبشار ویسادار یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه های طبیعی ایران است و با 15 متر ارتفاع به عنوان سومین آبشار مرتفع استان گیلان شناخته می‌شود. در اینجا آب از فراز ساختاری سنگی به شکل نیم‌دایره، بر روی دیواره‌ای صخره‌ای جاری می‌شود؛ دیواره‌ای که به صورت لایه‌لایه شکل گرفته و در طی مدت زمانی طولانی به شکل امروزی خود درآمده است. این آب پس از سقوط در حوضچه‌ای می‌ریزد که توسط همین دیواره‌ها احاطه شده و همچون دنیایی متفاوت به نظر می‌رسد. این آبشار بر سر راه رودخانه لمیر قرار دارد که از کوه‌های تالش که به گردنه الماس نیز شهرت دارد، سرچشمه می‌گیرد بازخانی و پس از گذر از منطقه پره‌سر به دریای خزر می‌ریزد.

کمی آن طرف‌تر از آبشار درختان سر به فلک کشیده‌ای وجود دارند که ریشه‌های‌شان به شکل خاصی در هم تنیده و بر روی زمین پهن شده‌اند. حضور این درختان، صدای ریزش آب و جلوه خاص آبشار موقعیتی منحصربه‌فرد را به این طبیعت بخشیده است تا لحظاتی خوش را برای دوست‌داران خود رقم بزند.

برای اجاره ویلا در شمال و در نزدیکی این آبشار، به آدرس https://www.karnaval.ir/stay/list-north-of-iran/b11 در وبسایت کارناوال مراجعه کنید.

 

مسیر آبشار ویسادار: پیش از رسیدن به آبشار ویسادار و لمس زیبایی‌های آن، جاده منتهی به این آبشار است که گردشگران و علاقه‌مندان طبیعت را غرق در خود می‌کند. جاده‌ای که از دوسو با درختان احاطه شده و هر چه که بیشتر در آن پیش می‌رویم تصاویر روح نوازتری به چشم‌مان می‌خورد.

تماشای آبشار از روی پل: درست رو به روی آبشار پلی فلزی قرار دارد که فرصت تماشای آبشار ویسادار را به شما می‌دهد. می‌توانید بر روی این پل بایستید و از دیدن سقوط قطرات آب در آرامش جنگل لذت ببرید.

رفتن به بالای آبشار: آبشار ویسادار کمی پایین‌تر از سطح زمین اطرافش قرار دارد. برای آنکه بتوانید به بالای آبشار دسترسی پیدا کنید پله‌های صخره‌ای در کنار آن ایجاد شده‌اند تا با استفاده از آنها در بالای صخره‌های دیواره آبشار قرار بگیرید.

آب بازی و آب تنی: بسیاری به فضای بالای آبشار می‌روند و با کمی شیطنت و آب‌بازی حال و هوای خاصی به سفرشان می‌دهند. برخی هم حوضچه پایین آبشار را انتخاب می‌کنند تا تنی به آب بزنند و از خنکای آب استفاده کنند.

پیک‌نیک و عکاسی: محیط جنگلی اطراف آبشار ویسادار دارای زمین‌های مسطحی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده پیک‌نیکی را در آنجا برپا کنید و خاطره‌ای خوش برای خود و همسفران‌تان بسازید.

اجاره ویلا در سفر به آبشار ویسادار

در سفر به آبشار ویسادار برای اقامت می‌توانید بر روی گزینه‌های زیر حساب باز کنید:

  • هتل‌ها، مهمانسراهای شهرهای اطراف
  • خانه‌ها و ویلاهای شهرها و روستاهای اطراف
  • کمپینگ

 

بهترین فصل سفر به آبشار ویسادار

منطقه پره‌سر، دارای آب و هوای معتدل خزری است و فروردین، اردیبهشت، خرداد، شهریور و اوایل مهر بهترین زمان سفر به ویسادار باشد.

بهار و تابستان: آب و هوای منطقه نسبت به نقاط دیگر معتدل‌تر و خنک‌تر است و تجربه دلپذیری را برای شما رقم می‌زند.

پاییز: با شروع فصل پاییز و زرد شدن برگ‌ها، نمایشی از رنگ‌ها در منطقه جنگلی اطراف ویسادار به راه می‌افتد؛ اما میزان بارش باران بسیار زیاد است و می‌تواند مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.

زمستان: با بارش برف و سفیدپوش شدن طبیعت جلوه متفاوتی شکل می‌گیرد؛ اما برودت هوا و یخبندان سفر به این منطقه را دشوار می‌کند.

همچنین برای سفر به رشت و بازدید از این آبشار زیبا می توانید به صفحه خرید بلیط هواپیما کارناوال

مراجعه کنید.

 

کتابفروشی ایرانی در قبرس را نمی توان در قدم به قدم این خاک یافت. کسی که اهل کتاب باشد همیشه برای یافتن یک کتابفروشی فارسی خوب، مانند همان هایی که در بازار انقلاب بودند، دلش تنگ می شود.

به همین دلیل بود که تیم یار مهربان با وجود نرخ پایین مطالعه در بین فارسی زبان ها حاضر شد در این راه سرمایه گذاری کند.

با این همه وجود قیمت ارائه شده در کانال یار مهربان خیلی مناسبت تر از کتابفروشی های موجود دیگر در اروپا می باشد.

از برتری دیگر کتاب های موجود در فروشگاه یار مهربان می توان به ارائه کتاب های پر فروش جهان و معروف در کنار ارسال رایگان اشاره کرد.

راه های ارتباط با یارمهربان

کتابفروشی یار مهربان به دو صورت حضوری و غیرحضوری به فارسی زبانان عزیز در سراسر نقاط اروپا خدمات ارائه می دهد. علاقه مندان به خرید کتابهای چاپی فارسی می توانند از طریق کانال های مختلف این کتابفروشی که در زیر نوشته شدند، اقدام به خرید کنند.

 

 

ارتباط با ما

 

Www.yaremehraban.eu

 

https://t.me/yaremeehraban

 

https://instagram.com/yaremehrabany

 

00436604968064

 

ارسال رایگان به کشور هایی اروپایی :

 

1- اتریش از € 20

2- آلمان از € 30

3- بقیه کشورهای اروپایی از € 40

 

 

 

 تخفیف های موجود در سایت یار مهربان:

 

تخفیف 30 درصدی برای دانشجویان

تخفیف 30 درصدی برای مهاجران در حال پروسه اقامت

 

 

وقتی عشق به یار مهربان در وجودت شعله ور شود به گونه ای در او غرق می شوی که دوست داری تمامی مردم این حس قشنگی را که تو درک می کنی تجربه کنند.

تنها دوستی که می توانی خیلی راحت با دیگران دوستیش را به اشتراک بگذاری، یار مهربانی به نام کتاب است. قدم در دنیای ناشناخته ها با همچین دوستی امکان پذیر می شود و تو می مانی و حس سیری ناپذیر دانستن.

هر چه بیشتر می خوانی متوجه می شوی که کمتر می دانی، این حس باز هم تو را تشویق به خواندن بیشتر می کند.

هر بار که کتابی می خوانی تصمیم های جدیدی میگیری، افکارت دچار دگرگونی می شود. گاهی به گذشته ها سفر می کنی گاهی آینده ات را زیباتر می بینی.

گاهی دچار یاس می شوی و باز همین کتاب تو را امیدوار می کند. کتاب تخیلت را قویتر می کند و به تو کمک می کند تا بتوانی افکار زیبایت در ذهنت، در زندگی ات و در آینده ات فوران کنند و تو آنها را به دیگران هم انتقال دهی.

آری کتاب پر از نا گفته ها ست و می تواند استرس را از تو دور کند، ساعتها سرگرمت کند، حافظه ات را تقویت کند، اطلاعاتت را بالا ببرد، و تو را به مسافرت خیالی ببرد.

 

یک کتابفروش، غیر از این دنیا، دنیای دیگری نیز دارد، دنیای او و کتابهایش.

کتابهایی که می توان در یک اتاق جا داد. شگفت انگیز است اینهمه آدم فقط و فقط در یک کتابفروشی و چه مشتاقانه از لای برگ های کاغذی کتابها با تو حرف میزنند.

کتابفروشی یار مهربان در تلاش است که به فارسی زبانان اروپا خدمت رسانی کند و ارسال رایگان( از خرید چهل یورو به بالا) به سایر کشورهای اروپایی از ویژگی های بارز این کتابفروشی است.

افرادی که کتاب مورد نظرشان در سایت وجود ندارد در صورت تمایل می توانند در سایت یار مهربان قسمت درخواست ها، روی درخواست کتابهای ناموجود کلیک کنند و اطلاعات خواسته شده را در فرم وارد کنند. با همراهی با یار مهربان میتوانید به راحتی به کتابهای فارسی مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید.

 

امکان جستجو در عنوان، نویسنده، ناشر و موضوع در قسمت سرچ ساده ی سایت یار مهربان وجود دارد.

آیا می توانم کتابم را برای چاپ به یار مهربان بسپارم؟

کسانی که می خواهند کتابشان را با کمک کتابفروشی یار مهربان به چاپ برسانند می توانند در قسمت درخواست ها، درخواست چاپ کتاب فرم مورد نظر را پر کنند در اسرع وقت با آنها تماس خواهیم گرفت.

 

آیا درخواست نمایشگاه کتاب هم یار مهربان می پپذیرد؟

علاقه مندان به برپایی نمایشگاه از کتابهای یار مهربان نیز می توانند در قسمت درخواست ها، فرم درخواست نمایشگاه را پر کنند در صورت امکان با آنها همکاری خواهیم کرد.

 

ارسال به چه کشورهایی صورت می گیرد:

کتابفروشی یار مهربان در وین پایتخت اتریش قرار دارد و از آنجا به کشورهای آلبانی، آندورا، بلاروس، بلژیک، بوسنی و هرزگویین، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، آلمان، استونی، دانمارک، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن‌اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مقدونیه، مالت، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، ایرلند، رومانی، سان مارینو، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوئیس، سوئد، اوکراین، انگلستان، واتیکان سیتی، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، روسیه و ترکیه کتاب ارسال می کند.

در مورد مزایای مطالعه کتاب بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برانگیختن ذهن:

مطالعه روند بیماری‌های مختلفی همچون آلزایمر و زوال عقل را کند می‌کند. فعال نگه داشتن مغز و درگیر کردن آن سبب جلوگیری از از دست رفتن حافظه می‌گردد.

  1. کاهش استرس:

مطلعه کتاب شما را به زمان و مکان دیگری منتقل کند و به شما اجازه دهد تا از استرس‌های روزانه زندگی خارج شوید. یک کتاب خوب می‌تواند شما را جذب داستان و یا مطلب خود کرده و عوامل استرس‌زای زندگی را از ذهن شما بیرون براند.

  1. کسب دانش:

این مورد کار چندان سختی نیست. مطالعه به یادگیری شما کمک می‌کند. می‌توانید هر چیزی را از طریق مطالعه یاد بگیرید. کسب هر مقدار دانش جزئی و کم برای شما یک مزیت به حساب می‌آید. دانش را هرگز نمی‌توان از کسی گرفت.

  1. گسترش دامنه‌ی لغات:

با کتابخوانی شما فردی هوشمندتر می‌شوید. حتی اگر به کلمه‌ای برسید که معنای آنرا ندانید، همیشه می‌توانید معنای آنرا جستجو کرده و یاد بگیرید و بعدها آنرا استفاده کنید و دیگران را متعجب سازید.

  1. تقویت ذهن:

هنگام مطالعه، باید تمام اتفاقات داستان را بخاطر بسپارید. به احتمال زیاد یک کتاب را یک جا نخواهید خواند. کتاب را برای مدتی کنار خواهید گذاشت و بعدا سراغ آن باز خواهید گشت و مجبور خواهید بود که تمرکز کنید و بخاطر بسپارید که کجای داستان بودید. این کار کمک می‌کند تا دیگر جزئیات را در زندگی شخصی بهتر بخاطر بسپارید.

  1. مهارت قوی‌تر در تفکر تحلیلگرانه:

توانایی شما جهت تحلیل جزئیات و دنبال کردن سیر داستان به شما در تحلیل و پیداکردن منطق برای سایر موضوعات کمک می‌کند.

  1. تقویت تمرکز:

زمانی که برای مطالعه‌کردن وقت صرف می‌کنید، حواس شما با انواع چیزهای مختلف نظیر تبلیغ و آخرین خبرها پرت نمی‌شود. کتابخوانی به شما کمک می‌کند که بتوانید بهتر روی دیگر موضوعات تمرکز کنید.

  1. نگارش بهتر

خواندن کتابهای خوب با نگارش قوی در تقویت مهارت نگارش بسیار تاثیر گذار است. می‌توانید ریتم مناسب نگارش، سبک نگارش روان و نشانه گذاری دقیقتری را با مطالعه و کتابخوانی یاد بگیرید.

  1. آرامش

وقت صرف کردن برای مطالعه کتاب در روز، اوقات آرام و مفرحی را برای شما رقم می‌زند. مطالعه‌ی متونی نظیر متون عرفانی می‌تواند به شما برای دستیابی به آرامش درونی کمک کند.

  • تفریح رایگان

مجبور نیستید برای مطالعه هر کتاب جدیدی که وارد بازار می‌شود پول هزینه کنید. می‌توانید کتابهای خوب را از دوستان یا حتی کتابخانه‌ی محله‌تان قرض بگیرید. همچنین شما می‌توانید برای سرگرمی بیشتر عضو یک باشگاه کتاب شوید و به دیگر دوستداران کتاب بپیوندید.

 

 

اندر مزایای کتابهای چاپی

جست‌وجوی کتاب در کتابخانه‌ها تجربه بهتری برای افراد نسبت به جست‌وجوی کتاب به صورت آنلاین ایجاد می‌کند.

دسترسی به صفحات مختلف کتاب کاغذی بسیار راحت‌تر از کتاب الکترونیکی بوده و پرش صفحه در این کتاب‌ها نداریم و به راحتی خط خود را در هنگام خواندن پیدا می‌کنیم.

در کتاب‌های کاغذی امکان لمس واقعی کتاب در دست ایجاد می‌شود که بازخوردی بیش از کتاب الکترونیکی بر خواننده دارد و خواننده با دیدن مکان قرارگیری کلمات در صفحات تمرکز بیشتری نسبت به کتاب‌های الکترونیکی خواهد داشت و مطالب بهتر و بیشتر در حافظه افراد باقی خواهند ماند.

در کتاب‌های کاغذی نیز مانند کتاب‌های الکترونیکی امکان نت‌نویسی با استفاده از برگه‌های مخصوص و یا برجسته کردن مطلب موردنظر وجود دارد.

کتاب چاپی در مقایسه با کتاب‌های الکترونیکی تاثیر بدی بر روی چشم ندارند.

افراد کتاب‌های کاغذی خود را به راحتی به دیگران امانت می‌دهند.

پیداکردن این کتاب‌ها نیز در قفسه کتاب منزل بسیار راحت‌تر از یافتن کتاب‌های الکتریکی است.

چرا بیشتر افراد کتاب چاپی را به کتاب الکترونیکی ترجیح می‌دهند؟

تحقیق Pew  در سال ۲۰۱۶ نشان داد که بیش از ۷۵ درصد افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله در سال ۲۰۱۵ کتاب کاغذی خوانده‌اند و ۶۶ درصد از  افراد  با سنین ۶ تا ۱۷ کتاب چاپی را به کتاب الکترونیکی ترجیح داده‌اند.

بر اساس این آمار کتاب‌های چاپی هنوز اساس کتابخوانی افراد هستند.

بسیاری از دانشجویان اعلام کرده‌اند که با مطالعه کتاب‌های کاغذی بهتر تمرکز می‌کنند. کتاب کاغذی خوب می‌تواند سلامت، شادی و هوش را نیز افزایش دهد. طبق گزارش دانشگاه کالیفرنیا و برکلی خواندن مداوم کتاب برای کودکان موجب افزایش قدرت مغزی در آنان خواهد شد.

تحقیقات نشان می‌دهد خواندن یک کتاب خوب می‌تواند استرس را کاهش دهد. خواندن کتاب کاغذی پیش از خواب موجب خواب آرام شده و به خوابیدن بهتر کمک می‌کند، اما خواندن کتاب بر روی صفحه گوشی و یا تبلت و اقسام آنها تاثیری برعکس بر روند خواب خواهد داشت.

 

روش‌هایی برای بهبود کتابخوانی 

همانطور که می‌دانید بسیاری از عادت‌های ما در کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرند، پس برای بهبود وضعیت کتابخوانی باید کودکان و دانش‌آموزان را به خواندن کتاب تشویق کنیم. در ذیل چند روش کارآمد برای این موضوع ارائه شده است:

- خواندن: خواندن به نظر ساده است، اما باید از کودک و نوجوان خود بخواهیم برای ارتباط بیشتر با دیگران کتاب بخواند.

-اتاق کودکان را با کتاب پر کنید: کودکانی که با کتاب‌هایی که در اطرافشان وجود دارد رشد می‌کنند  یاد می‌گیرند که کتاب بهترین دوست آنان بوده و با جست‌وجو در کتاب‌ها ماجراجویی و یادگیری خود را ارتقا می‌بخشند.

- الگویی برای کودکان خود باشید: اجازه دهید آنان شما را در حین مطالعه کتاب ببینند تا دریابند که چقدر شما از خواندن کتاب‌ها و مجلات لذت می‌برید و سپس تجربه خواندن خود را با همکاران، دوستان و دانش‌آموزان به اشتراک بگذارید. به آنها بگویید که چه چیزی خوانده و چه چیزی از این متون آموخته‌اید و چه توصیه‌ای برای آنان دارید.

-دانش‌آموزان را تشویق کنید کتاب‌های جدیدی برای خود فراهم کنند: کودکانی که کتاب‌های جدید برای خود پیدا می‌کنند احساس استقلال بیشتری دارند و بیشتر به خواندن کتاب علاقه‌مند می‌شوند.

-از دانش‌آموزان و کودکان بخواهید که دسته‌جمعی کتاب بخوانند: ایجاد کلوب‌های کتاب، گروه‌های خواندن و محافل ادبی به حس تعامل دانش‌آموزان کمک می کند. این امر تا حد زیادی درک آن‌ها را افزایش داده و تحصیل را در کلاس درس بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.

-گردش کتاب ایجاد کنید: از کتابخانه محلی، کتابخانه دانشگاه یا کتابفروشی بازدید کنید. البته موضوع چک کردن و یا خرید کتاب نیست بلکه مشاهده هزاران کتاب است.

- به کتاب‌های صوتی گوش دهید: گوش دادن به کتاب صوتی و بازی‌های کوتاه در مورد کتاب به افزایش مهارت‌های رمزگشایی و روانی کلام کمک خواهد کرد. با این روش واژگان بیشتری ارائه‌ شده و راهبردهای درک مطلب و لذت بردن از داستان‌ها یا جمع‌آوری اطلاعات افزایش می‌یابد.

-نویسندگان را دعوت کنید: بچه‌ها تحت تاثیر صحبت‌های نویسنده قرار خواهند گرفت و احساس آنان در خواندن و نوشتن با صحبت با نویسنده ارتقا می‌یابد.

-خلاقیت را تشویق کنید: داستان نباید خاتمه داشته باشد و بچه‌ها باید خلاقانه از آنچه خوانده‌اند لذت ببرند. دانش‌آموزان باید فرصتی برای بیان افکار خلاقانه خود با کتاب‌هایی که می‌خوانند بیابند، فکر کنند و صحنه‌هایی از داستان را بر اساس افکار خود بیافرینند.

- مکانی امن و راحت برای خواندن فراهم کنید: فضای ایمن و راحت موجب تشویق خوانندگان خواهد شد. صندلی راحت و روشنایی مناسب از عوامل ایجاد راحتی هنگام کتاب خواندن هستند.

 

کتاب های نفیس یار مهربان

پیشنهاد های یار مهربان

عشقولانه های احساسی

برترین های روانشناسی

 

آیا کتابفروشی ایرانی در قبرس غیر از یار مهربان وجود دارد؟

بله کتابفروشی ایرانی در قبرس وجود دارد ولی هر کدام به دلیلی غیر فعال هستند و غیر از تعدادی افراد خاص دیگران به آن ها دسترسی ندارد. از جمله دلایل کتابفروشی ایرانی در قبرس میتوان به نداشتن فروشگاه اینترنتی، هزینه ارسال و هزینه کتاب بالا اشاره کرد.

این نکته را هم باید اضافه کرد که اکثر کتابفروشی ایرانی در قبرس فقط در شهر های بزرگ وجود دارند

دیگر خدمات کتابفروشی یار مهربان:

خاطرات کودک خود را ماندگار کنید
یکی از زیباترین خاطرات هر آدمی، خاطرات کودکیشه که میتونه از الان  به صورت یه کتاب دربیاد و در کنار آلبوم عکسای کودکی هدیه ای تکرار نشدنی به کودک دلبندتون باشه.

گروه فرهنگی یار مهربان این امکان رو فراهم میکنه تا بتونین بهترین، شیرین ترین و به یادموندنی ترین لحظات کودکی فرزندتون یا هر کودکی که تمایل دارین بچگیاش ثبت بشه رو براساس واقعیت و تجربه به چاپ برسونه.

کافیه اطلاعات شخصیتی و خاطره های قشنگ کودکتون رو به همراه تعدادی عکس برای ما ارسال کنین

چاپ کتاب به سه صورت:
فارسی
انگلیسی _ فارسی
فارسی _ انگلیسی
قیمت پنجاه جلد: ۲۵۰-۳۵۰ یورو

کسب درآمد

دوره سریع کسب درآمد با طراحی جواهرات

بدون سرمایه

کسب درآمد به سه روش در این دوره آموزشی امکان پذیر خواهد بود. من سالار پورایمانی به مدرس این دوره به همراه تیم پیشتیبانی کنار شما هستیم. تضمین می کنیم شما در مدت 30 روز به درآمد خواهید رسید.

  1. کسب درآمد دلاری از فروش فایل
  2. کسب درآمد دلاری از فروش محصول
  3. کسب درآمد ریالی از تولید و فروش داخلی

ثبت نام و خرید دوره

 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

 

قدم اول

 

آپلود فایل ها در شماره تلگرام استودیو با کد ملی

 

قدم دوم

 

بارگذاری فایل و فروش توسط استودیو

 

قدم سوم

 

نقد کردن درآمد دلاری و واریز به حساب اعضا

 

مزایای این دوره آموزشی

 

اجازه آپلود فایل در پنل استودیو 

اسکچینگ و ایده پردازی سریع

کوچ برندینگ دو مرحله ای

حضور در دورهمی ماهانه اعضا

واریز درآمد دلاری به حساب اعضا

دسترسی به بانک مشاوره های اعضا

طراحی جواهرات با رایانه

سالار پورایمانی

 

  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)

سایت منبع سالار پورایمانی

 

دو شنبه 8 دی 1399برچسب:لوله بازکنی,لوله بازکنی تهران, :: 11:6 ::  نويسنده : مدیر

لوله بازکنی تهران

حتماً بارها تبلیغات مختلفی را دربارهٔ لوله‌ بازکنی با روش‌های مختلف دیده یا شنیده‌اید اما ممکن است واقعاً ندانید که چیست و هر کدام، چه زمانی برای لوله بازکنی تهران، به‌دردتان می‌خورد. شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که هر مشکلی در تأسیسات خانه پیش می‌آید، خودتان آستین بالا می‌زنید و دست به کار تعمیر می‌شوید. اما آیا همیشه ترفندهای خانگی چاره‌ساز لوله بازکنی است؟

در بعضی از موارد همان راه‌حل‌های قدیمی و دست و پا شکسته، گره از مشکل‌‌تان باز می‌کند اما همیشه هم کار به همین‌جا ختم نمی‌شود. مثلاً اگر سینک ظرفشویی یا چاه دستشویی و حمام طوری مسدود شده که خودتان نتوانستید مشکلش را حل کنید، از کجا بدانید بهترین روش برای لوله بازکنی در تهران چیست؟ یا این‌که باید با چه کسی تماس بگیرید تا مشکل‌تان در سریعترین زمان برطرف شود؟

مطلبی که در ادامه خواهید خواند، به این پرسش‌ها می‌پردازد. همچنین به‌طور خلاصه، مفیدترین اطلاعات را دربارهٔ انواع روش‌های مفید باز کردن لوله و بهترین شیوهٔ آن یعنی لوله بازکنی با فنر را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

 

 

 

 

وقتی لوله‌های ساختمان می‌گیرند، باید چکار کنید؟

وسط کلی کار و مشغله‌های تاق و جفت زندگی‌، انگار فقط مشکل گرفتگی سینک ظرفشویی را کم دارید! یا گرفتگی چاه حمام و دستشویی انگار می‌خواهد هیجان زندگی‌تان را بیشتر کند! در این‌طور مواقع، بنا به تجربه‌های قدیمی خودتان یا آن روش‌هایی را که در زمان بچگی‌ می‌دیدید پدرها و مادرها در خانه انجام می‌دهند، دست به کار می‌شوید.

 روش‌های خانگی قدیمی لوله بازکنی در تهران:

معمولاً اولین گزینه‌هایی که به سراغ‌شان می‌روید، تلمبهٔ دستی یا آب جوش یا سرکه یا محلول جوش شیرین است. گاهی هم به‌عنوان تیر خلاص، بطری اسید یا محلول‌های شیمیایی لوله‌ بازکن را در سینک یا چاه فاضلاب خالی می‌کنید. اگر گرفتگی لوله‌ها خیلی جزئی و ناشی از تجمع چربی یا آشغال‌های ریز باشد، این روش‌ها کارسازند. اما اگر گرفتگی لوله‌ها جدی‌تر از این حرف‌ها بود چطور؟

به نقل از thespruce.com: "در صورتی گرفتگی لوله، مقداری جوش شیرین و سرکه سفید تهیه کنید. یک فنجان تهیه کنید و ابتدا نصف آن را با جوش شیرین پر کنید و سپس بر رویش، سرکه بریزید. این مخلوط را به سرعت داخل لوله بریزید و بر روی آن، یک دستمال قرار دهید تا مواد از لوله به بیرون پس زده نشوند. پس از یک ساعت، یک قابلمه آب جوش در لوله بریزید و در پی آن، شیر آب گرم را باز کنید."

 لوله‌ بازکنی با فنر دستی (فنر خانگی):

یک روش خانگی دیگر، استفاده از فنرهای دستی است. اگر به محلول‌های شیمیایی حساسیت داشته باشید یا مشکل گرفتگی با آن روش‌های قدیمی برطرف نشد، فنرهای دستی می‌توانند چاره‌ساز باشند.

با فنرهای دستی می‌توانید اشیای کوچکی را که در چاه‌های ظرفشویی، دستشویی، توالت و حمام گیر کرده‌اند، بیرون بیاورید. استفاده از این فنرها ساده و مقرون به‌صرفه است و نیازی به مهارت خاصی ندارد. به‌علاوه، مثل مواد شیمیایی به لوله‌ها آسیب نمی‌زند و برای سلامتی خودتان هم ضرری ندارد.

ولی این روش با تمام خوبی‌هایی که دارد، ممکن است مشکل شما را کامل برطرف نکند. یا این‌که کار با آن برای شما آسان نباشد و نتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید: همه که دست به آچار نیستند! شاید هم اصلاً وقت اضافی نداشته باشید تا خودتان مشکل لوله‌های گرفته را حل کنید. از طرفی، اصلاً نباید این فنرهای دستی را برای باز کردن توالت فرنگی بکار ببرید. پس باید به سراغ روشی حرفه‌تر و کارآمدتر برویم.

 

 

 

 لوله بازکنی با فنر برقی:

دقیق‌ترین، کارآمدترین و حرفه‌ایی‌ترین روش برای رفع گرفتگی لوله‌ها، لوله‌ باز کنی با فنر برقی است. این شیوه، با دستگاه‌های پیشرفته و تخصصی انجام می‌شود و افرادی متخصص برای کار با آن‌ها آموزش دیده‌اند. تمامی انواع گرفتگی‌های لوله‌های فاضلاب از گرفتگی‌های جزئی تا شدید با این روش رفع می‌شوند.

لوله‌ بازکنی با فنر برقی توسط لوله بازکن‌ها در تهران، چه مزیت‌هایی دارد؟

دستگاه لوله بازکنی با فنر برقی وسیله‌ایی مجهز است که با برق شهری یا باتری می‌کند و عمیق‌ترین گرفتگی‌های لوله را برطرف می‌کند. این دستگاه از یک بخش موتوری و یک فنر انعطاف‌پذیر از جنس فولاد تشکیل شده که در انتهای فنر، مدل‌های مختلف سرفنر برای کاربردهای مختلف قرار می‌گیرند. فنر با نیروی برق مانند یک متهٔ قوی عمل می‌کند و در عین حال به ساختار لوله نیز آسیبی وارد نمی‌کند.

دستگاه لوله بازکنی با فنر برقی حتا برای لوله‌هایی با عمق زیاد نیز کارایی دارد. این وسیله کوچک و به‌راحتی قابل حمل است اما برای کار با آن باید مهارت کافی داشت. افرادی که برای کار با این دستگاه آموزش دیده‌اند، با رعایت نکات ایمنی، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند انواع مشکلات مربوط به گرفتگی تأسیسات فاضلاب را برطرف سازند. 

 

 

 

در چه مواقعی در لوله بازکنی تهران، از فنر استفاده می‌شود؟

در یک کلام می‌توان گفت که دستگاه لوله بازکنی با فنر برقی برای انواع مختلف انسداد لوله‌ها مناسب است. از ‌گرفتگی‌هایی که با چنین وسیله‌ایی قابل رفع هستند می‌توان به این موارد اشاره کرد: جرم و رسوب؛ روغن و چربی؛ موهای درون چاه حمام؛ شن و ماسه و انواع ملاتی که هنگام ساخت و ساز یا تعمیرات ممکن است به چاه وارد شوند؛ اشیایی که ناخواسته در لوله‌ها یا چاه‌ها می‌افتند و ...

طول فنر این دستگاه بسته به نوع کاری که باید انجام دهند می‌تواند از یک تا بیشتر از 10 متر متغیر باشد. برقی که نیرو را به فنر منتقل می‌کند، با فشار زیاد و چرخش فنر می‌تواند انسداد را از بین ببرد. البته دستگاه‌های حرفه‌ایی، این فشار را کنترل کرده و بدون آسیب به لوله یا سرامیک اطراف لوله‌ها نهایت کارایی را دارند.

 

   

قیمت لوله بازکنی در تهران، چقدر است؟

اگر برای شما این سوال پیش آمده که قیمت باز کردن لوله در تهران چقدر است؛ باید بدانید که نرخ لوله بازکنی در سراسر ایران، توسط اتحادیه مشخص می‌شود؛ و در تهران نیز، اتحادیه لوله بازکنی تهران، این کار را انجام می‌دهد.

مهم‌ترین عامل در قیمت لوله بازکنی، لوازم فرد لوله بازکن است. بسیاری از این افراد دارای تجهیزات حرفه‌ای هستند که در چندین دقیقه، گرفتگی لوله شما را برطرف خواهند کرد.

همچنین معمولا هزینه بیشتری برای باز کردن لوله فاضلاب نسبت به دیگر انواع لوله اتخاذ می‌شود.
منبع: لوله بازکنی تهران

نصب ایزوگام در تهران

در ابتدا باید بدانیم که ایزوگام چیست؟ ایزوگام در تهرانیک عایق رطوبتی است که مهم ترین پوشش حفاظتی ساختمان به حساب می­آید.

ایزوگام تهراناز الیاف مصنوعی و قیر ساخته شده است، که نصاب ایزوگام در تهران با مهارت و تجربه ای که دارد به وسیله حرارت مانع ورود رطوبت و آب به سطح زیرین می­شود.

نصب ایزوگام در تهران بیشتر برای سطوحی مثل بام­ها، کف حمام و دستشویی به خصوص در آپارتمان­ها و مجتمع مسکونی کاربرد دارد.

کاربرد دیگر ایزوگام در تهران برای عایق­بندی لوله­های آب و گاز است که از خطر نشت آن­ها جلوگیری می­کند.

 

 

 

شرایط و تجهیزاتی که هنگام نصب ایزوگام لازم است:

برای نصب ایزوگام باید وضعیت آب­و­هوایی،مهارت و تجربه نصاب و هم­چنین وضعیت سطوح را در نظر گرفت. درواقع نصب در زمان بارندگی و هوای 5- درجه امکان­پذیر نیست و سطوح باید کاملا تمیز باشند،خیس و مرطوب نیاشند و فاقد هرگونه گرد­وغبار باشند.

 

تجهیزاتی که در زمان نصب ایزوگام، نصاب باید به همراه داشته باشد عبارتند است از:

کپسول گاز، شعله­پخش­کن، تیغ موکت­بری، جارو، کفش زیر­تخت، دستکش برزنتی و نسوز و فندک فلزی.

 

نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل

  • از خرید ایزوگام­های نامرغوب و با هزینه ارزان خودداری کنید
  • برای ایزوگامساختمان خود از متخصصین نصب ایزوگام در تهران استفاده کنید و به دست افراد غیرحرفه­ای نسپارید، زیرا باعث نفوذ آب و رطوبت می­شود
  • یک ایزوگام خوب باید دارای قدرت چسبندگی بالا، انعطاف­پذیری، دوام بالا و ساخته شده از مواد اولیه مرغوب باشد.
  • نگهداری بعد از عایق­بندی بسیار مهم است و از تردد غیرضروری روی آن باید پرهیز کرد.

 

به نقل از ویکی پدیای انگلیسی: "در ساخت و ساز ساختمان، عایق و ایزوگام یک جنبه اساسی در ایجاد یک پاکت ساختمان است که یک محیط کنترل شده است. مواد پوشش سقف، سایدینگ، پایه‌ها و همه نفوذهای مختلف از طریق این سطوح باید در برابر آب مقاوم باشد و گاهی ضد آب باشد. ایزوگام پشت بام معمولاً به گونه‌ای طراحی شده اند که در برابر آب مقاوم بوده و از سقف شیب دار آب می‌ریزند، اما در برخی شرایط مانند یخ زدگی و سقف‌های مسطح، سقف باید ضد آب باشد."

 

انواع نصب ایزوگام در تهران

انواع متفاوتی از ایزوگام در بازار مشاهده می­کنید که هرکدام برای محل خاصی مناسب است. به طور مثال بهترین نوع ایزوگام برای پشت­بام ایزوگام فویلدار است، زیرا به دلیل نور آفتاب و هم­چنین رفت­و­آمد ساکنین ساختمان این نوع از ایزوگام گزینه خوبی است.

نصب ایزوگام پلی اتیلنی یا بدون فویل برای سطوحی کاربرد دارد که رفت­و­آمد زیادی روی آن نمی­شود، مانند سطوحی که بعد از ایزوگام موزائیک یا سیمان می­شوند.

 

بهترین نوع ایزوگام

وزن استاندار ایزوگام بین 37 الی 40 کیلوگرم است و ضخامت آن چیزی بین 5/3 الی 4 میلیمتر باید باشد.بیشتر توصیه ما به مشتریان استفاده از ایزوگام فویلدار است زیرا دارای دوام بیشتری نسبت به بدون فویل­ها می­باشد.بهترین نوع ایزوگام دولایه است و باید رعایت اصول استاندار در آن اعمال شده باشد.برای انتخاب بهترین نوع ایزوگام باید از افراد با­تجربه استفاده کرد.

 

 

 

نصب ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام در تهران از اهمیت ویژه­ای برخوردار است که باید توسط افراد متخصص و با­تجربه انجام شود که خوشبختانه درتهران به علت تقاضای زیاد شما می­توانید به راحتی بهترین متخصصین را انتخاب کنید.

در شهر بزرگ تهران و سایر شهرستان­های اطراف آن کارخانجات و شرکت­های بسیاری وجود دارد که به تولید،پخش و نصب ایزوگام در تهران مشغول می­باشند و دارای خدمات فروش، پس از فروش و نصب ایزوگام می­باشند.

شرکت­های مختلف به دلیل تقاضای زیاد اقدام به فروش انواع ایزوگام با مارک­ها و برند­های مختلف کرده­اند.

 

نصاب ایزوگام در تهران

متصدیان خدمات ایزوگام تهران با اجرای تمامی کارهای مربوط به ایزوگام در محدوده شهر تهران و حومه آماده خدمت رسانی به مشتریان تهرانی و حتی شهرستانی می باشند. فروش و نصب انواع ایزوگام استاندارد، ارائه ضمانت نامه پس از فروش، قیمت گذاری متعادل و مناسب، عرضه انواع ایزوگام دولایه فویل دار و طرح دار برای سطوحی از قبیل پشت بام، دیوارها و سرویس بهداشتی، نصب ایزوگام توسط نصاب ایزوگام در تهران ماهر و مجرب و همچنین تعمیر و مرمت ایزوگام های فرسوده، ازجمله خدمات نصاب ایزوگام در تهران است.

 

هزینه نصب ایزوگام در تهران

هزینه و قیمت نصب ایزوگام در تهران به نوع برند،فویلدار یا بدون فویل بدون آن، نوع و متراژ محلی که قرار است در آن ایزوگام انجام شود بستگی دارد.

دیگر عوامل که هزینه نصب ایزوگام در تهرام به آن بستگی دارد

  • کیفیت و نوع برند ایزوگام
  • هزینه کپسول
  • هزینه جنس مصرف شده
  • هزینه حمل و اجرت نصاب ایزوگام در تهران
  • هزینه زمان انجام کار توسط نصاب ایزوگام در تهران

 

لکه گیری و تعمیر ایزوگام

در صورتی که ایزوگام به­درستی و اصولی انجام شود دوام و کارایی آن حدود 8 تا 10 سال است.اما بعضی مواقع به­علت نصب غیر حرفه­ای ممکن است دچار آسیب شود که در این صورت نیاز به لکه­گیری یا ترمیم عایق­بندی می­شود که تنها بخش­هایی که خراب می­شوند نیاز به عایق­بندی دارند.

هزینه لکه­گیری با نصب هم متفاوت است و مواردی مانند جنس، تعداد لایه های ایزوگام و ضخامت آنها، وزن هر رول و اجرت تعمیر روی قیمت لکه­گیری موثر است.

نرخ کرایه "وانت بار" ارزان اینترنتی؛ به همراه قیمت وانت بار تهران

وانت بار قابلیت حمل انواع اسباب و اثاثیه از قبیل جهیزیه عروس، اسباب ریز و درشت، سرویس‌های چوبی و... در مناطق مختلف شهری و درون شهری را دارد. در این میان وانت بار در تهران سعی در ارائه بهترین و سریع‌ترین انواع خدمات اسباب‌کشی را دارد.

پس اگر شما در شرف اسباب‌کشی هستید ممکن است دغدغه حمل وسایل با مناسب‌ترین هزینه را داشته باشید. وانت بار بهترین گزینه برای اجرای اصولی این کار با نازل‌ترین قیمت است.

 

عوامل تاثیر گذار بر کرایه وانت بار

جدای از کیفیت مناسب بسته بندی و حمل بار‌ها توسط وانت بار موردی دیگر مانند کرایه وانت بار برای مشتری مهم است. هزینه جابه جایی وسایل به‌صورت ثابت نیست و بسته به شرایط متغییر می‌باشد. در ادامه به طور مختصر به معرفی عوامل تاثیر‌گذار در قیمت وانت بار پرداخته ایم.

 

 

 

نوع وانت بار

وانت بار‌ها در انواع مختلف پراید وانت، نیسان وانت، پیکان وانت و یا کامیونت وجود دارد. شما باید متناسب با وزن و حجم بار یکی از انواع آن‌ها را برای نیاز خود انتخاب کنید.

 

محدوده و مقدار مسافت باربری

محدوده حمل بار یکی از معیار‌های مهم و تاثیرگذار بر قیمت وانت بار است. به عنوان مثال اگر شما قصد اسباب‌کشی با وانت بار در یک محدوده ی مشخص و یک محله را داشته باشید هزینه کمتری پرداخت می‌کنید اما اگر قصد اسباب‌کشیاز یک منطقه به منطقه دیگر را دارید متناسب با افزایش مسافت قیمت افزایش می‌یابد.

 

تعداد کارگر برای اسباب‌کشی

قاعدتاً شما برای حمل اسباب و اثاثیه به تعدادی کارگر نیاز دارید؛ که باید متناسب با تعداد کارگران و مقدار ساعاتی که برای شما کار کرده‌اند پول‌شان را بدهید و با دریافت این خدمت جانبی هزینه‌ای متقبل می‌شوید.

 

ساعت درخواست

استفاده از وانت بار در ساعات ۲۲ شب تا ۶ صبح گران‌تر از صبح است. همچنین نرخ وانت بار در ساعات شلوغی و اوج ترافیک بیشتر می‌باشد.

 

هزینه بسته بندی وسایل

اگر در میان اثاثیه خود وسایل شکستنی داشته باشید حساسیت شما برای حمل و بسته‌بندی آن‌ها چند برابر می‌شود. شما با پرداخت هزینه برای بسته بندی وسایل برای حمل راحت تر آن‌ها با اطمینان خاطر اثاث‌کشی کنید.

 

وضعیت آب و هوا

در روز‌هایی که هوا آفتابی است هزینه‌ها طبق تعرفه معمولی خود حساب می‌شود اما در روزهای بارانی و برفی که شرایط جوی مناسب نیست  قیمت وانت بار افزایش می یابد.

 

وانت بار در تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

وانت بارها سعی در ارائه بهترین خدمات مطابق با نیاز مشتری دارند. در ادامه تعدادی از خدماتی که وانت بار در تهران برای برای جلب رضایت بیشتر در درخواست کننده‌های خود انجام می‌دهند آورده شده است.

 

بسته بندی اصولی اسباب و اثاثیه

شاید این گونه فکر کنید که بسته بندی وسایل نیاز به هزینه و تخصص خاصی ندارد وخود افراد غافل از این‌که بسته‌بندی نادرست وسایل باعث آسیب و خسارت جدی به اسباب می‌شود دست به اقدام خودسرانه جمع آوری و حمل اسباب‌ها می‌کنند.

پس از آن‌جایی که بسته‌بندی درست، تضمین‌کننده امنیت وسایل شماست کنار گذاشتن مقداری هزینه وسپردن کار به وانت بار در تهران کاری منطقی است.

 

ارائه خدمات شبانه روزی

شما با دانستن این موضوع که در 24 ساعت شبانه روز و ایام تعطیل می‌توانید از خدمات وانت بار استفاده کنید می‌توانید برای اسباب‌کشی بهترین برنامه ریزی داشته باشید.

 

جبران خسارت در صورت صدمه به وسایل

قبل از جابه جایی وسایل‌تان حتما دقت کنید که وانت بار بیمه نامه مطابق با استاندارد‌های حمل و نقل داشته باشد زیرا در صورت هر‌ گونه خسارت احتمالی به وسایل در حین جا به جایی می‌توانید از بیمه هزینه میزان خسارت را دریافت کنید.

 

داشتن تعرفه های مناسب حمل بار با وانت بار

وانت بار در تهران با توجه به میزان وسایل برای اثاث‌کشی بهترین هزینه و قیمت را از مشتری دریافت می کند و برای همین قیمت منصفانه خدمات و انجام سریع کار عامل اصلی جلب رضایت مشتری توسط آن‌ها شده است.

 

حمل بار و اثاثیه به صورت تضمینی با کیفیت بالا

حمل اسباب و اثاثیه‌ها با حجم بزرگ و ابعاد سنگین و وسایل شکستنی و ظریف حساسیت‌های خاص خود را دارند. اسباب‌کشی بصورت تضمینی با کییفیت بالا یکی از خدمات مورد پسند وانت بار است.

 

 

 

آیا وانت بار ارزان با وانت بار تفاوتی دارد؟

شاید خیلی از افراد تصور کنند که وانت بار با وانت بار ارزان تفاوت به خصوصی ندارند. اما بهتر از بدانید که استفاده از وانت بار‌های ارزان ممکن است معایبی مانند: ماهر نبودن راننده، فاقد بیمه نامه خسارت به وسایل،خراب بودن وانت بار از نظر فنی، بسته بندی غیر اصولی وسایل و... را دارند.

پس ممکن است این‌گونه صرفه جویی برای هزینه کردن در گرفتن وانت بار عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. شما می‌توانید در زمان‌های که اسباب و وسایلی با ارزش بالایی ندارید از خدمات وانت بار ارزان استفاده کنید.

به نقل از Thumbtack: "مونتاژ مبلمان کاری زمان‌بر، دشوار و در مجموع سخت و درد آور است. از روش‌ها و دستورالعمل‌های پیچیده و نامفید؛ تا بلند کردن جعبه‌های سنگین اثاثیه." به همین دلیل است که استخدام کارگرانی حرفه‌ای برای انجام وانت بار، شاید هزینه شما را بالا ببرد؛ اما از برخی دردسرها شما را نجات می‌دهد.

وانت بار با توجه به ارائه خدمات متفاوت و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل و بسته بندی اسباب و اثاثیه هستند. شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای در هر زمان و مکان اقدام به اسباب‌کشی کنید.

 

 

This post first appeared on Columbia.edu

 

 

 

 

 

"نقاشی ساختمان تهران"، توسط نقاش ساختمان تهران

نقاشی ساختمان، نقش پررنگی در بهبود کیفیت فضا و در نتیجه تجربه ما از آن محیط دارد. زیرا نقاشی ساختمان در شهری مانند تهران اولین رکن طراحی داخلی و یکی از ارزان‌ترین راه های جلوه بخشی به دکوراسیون فضا است. به همین دلیل آشنایی با انواع نقاشی ساختمان و روش‌های آن می‌تواند کمک کند که ما انتخاب درستی برای رنگ آمیزی یا محیط کار خود داشته باشیم.

 

 

 

قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه نقاشی ساختمان تهران، مانند دیگر خدمات موجود، عدد دقیقی ندارد و بسته به عوامل مختلفی، متفاوت است. یکی از این عوامل و شاید مهم‌ترین آن ها، نوع رنگی است که نقاش ساختمان، از آن برای کار خود استفاده می‌کند. انواع نقاشی ساختمان و تکنیک‌های مختلفی که برای این کار استفاده می‌شود نیز، بر قیمت نقاشی ساختمان اثر دارد. مثلا نقاشی ساختمان مدرن و ...

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نقاشی:

  • مساحت سطوحی که قصد نقاشی آن را دارید، شامل دیوار ها و سقف و ...
  • نوع رنگ مورد استفاده نقاش، شامل رنگ آکریلیک، رنگ روغن، رنگ پلاستیکی و ...
  • تعرفه دستمزد نقاش ساختمان مورد انتخاب شما. (این بستگی به سابقه، شهرت و مهارت او دارد).
  • تکنیک مورد استفاده برای نقاشی، مثل نقاشی ساختمان مدرن یا نقاشی ساختمان ساده یا نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری.
  • بررسی نیاز سطوح مورد نظر به زیرسازی یا تعمیرات.

 

هزینه نقاشی ساختمان در سال 99

با توجه به نوسانات همیشگی بازار ایران، قیمت هایی که اینجا خواهید دید، تقریبی است. بهتر است برای فهمیدن قیمت دقیق، از چند نقاش ساختمان در جوزه جغرافیایی خود، استعلام بگیرید. در این بخش، ما قیمت نقاشی ساختمان تهران را ملاک قرار داده ایم.

  • استفاده از رنگ روغن برای نقاشی ساختمان: هر متر مربع 30 هزار تومان
  • استفاده از رنگ آکریلیک: هر متر مربع 25 هزارتومان
  • استفاده از رنگ پلاستیکی: هر متر مربع 22 هزار تومان
  • استفاده از مولتی کالر: هر متر مربع 25 هزار تومان

 

انواع نقاشی ساختمان بر اساس نوع تکنیک

تکنیک ها و روش های مختلفی برای اجرای رنگ آمیزی ساختمان وجود دارد. در این بخش ما به چند نوع که شاید کمتر نامشان را شنیده باشید اشاره می‌کنیم:

نقاشی ساختمان با تکنیک پاششی یا آبرنگی

در این تکنیک با رقیق کردن رنگ با آب و سپس پاشیدن آن به صورت رندم، روی دیوار طرحی شبیه به لکه های در هم آبرنگ ایجاد می‌کنند. این روش را ممکن است روی نوع خاصی از بوم نقاشی هم اجرا کنند و بعد آن را به دیوار بچسبانند. این کار تا حدی شبیه اجرای کاغذ دیواری خواهد شد.

نقاشی ساختمان با تکنیک استنسیل

استنسیل در واقع نوعی شابلون است. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را به صورت شابلن آماده کنید. این شابلون می‌تواند کاغذی باشد و یا با استفاده از برش لیزری روی هر سطح دیگری مثل ورق فلزی نیز ساخته شود. سپس با استفاده از این شابلون و غلتک، می‌توانید طرح را روی پس زمینه بیندازید.

چاپ با استفاده از مهر

برای اجرای این روش، مهرهای پلاستیکی با طرح های سفارشی ساخته می‌شوند. با استفاده از این مهر ها و تکرار آن ها، میتوان روی دیوار ها طرح مورد علاقه خود را پیاده کرد.

نقاشی ساختمان مدرن

منظور از نقاشی ساختمان مدرن، ایجاد طرح های مدرن مثل نقوش هندسی مختلف باشد. از دیگر المان های طرح نقاشی ساختمان مدرن، استفاده از یک رنگ خاص و شاخص برای یک یا چند تا از دیوار های فضا است.

استفاده از غلتک‌های طرح دار

این غلتک ها شبیه همان غلتک های معمولی رنگ آمیزی است، با این فرق که سطح آن ها دارای طرح های برجسته است. این ابزار، یک روش ساده برای ایجاد تغییری محسوس به شمار می‌آید.

 

 

انواع نقاشی ساختمان بر اساس نوع رنگ

پیش از انتخاب نوع رنگ، برایتان جمله‌ای از architecture aldigest آورده‌ایم که می‌تواند برایتان مفید واقع شود: "با ویژگی‌های هر رنگی آشنا شوید؛ رنگ گرم می‌خواهید یا رنگ سرد؟ سایه‌ها اشباع شده باشند یا خنثی و محو؟"

رنگ روغن

این رنگ ها به نسبت رنگ های پلاستیک مقاومت و ماندگاری بالاتری دارند. سطح درخشندگی نسبتا بالایی دارند. (براق یا نیمه براق هستند). قابل شست و شو هستند. برای نقاشی ساختمان با رنگ روغن، نیاز به زیرسازی وجود دارد.

رنگ پلاستیکی

رنگ پلاستیکی از انواع رنگی است که با غلتک قابل اجرا است، نسبت به رنگ روغن بسیار سریع خشک می‌شود. کاملا قابل شست و شو است. میزان پوشانندگی خوبی دارد و گاهی حتی برای نقاشی ساختمان با این نوع رنگ نیاز به زیرسازی نخواهیم داشت.

رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک سه درجه مختلف درخشندگی دارد: مات، نیمه براق و براق. نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک سریع الاجرا است. زود خشک می‌شود اما قابل شست و شو نیست و باید آن را با دستمال مرطوب تمیز کرد.

رنگ بلکا

رنگ بلکا، نوعی رنگ برای ایجاد بافت و تکسچر در سطح دیوار است. این رنگ در ترکیبات خود، دارای الیاف سلولزی است و مقاومت بالایی دربرابر آسیب دارد. قابل ترمیم و شست و شو هم هست و نیازی به زیرسازی آن‌چنانی ندارد.

 

نحوه انتخاب نقاش ساختمان تهران

برای انتخاب بهترین نقاش ساختمان تهران، می‌توانید به بستر بازار های خدمات آنلاین، مثل خدمت از ما، مراجعه کنید. درخواست خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای ثبت کنید، از نقاش‌های ساختمان استعلام قیمت بگیرید و با مقایسه موارد مذکور در پروفایل آن‌ها و نظرات کاربران، نقاش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

سخن نهایی

این مقاله در مورد نقاشی ساختمان و همین طور انواع نقاشی ساختمان بود که امیدواریم به کار شما عزیزان آمده باشد. همچنین اگر بخواهید درمورد انتخاب نقاش ساختمان تهران و قیمت نقاشی ساختمان، اطلاعات کسب کنید می‌توانید بحث فوق را مطالعه بفرمایید. از توجه شما متشکریم.

This post first appeared on Columbia.edu

 

قیمت "قالیشویی" آنلاین خوب و هزینه شستشوی فرش

انتخاب درست قالیشویی با توجه به ارزش و تنوع فرش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین جلوگیری از آسیب دیدن فرش‌ها حین شستشو همواره دغدغه بسیاری از بانوان بوده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده اختصاصی، قالیشویی آسان‌تر و سریع‌تر شده‌است. اما در کنار این پیشرفت‌ها، انتخاب بهترین قالیشویی با به صرفه‌ترین قیمت که از شیوه متناسب با فرش و قالی استفاده کند، برای مشتری‌های قالیشویی کار آسانی نیست؛ مخصوصاً که این روزها شرکت‌های قالیشویی متعدد با خدمات متنوع در اکثر شهرهای بزرگ فعالیت می‌کنند.

همان طور که وبسایت thumbtack.com گفته است: "با گذشته زمان، فرش شما گرد و خبار، خاک، مواد آلرژی‌زا و بویی نامطلوب به خودش جذب می‌کند. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود سالانه حداقل یک مرتبه فرش خود را توسط یک قالشویی خوب، بشویید."

در ادامه، ضمن توضیح روش‌ها و قیمت قالیشویی، نکات مهمی در این زمینه خواهیم گفت تا شما را در انتخاب بهتر قالیشویی یاری کنیم.

 

 

 

روش‌های قالیشویی

به نقل از ویکی پدیا فارسی: " قالیشویی به شغل یا عمل شستن قالی یا فرش اطلاق می‌شود؛ و به فرایند لکه زدایی، غبار روبی ،شستشوی فرش با آب و مواد شوینده گفته می‌شود؛ که می‌تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود. عمل قالیشویی بسته به نوع و جنس تار و پود فرش دارد. قالیشویی در ایران قدمت دیرینه دارد."

هنگامی که صحبت از شستشوی فرش و قالی می‌شود، ممکن است اولین تصویری که در ذهن شما نقش می‌بندد، قالی خیس کف حیاط خانه یا روی پشت بام باشد. امّا بهتر است بدانید که پیشرفت صنعت و تولید انواع ماشین قالیشویی، شیوه شستن انواع فرش و قالی را دگرگون کرده است.

بر اساس نیاز به کار فیزیکی و میزان خودکار بودن تجهیزات، روش‌های قالیشویی به 3 دسته تقسیم می‌شوند. افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی با توجه به جنس فرش یا موکت و میزان کثیف بودن آن، روش و مواد شوینده مناسب فرش‌ را مشخص می‌کنند.

 

روش دستی یا سنّتی

در این روش، پس از غبارروبی و آب پاشی، فرش با استفاده از تجهیزات دستی لکه‌گیری و شسته می‌شود. سپس مرحله خشک کردن آب به وسیله دیگ خشک کن مخصوص فرش انجام می‌شود.

روش نیمه اتوماتیک یا نیمه مکانیزه

در روش نیمه مکانیزه تمام مراحل شستشوی فرش با استفاده از تجهیزات اتوماتیک توسط افراد ماهر در قالیشویی انجام می‌شود. فرآیند نیمه اتوماتیک به مراتب سریع‌تر از پروسه‌ی قالیشویی دستی انجام می‌شود.

 

روش اتوماتیک یا مکانیزه

این روش با کمترین دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود. متخصص قالیشویی فرش را در دستگاه اتوماتیک قالیشویی قرار می‌دهد و بر انجام صحیح مراحل نظارت می‌کند.

در هر کدام از این روش‌ها، تمام مراحل لکه‌زدایی، غبارروبی، شستشو با آب، بخارشویی یا خشکشویی و آبگیری فرش به طور کامل انجام خواهد گرفت.

به طور کلی روش‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در مقایسه با روش دستی علاوه بر کیفیت بهتر شستشو، از لحاظ اقتصادی و زمانی به صرفه‌تر هستند.

 

 

 

مزیت‌های درخواست آنلاین قالیشویی

دلایل زیادی وجود دارند که شما را متقاعد کنند تا به جای آستین بالا زدن برای شستن فرش‌هایتان به دنبال استفاده از خدمات قالیشویی باشید. استفاده از خدمات آنلاین قالیشویی مزیت‌های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می کنیم:

  • حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست؛ روش حمل و نقل فرش، محل شستشو، مواد شوینده، روش شستشو و روش خشک کردن، همگی می‌توانند فرش را دچار مشکل کنند. شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و باعث کاهش عمر فرش شود.
  • احتمال تمیز نشدن و باقی ماندن لکه‌ها بر روی فرش با شستشوی فرش در خانه زیاد است. درحالیکه لکه‌زدایی فرش‌ها تخصص و مواد ویژه نیاز دارد و در یک قالیشویی به درستی انجام می‌شود.
  • اکثر شرکت‌های خدمات شستشوی فرش و موکت، تنها با ثبت سفارش، سرویس دلیوری قالیشویی را به آدرس شما می‌فرستند و قالی شما را تحویل می گیرند. پس از شستشو نیز سرویس دلیوری قالی را درب منزل به شما تحویل خواهد داد. همچنین حمل و تحویل فرش با دقت لازم انجام خواهد پذیرفت و فرش شما به عنوان یک کالای ارزشمند مورد مراقبت قرار خواهد گرفت.

 

  • شستشوی فرش در منزل، علاوه بر سختی و زحمت، هزینه‌های زیادی نیز در بر دارد. درحالیکه شستشوی فرش توسط قالیشویی از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است.
  • دو مسئله مهم در شستشوی فرش استخراج مواد شوینده از عمق فرش و خشک کردن اصولی و کامل آن است. در روش سنتی، پس از چند روز فرش‌ها هنوز هم مرطوب هستند که در این حالت جذب آلودگی افزایش می‌یابد. بنابراین خشک شدن با استفاده از دستگاه در کارخانه قالیشویی‌ مزیت دیگر این انتخاب خواهد بود.
  • با توجه به استفاده از آب غیرآشامیدنی در کارگاه‌ها و رعایت استاندارد حرفه‌ای، شستشوی فرش توسط دستگاه‌های مجهز در قالیشویی به صرفه جویی در مصرف آب کشور کمک می‌کند.
  • قالیشویی‌ها علاوه بر شستشوی تخصصی انواع فرش‌ها، خدمات دیگری نظیر لکه بری، رفوگری، شیرازه پیچی، ریشه زنی، دارکشی، رفع سوختگی و ترمیم آن ها را نیز ارائه می دهند که بسیار کاربردی است.
  • بسیاری از شرکت‌های قالیشویی، خدمات در منزل نیز ارائه می‌کنند که برای شستشوی موکت بسیار مفید است.
  • استفاده از خدمات آنلاین به شما در صرفه جویی زمان کمک خواهد کرد.
  • با استفاده از قالیشویی آنلاین، می‌توانید نمونه کارهای انجام شده توسط قالیشویی، نظر دیگران درباره کیفیت کار هر یک از قالیشویی‌ها و نرخ خدمات قالیشویی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

حالا خودتان بگویید که با این همه مزایا کدام روش بهتر است؟ آستین بالا بزنید، خسته شوید و ریسک کنید یا با خیال راحت فرش کثیفتان را به یک متخصص قالیشویی بدهید و آن را تمیز تحویل بگیرید؟

 

 

 

معیارهای محاسبه قیمت قالیشویی

هزینه قالیشویی تحت تأثیر عوامل متعددی است؛ بنابراین ارائه نرخ ثابتی برای این خدمات امکان پذیر نسیت. البته می‌توان با توجه به نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه صنف قالیشویی و مشخصات و شرایط فرش هزینه تقریبی آن را تخمین زد.

قیمت قالیشویی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • ابعاد فرش
  • نوع فرش (دستباف یا ماشینی) و تراکم فرش
  • استفاده از خدمات لکه بری، رفوگری، ترمیم و ...
  • هزینه بسته بندی و کاور هر متر مربع فرش
  • ایاب ذهاب

 

 

 

در اغلب موارد، خدماتی که شما به آن نیاز دارید و قیمت تمام شده آن‌ها، پس از بررسی اولیه توسط متخصص مشخص می‌شود. بنابراین قبل از سپردن فرش به قالیشویی، در این باره با متخصص قالیشویی حتماً صحبت کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین قالیشویی به اعتبار شرکت، انجام خدمات خشک شویی و ترمیم، استفاده از دستگاه‌های مکانیزه، کاربرد مواد شوینده با کیفیت و پشتیبانی و پاسخگویی شرکت توجه کنید.

امیدواریم مطالعه این توضیحات شما را در انتخاب بهترین قالیشویی یاری کرده و مفید بوده باشد.

 

This post first appeared on Columbia.edu

انواع نقاشی ساختمان، به همراه قیمت تقریبی

زمانی که اقدام به تغییر دکوراسیون خانه یا شرکت می‌کنیم؛ تغییر پرده یا مبلمان، نقاشی ساختمان و یا نصب کفپوش جدید، از جمله گزینه‌هایمان هستند.

اما می‌شود گفت ارزان‌ترین روش برای ایجاد تغییرات دکوراسیون، نقاشی ساختمان است. چه نقاشی دیوارها، چه سقف یا چه نمای ساختمان.

به نقل از خدمت از ما: "یک نقاش حرفه‌ای وظیفه‌ای بیش از رنگ آمیزی دیوارها دارد؛ او با مهارت خود در نقاشی ساختمان، سعی در جان بخشیدن و دمیدن روح در دیوارهای بی‌جان ساختمان دارد. او مانند خالقی است، که سعی در خلق اثری هنری دارد."

در ادامه برای شما از انواع رنگ آمیزی ساختمانی، قیمت نقاشی ساختمان، انجام رنگ آمیزی ساختمان در شهری مانند تهران، رنگ کردن کاشی به عنوان روشی با هزینه اندک و... گفته‌ایم.

 

انواع نقاشی ساختمان

از دو بُعد متفاوت می‌توانیم انواع نقاشی ساختمان را بررسی کنیم:

  • تکنیک مورد استفاده برای نقاشی
  • نوع رنگ مورد استفاده

این مورد را در نظر داشته باشید که استفاده از تکنیک یا نوع رنگ، اثر گذاری مستقیمی بر قیمت نهایی دارند. در بخش قیمت نقاشی ساختمان، به جزئیات این موارد را پوشش داده‌ایم.

پیش از آن، تکنیک‌ها و رنگ‌های رایج برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان را بررسی کنیم.

 

تکنیک مورد استفاده برای نقاشی

بیش از 5 تکنیک متفاوت برای رنگ آمیزی ساختمان رایج است؛ اما در نظر داشته باشید که این تکنیک‌ها باید توسط نقاش ساختمان حرفه‌ای صورت گیرند تا نتیجه نهایی، مطلوب شما قرار گیرند.

از جمله این تکنیک‌ها:

  • طرح زدن روی دیوار با شابلون
  • بافت‌دار کردن نقاشی دیوار
  • نقاشی دیوار با اسفنج
  • رنگ آمیزی با پارچه
  • رنگ برداری با نایلون

باید در نظر داشته باشید، که پیش از انجام هر کاری با طراح خود مشورت کنید تا با پیشنهادات او، بتوانید اجزاء متفاوت شکل دهنده دکوراسیون‌تان را با هم هماهنگ کنید؛ تا تصویر نهایی زیبا و دل نشینی از کنار هم قرار گرفتن این اجزاء حاصل شوند.

 

نوع رنگ مورد استفاده

رنگ‌های متفاوتی برای رنگ کردن دیوارها، سقف، کاشی، درب و پنجره و... در دسترس ماست؛ اما فراموش نکنید کیفیت رنگ مورد استفاده بسیار مهم است.

به نقل از the spruce:

"زمانی که می‌بینید یک شرکت رنگ سازی، محصول خودش را بر مبنای قیمت تبلیغ می‌کند؛ و رنگ دیگری ظاهرا 5 برابر این محصول قیمت دارد، به نظر شما چه عاملی منجر به این تفاوت قیمتی شده است؟

معمولا رنگ‌های به شدت ارزان قیمت، دارای مواد جامد یا Solids کمتری در خودشان هستند. این مواد جامد، همان چیزی هستند که یک رنگ با کیفیت را ایجاد می‌کنند."

از جمله انواع رایج برای رنگ آمیزی:

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

می‌توانید با جستجو "تفاوت رنگ روغن و اکریلیک خدمت از ما" در گوگل، بیشتر درباره تفاوت این دو رنگ بخوانید.

 

نقاشی ساختمان در تهران

به نقل از خدمت از ما: "در شهر آهنی تهران، شاید فقط بتوان با ایجاد تغییراتی کوچک؛ زندگی را بیش از پیش در آن جاری ساخت و روحی دوباره در آن دمید تا شعله‌های نشاط کم فروغش، دوباره زبانه بکشند. نقاشی ساختمان تهران، قدمی کوچک، اما اثربخش برای جاری کردن زندگی در خانه‌ها و شرکت‌هایمان است."

تفاوتی ندارد در غرب تهران ساکن هستید یا شرق تهران، در شهرک غرب یا میدان ولیعصر، ونک، آزادی، تجریش، انقلاب یا... .

با ثبت درخواست نقاشی ساختمان تهران خود، همچون دیگر خدمات تحت پوشش خدمت از ما، می‌توانید از 3 تا 5 نقاش قیمت بگیرید؛ و با بررسی نظرات مشتریان سابق آن‌ها به همراه مدارک فنی، عدم سوء پیشینه و... نقاش مدنظر خود را انتخاب کنید.

 

قیمت نقاشی ساختمان

ابتدا بگذارید برای شما بگوییم چه مواردی می‌تواند بر روی قیمت نقاشی ساختمان اثر بگذارند؛ و ادامه آن، قیمت تقریبی برخی خدمات نقاشی ساختمان را به شما ارائه دهیم.

عوامل اثر گذار عبارت هستند از:

  • متراژ و مساحت مورد نظر برای رنگ آمیزی
  • هزینه زیر سازی و بتونه کاری دیوارها و سقف
  • درخواست نقاشی ساختمان با تکنیک‌های خاص رنگ آمیزی
  • اجرت نقاش ساختمان
  • نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده

به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ با کیفیت در نقاشی ساختمان خود استفاده کنید تا در گذر زمان، احتمال پوسته پوسته شدن رنگ، کاهش پیدا کند.

در ادامه برای شما، قیمت انواع نقاشی ساختمان آمده است. فراموش نکنید این قیمت‌ها تقریبی هستند.

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع

 

رنگ کردن کاشی و سرامیک؛ هزینه‌ای اندک، برای تغییری چشم نواز

اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید، اولین جایی که می‌توانید اقدام به رنگ کردن کاشی و سرامیک‌های مورد استفاده در آن کنید، آشپزخانه است؛ به خصوص اگر کاشی‌ها قدیمی شده باشند و دیگر مانند روزهای اول، چشم نواز نباشند.

برای انجام این کار نیاز به استفاده از رنگ مخصوص کاشی و سرامیک دارید؛ و استفاده از رنگ‌های روغن و پلاستیک که برای دیوار و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد، خروجی خوبی به همراه نخواهد داشت.

اگر در حال رنگ آمیزی کاشی‌های دیوار آشپزخانه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از قلم مو؛ و اگر در حال رنگ آمیزی سرویس بهداشتی، حمام، کف آشپزخانه می‌توانید برای سهولت بیشتر از غلطک استفاده کنید تا زمان کمتری هم نیاز داشته باشد.

فراموش نکنید پیش از اقدام به رنگ کردن محیط‌های دارای رطوبت مثل حمام یا سرویس بهداشتی، باید از رنگ لاتکس استفاده کنید.

 

سخن پایانی

خدمت از ما برای شما فرصتی ایجاد کرده است که با آسودگی خاطر، در خانه و شرکت خود بنشینید؛ و در کمتر از 20 تا 40 دقیقه، درخواست نقاشی ساختمان خود را ثبت کنید.

علاوه بر ارائه شدن خدمات نقاشی ساختمان تهران توسط نقاشان فعال در خدمت از ما، می‌توانید در بیش از 40 شهر در ایران، خدمات مورد نظرتان را درخواست کنید.

از رنگ کردن کاشی و سرامیک تا خدماتی مانند رنگ آمیزی درب و پنجره.

در صورت بروز هر مشکلی، می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی خدمت از ما (02162829000) یا ایمیل خدمت از ما به نشانی info@khedmatazma.com تماس حاصل کنید.

 

This post first appeared on Columbia.edu

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایای این دو روش مشابه ولی متفاوت که در ادامه به طور کامل به آن ها می پردازیم.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا
لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو، دو روش جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها می باشد.

در این شیوه مثل لیفت و لمینت مژه، تارهای ابرو تقویت، پر پشت، مشکی و ضخیم تر می شوند.

لیفت و لمینت ابرو روشی جدید که در آن ابروهایتان به طرف بالا حالت داده میشود، پر پشت تر، مشکی تر میشود

و تار های ابروهایتان زخیم تر میشود که همراه با آن ویتامینه هم انجام میشود.

در این مدل ابروهای شما به طرف بالا کشیده میشود و هاشوری و هالیوودی به نظر میرسد.

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

اگر مدل ابروتون رو دوست ندارید، لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت

طبیعی ترین و کم هزینه ترین شیوه برای تغییر مدل ابرو و تقویتشان است.

لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با ماده های ارگانیک و تقویتی انجام میشود،

مناسب کسانی است که ابروهای نامرتب و یا افتاده و بی حالت دارند و حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند

و میخواهند ابرو پهن تر دیده شود بدون هیچ نوع تاتویی که با مواد ارگانیک انجام می شود.

با این شیوه تقویتی ابروها به صورت مرتب و هاشور خورده بنظر می رسد.

تارهای ابرو به طرف بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر میشود

و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمیشود بلکه ابرو تقویت هم میشود .

لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده شده هم مناسب است ولی باید ابروها بلند شده باشند.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا
لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

مراحل لیفت و لمینت ابرو

مرحله نخست: ابتدا ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس کنید.

مرحله دوم: مواد شماره 1 یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد گذاری کنید و کاور کنید.

تایم مکث برای مواد شماره یک بر اساس برند مواد در نظر گرفته می شود.

مرحله سوم: مواد 1 را کامل از روی ابرو پاک کنید و آنگاه مواد شماره 2 یا فیکس کننده را روی کل ابروها بگذارید.

ابروها را با نایلون کاور کنید. مدت زمان مکث 15 دقیقه می باشد.

مرحله چهارم: بعداز تمیز کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می شود.

رنگ ابرو نسبت به سلیقه ی مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه مکث با کاور نایلونی گذاشته می شود.

مرحله پنجم: بعداز رنگ ابرو، ابروها کاملاً تمیز می شود به طوریکه هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد.

مرحله ششم: مواد شماره 3 یا کراتین گذاشته می شود.

توجه کنید که باید به مشتری گفته شود تا چند ساعت ابروها را آب کشی نکنند

تا کراتین کاملاً جذب ابرو بشود.

پیشنهاد هفت رنگه در این فصل خرید اسپری با قیمت مناسب می باشد.

لیفت و لمینت تا چه مدت دوام دارد؟

استفاده از این دو روش باتوجه به رشد ابروهایتان چیزی حدود ۳۰ الی ۴۵ روز دوام خواهد داشت.

در این روشها از چسب لاتکس استفاده می شود و تا ۲۴ ساعت نباید ابروهایتان را بشویید.

به همین علت نتیجه فورا بعد از پایان کار مشاهده نمی شود.

بنابراین نگران حالت ابروهایتان نباشید چرا‌ که بعد از شستشو تارهای ابرو باز شده و نتیجه نهایی معلوم خواهد شد.

با خرید رنگ مو از سایت هفت رنگه به چهره خود جان تازه ببخشید.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا ل
یفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت ابرو با مواد چه فرقی با لمینت ابرو دارد ؟

لمینت باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود در حالیکه کارکرد لیفت تغییر حالت و بالا کشیدن ابرو میباشد .

لمینت در واقع یک فرآیند گیاهی کراتینه است

مواد لمینت دارای پیگمنتهای رنگی هستند که بر روی ابرو یا مژه قرار می گیرد .

موی ابرو و مژه ها را حجم تر می کند و رنگ مژه و ابرو را پر رنگ تر و تیره تر می کنند .

با این شیوه ابرو ها و مژه ها واضح تر میشوند و ابرو ها حالت زیبایی به ابرو می دهد .

افردی که ابرویی افتاده ای دارد باید حتماً به فکر لیفت ابرو باشند

برای این که لمینت برای ابرو هایی افتاده تأثیر چندانی نخواهد داشت

شما می توانید لیمنت و لیفت را هم زمان و در یک جلسه انجام دهید

چرا‌ که این دو شیوه فرآیند مشابهی دارند.

و خیلی تفاوتی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی های مختلفی دارند

و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود هم با هم متفاوت است.

اگر دچار روزمرگی شده اید و روزهایتان تکراری شده ، پیشنهاد ما برای شما خرید عطر های با کیفیت و ماندگار از سایت هفت رنگه می باشد.

عوارض لیفت ابرو با مواد

لیفت تاثیری در حجم ابرو ندارد و باعت پرپشت شدن مژه نمی شود .

در واقع چنانچه کسی خواهان افزایش حجم ابرو است باید از لمینت ابرو اسنفاده کند.

علاوه ‌بر این در صورتی که خرید مواد لیفت ابرو ناآگاهانه و بدون آشنایی مواد اصلی صورت بگیرد

می تواند خساراتی جبران ناپذیر به ابروها وارد نماید.

از طرفی موادی که برای لیفت ابرو مصرف می شود بسیار قوی هستند،

از این جهت باید شرط احتیاط را در استفاده از آن ها رعایت کرد.

در صورتی که لیفت ابرو در ارایشگاه انجام می دهید،

آرایشگرتان باید حتماً توانایی و مهارت لازم کار با این مواد را داشته باشد.

تا شما دچار صدمات جبران ناپذیری نشوید،

در غیر اینصورت امکان دارد به آسانی ابرو و مژه های شما دچار سوختگی شود.

و یا به مرور زمان به ریزش بیفتند.

ولی باید به این نکته هم توجه کرد که در صورت پیش امدن این مورد از عوارض لیفت ابرو با مواد،

مدت زمان افتادن و رشد مجدد مژه ها اغلب 40 روز به طول خواهد انجامید.

یکی دیگر از عارضه های لیفت ابرو با مواد این است که این شیوه موقتی است.

( ولی برای بعضی از اشخاص این مورد می تواند به نوعی حسن و مزیت هم به حساب بیاید.)

 

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا
لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

فواید لیفت ابرو با مواد چیست ؟

در این شیوه ابروها بدون هیچ آسیبی منظم و هم زمان تقویت میشوند .

در صورتی که لیفت ابرو با مواد توسط آرایشگری اموزش دیده انجام شود، کاملاً بی خطر میباشد .

روز پس از لیفت ابرو بدون هیچ مشکلی میتوانید دوش گرفته و یا به استخر بروید.

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل سایت لوازم جانبی گوشی هیچ موبایل

هندزفری و لوازم جانبی

 

لوازم جانبی بیسوس

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل شامل موارد زیر هستند:

  • انواع قاب، کاور و گارد گوشی
  • انواع گلس
  • انواع کیف گوشی
  • باتری و شارژر انواع گوشی‌ها

در فروشگاه هیچ موبایل می‌توان این لوازم جانبی را پیدا کرد. اما می‌دانید که چندین مدل قاب داریم.

گلس ‌های مختلف توسط برندهای مختلف تولید و عرضه شده‌اند.

حتی شارژرهای مختلفی هم داریم. باتری‌ها هم در مدل‌های اورجینال و کپی عرضه می‌شوند. اجازه بدهید چند مثال بزنیم.

فکر می‌کنید چند مدل قاب داریم؟

  • قاب ژله ای یا TPU
  • قاب سیلیکونی
  • قاب پارچه ای
  • قاب چوبی
  • قاب توری
  • کاور چرمی
  • کاور ۳۶۰ درجه
  • گارد ضدضربه
  • قاب حصیری
  • قاب با طرح‌های مختلف

هر برندی هم قاب‌های مخصوصی دارد. مثلا قاب ضدضربه برند نیلکین با قاب ضدضربه اسپیگن یا مدل بتمن متفاوت است. قاب ۳۶۰ درجه نیلکین با قاب ۳۶۰ درجه GKK تفاوت‌های زیادی دارد. به همین دلیل سراغ آمارها می‌رویم و پر فروش ترین لوازم جانبی را بررسی خواهیم کرد.

۱٫ قاب ژله ای موبایل

تقریبا همه ما یک بار از آن استفاده کرده‌ایم. یکی از دلایل پرفروش بودن قاب ژله ای یا همان قاب TPU قیمت مناسب آن است. در ضمن حالتی نرم دارد و به دلیل خاصیت ارتجاعی‌اش قابلیت آنتی‌شوک یا ضدضربه هم دارد. (از این ویژگی‌ها برای معرفی و فروش بیشتر قاب ژله ای استفاده کنید. قاب ژله‌ای در مدل‌های مختلف و با طرح‌های متنوع عرضه می‌شود. مدل‌های شفاف آن محبوبیت بیشتری دارند. مدل رنگی، دو رنگ، چند رنگ و همچنین اکلیکی هم گزینه‌هایی هستند که کاربران زیادی به دنبال آن هستند.

۲٫ قاب سیلیکونی موبایل

قاب سیلیکونی

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و قاب سیلیکونی به دلیل نرمی و لطافتی که دارد خواهان بیشتری دارد. از طرفی رنگ‌بندی خاصی هم دارد. استایلی فانتزی دارد و همه آن را دوست دارند. در طرح‌های ساده و یا گیردار عرضه می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که این قاب هم بین کاربران بیش از سایر قاب‌ها استفاده می‌شود. (یک نکته مهم اینکه این قاب معمولا کمی زود کثیف می‌شود. چون قاب جذابی است. کاربران دوست ندارند قاب دیگری را جایگزین آن کنند و معمولا مجددا یک قاب سیلیکونی دیگر خریداری می‌کنند.)

۳٫ گلس ۲٫۵D‌ یا ۲٫۵ بعدی

عمر گلس‌های تخت تمام شده است. چون اکثر گوشی‌های جدید صفحه نمایش خمیده دارند و وجود یک گلس تخت روی صفحه نمایش خمیده ظاهر ناخوشایندی دارد. از طرفی لبه‌های گوشی بیشتر از هر جای دیگری در معرض خطر هستند. یعنی کاربران باید حتما گلسی استفاده کنند که لبه‌ها را به خوبی پوشش دهد. برخی کاربران از وجود این گلس‌ها خبر ندارند. میزان جستجو و خرید این مدل گلس‌ها بیشتر از سایر مدل‌هاست.

۴٫ گلس نانو مایع

گلس نانو در سال‌های اخیر بین مردم رواج پیدا کرده است. یک قطره نانو که روی صفحه گوشی خشک می‌شود و دیگر خبری از گلس هم نیست. معمولا گلس نانو بعد از یک سال از بین می‌رود و کاربران باید مجددا به گوشی‌شان گلس نانو بزنند. گلس نانو ضخامت بسیار کمتری در مقایسه با سایر گلس‌ها دارد. هیچ تاثیری روی کیفیت و وضوح تصاویر ندارد.

۵٫ گلس پرایوسی

گلس پرایوسی

 

لوازم جانبی شیائومی

گلس ضدجاسوسی یا گلس حریم خصوصی هم خواهان زیادی دارند. اکثر افراد در مترو، اتوبوس و جاهای عمومی اطلاعات شخصی و یا اطلاعات کاری‌شان را رد و بدل می‌کنند و دوست ندارند اطرافیان صفحه نمایش گوشی آن‌ها را ببینند. به همین دلیل گلس پرایوسی گزینه خوبی است تا جلو دید زدن بقیه را بگیرند.

۶٫ کیف چرمی

همه جنس چرم را دوست دارند. جنس چرم با هر تیپ و استایلی همخوانی دارد و به دلیل دوام بالایی که دارد آسیب نمی‌بیند. کیف چرمی معمولا در دو مدل زیپ‌دار و کلاسوری عرضه می‌شود. مدل زیپ‌دار آن به دلیل سختی کار کردن با آن خواهان زیادی ندارد. کیف چرمی مدل کلاسوری و کیف چرمی با حالت باز شو از بغل بیشتر از بقیه کیف‌ها به فروش می‌رسد.

۷٫ قاب ضدضربه

قیمت گوشی‌ها با توجه به بالا رفتن قیمت دلار افزایش زیادی داشته است. در نتیجه همه دوست دارند از گوشی‌شان محافظت کنند. قاب ضدضربه با اینکه صد در صد ضدضربه نیست اما می‌تواند جلو برخی ضربات محکم به گوشی را بگیرد. مثلا اگر گوشی از دست شما بیفتد احتمال اینکه آسیب ببیند. کمتر است.

۸٫ باتری اورجینال و های‌کپی

باتری گوشی‌های مختلف جزو لوازم جانبی ضروری است. برخی گوشی‌ها باتری غیرقابل جداشدن دارند. یعنی باتری آن‌ها جدا نمی‌شود. باتری گوشی هم عمر محدودی دارد و معمولا بعد از مدتی ظرفیت آن افت می‌کند. برخی کاربران هم از شارژرهای بی‌کیفیت استفاده می‌کنند که باعث می‌شود باتری زودتر آسیب ببیند. باتری اورجینال برخی گوشی‌ها هم قیمت زیادی دارد و ممکن است برخی کاربران به دنبال باتری های‌کپی باشند.

۹٫ شارژر اورجینال

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از کاربران اهمیت شارژر اورجینال را می‌دانند و دوست ندارند که باتری گوشی‌شان آسیب ببیند معمولا شارژر اورجینال را ترجیح می‌دهند. با اینکه شارژر اورجینال قیمت بیشتری نسبت به سایر باتری‌ها دارد اما کاربران ارزش شارژر اورجینال را می‌دانند و ترجیح می‌دهند با هزینه بیشتر شارژری باکیفیت تهیه کنند تا باتری گوشی آسیبی نبیند.

۱۰٫ هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوثی

هندزفری‌های بلوتوثی حالا طرفداران بیشتری نسبت به مدل‌های سیمی دارند. این هندزفری‌ها جزو پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در ایران هستند. هندزفری بلوتوثی اپل با نام ایرپاد و هندزفری‌های سامسونگ مدل گلکسی بادز جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. البته قیمت بالایی دارند. هندزفری‌های ارزان‌تر مانند جبرا، جی‌بی‌ال و … هم نسبت به سال‌های قبل کمی افت فروش داشته‌اند. هندزفری تک‌گوش هم نسبت به سابق فروش کمتری دارد. هندزفری‌های بی‌سیم دور گردنی مثل سری Level سامسونگ گزینه‌های پرفروشی هستند.

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی شیائومی

 

لوازم جانبی بیسوس

بهترین سایت خرید نهال گردو و نهال بادام در ایران چه نام دارد ؟

پاسخ به این سوال کمی سخت می باشد زیرا بسیاری از نهالستان ها مانند دکترنهال ، آریا نهال و گلد نهال مشغول تولید نهال می باشند که در اینجا انتخاب کمی سخت می باشد ، که بهترین نهالستان جهت خرید نهال چه نهالستانی خواهد بود ؟ پس با ما همراه باشید تا به معرفی کامل بهترین سایت خرید نهال بپردازیم .

 

در زمان قدیم ،در دوران پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ،افراد در تمامی کارهای خانه مشارکت و همکاری داشتند . اغلب مردم چون سرمایه ی چندانی نداشتند ، تنها قطعه زمینی داشتند و بر سر آن به کشاورزی می پرداختند .عده ای زحمت کاشتن بذر را به خود می دادند و عده ای هم خرید نهال را در دستور کار خود قرار می دادند ،که طبیعتا در این میان عده ای هم درآمد روزمره خود را از طریق پرورش نهال به دست می آوردند .

اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟

خرید نهال گردو باتوجه به آن که هم زحمت کمتری می برد و هم با صرف هزینه ، زمان را میتوانست کشاورز خریداری کند ، بس مورد استقبال قرار گرفت .

تا آن جایی این خرید و فروش نهال پیش رفت که کشاورزان به مرور زمان خرید نهال را جایگزین کاشت بذر کردند و از نهالستان ها ، نهال های آماده دریافت کردند .

در آن زمان بسیاری از درختان اصلاح نشده بودند مانند ارقام نهال گردو از همین جهت امکان کاشت نهال گردو در بسیاری از مناطق فراهم نبود زیرا درختان قدیمی گردو با ارتفاعات بسیار زیاد و باردهی های کم ، فقط در مناطق معتدل امکان رشد و پرورش برایشان فراهم بود .

راهنمای انتخاب خرید نهال گردو سازگار با ارتفاع محل کاشت :

بله درست است ، امروزه در اکثر محیط ها امکان کاشت نهال گردو وجود دارد ، تنها کافیست رقم نهال گردویی متناسب با محل کاشت خود را در نظر داشته باشید . نهال گردو ، نهالی بسیار حساس به آب و هوا می باشد .با کمی افزایش دما برگ های آن می سوزد و یا مغزش پوک می شود و با کمی سرما گل و شکوفه هایش از بین می رود !

 

 

پس تنها راه نجات ، انتخاب نهال گردویی متناسب با ارتفاع محال کاشت زندگیتان می باشد .شاید جالب باشد بدانید نهال گردو چندلر از بین انواع نهال گردو ، یکی از پر فروش ترین نهال هایی می باشد که در ارتفاعات متوسط و معمول کاشته می شود ، ارتفاعی حدودا بین 1000 تا 1450 متر نیز ارتقاعی ایده آل برای این نهال گردو می باشد .

این نهال گردو باید از سرمای بهاره در امان باشد زیرا حساسیت بالایی به سرما دارد و کاشت آن بیشتر مناسب مناطقی است که آب و هوای معتدل دارد.مغز میوه ی نهال گردو دارای پوست کاغذی است که به راحتی جدا می شود . این نوع نهال گردو شاخ و برگ فراوانی به حالت افراشته دارد و برگ هایش حالت پیچ خورده می باشد و رنگ آن سبز روشن است .

اما در ارتفاعات بیشتر از 1500 نهال گردو فرنور و برای ارتفاعاتی کمتر از 1000 متر نهال گردوی ژنوتیپ و در آخر ارتفاعاتی کمتر از 600 متر گردو پکان توصیه می شود .اگر خرید نهال گردو خود را اصولی انجام دهید ، با خرید نهال گردو ، پول یک کیلو گردو را می دهید اما صدها کیلو گردو برداشت میکنید !

شما می توانید جهت تمایل  جهت مشاهده ی انواع خرید نهال گردو و یا کسب مشاوره های لازم را به سایت نهالستان دکترنهال مراجعه نمایید تا به درست ترین اطلاعات تخصصی نهال گردو به صورت کاملا رایگان دست پیدا کنید .

درست است که نهال های گردویی مانند : نهال گردو خوشه ای ؛ نهال گردو پکان ؛ نهال گردو تویسرکان و ...پر طرفدار می باشد اما بیشترین باردهی را نهال های پیوندی گردو به خود اختصاص داده اند این را کافیست از نهالستان های فروش نهال گردو جویا شوید .

اما حین خرید نهال بادام باید چه فاکتورهایی را لحاظ کنیم ؟

خبر خوش این است که خرید نهال بادام را می توانید کمی با خیالی آسوده تر انجام دهید اما آن قدر ها هم کارتان ساده نخواهد بود . باید بدانید درخت بادام درختی مقاوم به سرما و حتی گرما می باشد ، اما نه در تمام ارقام ، بلکه در انتخاب نهال بادام هم حتما می بایست با توجه به اب و هوای محل کاشت خود اقدامات لازم را انجام دهید .

 نهال بادام با توجه به آنکه در برخی از ارقام آن قابلیت کاشت به صورت دیم را دارا می باشد ، از همین جهت در مناطق کم آب هم مورد استقبال قرار گرفته است .

شما می توانید در مناطقی که با مشکل کم آبی هم رو به رو هستند ، از انواع نهال بادام دیم بهره مند شوید یا اگر در مناطق سردسیر می باشید و سرمای بهاره و یا سرمای پاییزه ، هر ساله شما را نگران میکند ، از ارقام نهال بادام آذر بهره مند شوید که این دیر گل می باشد و نسبت سه سرما بسیار مقاوم و مستحکم می باشد .

 یکی از گونه های بسیار قوی و پربار،نهال بادام آذر است که در ایران در منطقه آذرشهر به میزان قابل توجهی کشت شده است.

اما انواع نهال بادام دیگری که بسیار مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است ارقام نهالی مانند :

1 : نهال بادام تونو که خود گرد افشان می باشد ، این به این معناست که در این رقم نهال بادام نیازی به درخت جهت باروری نیاز نمی باشد و تنها خود عمل باروری را انجام می دهد .

2 : نهال بادام سنگی هم از ارقام نهال بادامی باشد که با توجه به پوست سخت آن ، بسیار مقاوم می باشد و از گزند بلعیده شدن توسط پرندگان به طور کامل از خود محافظت میکند .

3 : نهال بادام کاغذی که برخلاف نهال بادام سنگی ، به شدت مورد عنایت پرندگان قرار می گیرند !

4 : نهال بادام شکوفه هم یکی از انواع نهال قدیمی و پر کشت بادام می باشد همانند بادام مامایی ، فرانیس و .. که کیفیت مغز بادام فرانیس بسیار خوب است و تقریبا 40 درصد بادام را مغز تشکیل داده و در دسته ارقام اقتصادی قرار میگیرد که بازار تجاری خوبی دارد .

 شما میتوانید با خرید نهال بادام باغتان را به بهشتی از نعمت تبدیل کنید . این کافیست اگر قبل از خرید نهال بادام به نشانی:

https://drnahal.ir/خرید-نهال-بادام/

مراجعه نمایید .

بهترین سایت جهت خرید نهال در ایران :

معرفی بهترین سایت جهت خرید نهال یکی از سخت ترین کار ها می باشد ، اما به لطف آنکه نهالستان دکتر نهال با داشتن تیمی مجرب و آماده که شامل تیم مجربی از مهندسین جهاد کشاورزی و همچنین به همراه داشتن به روز ترین ابزار آلات کشاورزی در سالیان اخیر با فروش بیش از 200 هزار نهال توانسته در بخش کشاورزی ایران کمک شایانی را ارائه نمایید .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم در جهت استعلام قیمت نهال و خرید نهال به سایت دکتر نهال (drnahal.ir) مراجعه نمایید و یا با اطلاعات تماس زیر همراه باشید :

شماره تماس: 09143336027 

ایمیل : info@DRNAHAL.IR

نشانی : آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر

رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها

رگال لباس یک ابزار ساده ولی حیاتی در مرتب سازی لباس ها چه در منزل چه در فروشگاه ها محسوب میشود. شاید در نگاه اول اهمیت رگال لباس خیلی به نظر نیاید ولی کافیست لحظه ای چشمان خود را ببندید و نظم بخشی لباس های منزل و فروشگاهی را بدون رگال لباس تصور کنید. بله تصور این موضوع که چگونه لباس ها را با نظم و بدون رگال لباس آویزان کنید تقریبا غیر ممکن است، به همین سادگی!

هنر چیدمان لباس خود را مدیون رگال ها میداند، زیرا رگال با تولد خود شکلی منظم و ساختار یافته به همه بی نظمی ها داد. از تولد رگال لباس سالیان بسیار طولانی میگذرد اما آنچه که امروز بیش از همه در صنعت تولید رگال لباس خودنمایی میکند تنوع تولید و مصرف آن است. در حال حاضر چند نوع رگال لباس تولید میگردد:

  • رگال آهنی
  • رگال استیل
  • رگال ایستاده تک لاین
  • رگال ایستاده دو لاین
  • رگال دیواری
  • رگال سقفی
  • رگال خانگی

همه موارد ذکر شده جز مورد آخر مصرف فروشگاهی دارند که با مراجعه به تولیدی یا خرید رگال لباس مرغوب ترینشان را تهیه نمایید.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان فروشگاهی

رگال لباس نقشی اساسی در چیدمان فروشگاهی دارد، در واقع پیش از مرغوبیت و جذابیت لباس، چیدمان آن در فروشگاه است که در نگاه نخست برای مشتری جاذبه ایجاد میکند. این اصطلاح در صنعت فروش   first impression نام دارد. در واقع حس نخستی که مشتری از محصول میگیرد نقشی حیاتی در نتیجه نهایی تصمیم گیری مشتریان دارد. در حال حاضر همه مزون داران و بوتیم داران به منظور بهتر جلوه دادن فضای فروشگاه خود و البته دسترسی راحت مشتریان به لباس ها از رگال لباس در تنوع و ابعاد مختلف استفاده میکنند.  

اما تنها هدف استفاده از رگال لباس خوب جلوه دادن لباس ها برای مشتریان نیست، همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، رگال لباس وظیفه نظم بخشی را هم دارد. لذا در چیدمان تنوع لباس ها از رگال استفاده میکنیم. به عنوان مثال رگالی برای تنوع لباس های خانگی، رگالی برای لباس های مجلسی و رگالی برای لباس های اسپرت. این نوع دسته بندی بر اساس تنوع لباس هر فروشگاه یا مزون انجام میشود. حتی مشاهده شده که رگالی برای حراج های فصلی و ...تعبیه میگردد که خود نقش به سزایی در افزایش فروش یک فروشگاه دارد.  

 

 

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان خانگی

رگال لباس همانقدر که در فروشگاه ها مهم  است در چیدمان خانگی هم اهمیت بالایی دارد. چرا؟ چون علاوه بر مدیریت فضای منزل، کمک به زود پیدا شدن لباس ها، چروک نشدن و افزایش عمر لباس میکند.

حتی اگر لباسی را شسته باشید با استفاده از رگال میتوانید آن را آویزان کنید و منتظر بمانید تا خشک شود. هم اکنون رگال های خانگی در تنوع و اشکال زیبایی طراحی میشوند و نقش مهمی در زیباتر جلوه دادن فضای خانه دارد و به نوعی محصولی دکوراتیو محسوب میگردد.

هنگام انتخاب رگال لباس خانگی پیشنهاد میکنیم رگالی را انتخاب کنید، که قفسه های جانبی و یا حتی آینه به منظور استفاده بهینه از فضا داشته باشد. بدین صورت لوازم مورد نیاز در کنار لباس ها قرار میگیرد و هنگام پوشیدن لباس امکان مشاهده خود در آینه را هم دارید. بدین صورت بخش مهمی از نیازهای لباس پوشیدن در یک رگال و در طراحی خاص و شیک در اختیار شما قرار میگیرد بدون اینکه فضای زیادی اشغال شده باشد.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان مزون ها و خیاطی ها

رگال لباس در خیاطی ها هم کاربرد دارند. هدف از استفاده از رگال لباس در یک مزون خیاطی بیش از تاثیرگذاری بر مشتریان، نظم بخشی لباس ها و همچنین توجه بر حفظ سلامت لباس ها میباشد. یک مزون باید لباس دوخته شده را در نهایت دقت نگهداری کند تا به دست صاحب اصلی اش برساند بر این اساس استفاده از رگالی استاندارد اهمیت به سزایی دارد.

هنگام انتخاب رگال لباس ویژه خیاطی یا مزون ها پیشنهاد میکنیم رگالی انتخاب کنید که در طبقات پایین جایی جهت نگهداری پارچه و دیگر ملزومات خیاطی تعبیه شده باشد.

مصرف رگال لباس هم اکنون یک نیاز طبیعی است، اما آنچه که در مصرف امروزه اهمیت دارد انتخاب رگالی کاربردی و متناسب با نیازها میباشد، بر این اساس پیشنهاد میکنیم که حتما به نوع فروش رگال ها و امکانات جانبی آنها توجه کنید.

ثبت ازدواج در ترکیه در سال های اخیر نه تنها از سمت ایرانیان بلکه از سمت اتباع سایر کشورهای دیگر نیز مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. ایرانیان به دلایل مختلفی ثبت ازدواج در ترکیه را انتخاب می کنند. ازدواج در ترکیه برای ایرانیان می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد به مانند داشتن گواهی ازدواج بین المللی.

ثبت ازدواج در ترکیه نه تنها برای اتباع خارجی بلکه برای افراد بدون تابعیت و پناهنده نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. در صورتی که شخص در ترکیه حتی پناهنده باشد می تواند وکیل پناهندگی در ترکیه بگیرد و ازدواج خود را ثبت کند. بر اساس قوانین جمهوری ترکیه افراد در صورت داشتن مدارک لازم توسط ارگان های رسمی به مانند شهرداری ها و توسط مامورین مربوطه می توانند به صورت رسمی به عقد هم دربیایند.

محدودیت های ازدواج در ترکیه

در صورتی که به دنبال سوال ازدواج بین المللی در ترکیه چگونه است باشید؟ باید بدانید سن قانونی ازدواج در ترکیه حداقل 18 سال می باشد. در صورتی که فردی زیر 18 سال سن داشته باشد و درصدد ازدواج باشد به هیچ عنوان در هیچ مراکز رسمی اعلامی توسط دولت نمی تواند ازدواج خود را ثبت نماید.

ولیکن در بسیاری از موارد افراد و والدین از نکاح امام که همان ازدواج مذهبی می باشد استفاده می کنند که در صورتی که مامورین دولتی متوجه شوند والدی شخص بازداشت می شوند. البته در نظر داشته باشید که استثناء این قانون در مواردی است که شخص توانسته باشد رای دادگاه را اخذ کند که خواهد توانست بر اساس رای دادگاه ازدواج کند.

ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند

دو تبعه خارجی با تابعیت یکسان و همانند می توانند در ترکیه ازدواج کنند. البته لازم است تا متقاضیان گواهی ازدواج را از کشور مبداء دریافت نمایند.

اما در برخی از موارد به دلیل محدودیت ها خود شخص قادر به تهیه این مدارک نمی باشدکه در این صورت مامورین مسئول ازدواج می توانند از طریق مدیریت کل امور جمعیت و شهروندی اقدام به اخذ آن نمایند. در هر حالت ثابت کردن وضعیت تاهل در زمان ازدواج الزامی می باشد یعنی فرد می بایستی در زمان ازدواج گواهی تجرد داشته باشد.

مدارک لازم جهت ثبت ازدواج در ترکیه

در صورتی که قصد ثبت ازدواج در ترکیه را دارید ارایه کردن مدارک زیر به شهرداری الزامی می باشد مثلا برای ازدواج در استانبول باید مدارک زیر را به شهرداری استانبول ارایه دهید:

  • پر کردن فرم درخواست ازدواج ( لازم است که هر دو شخص به صورت مجزا نسبت به پر کردن فرم های ازدواج در ترکیه اقدام نمایند).
  • ارایه گواهی تجرد که نشان می دهد شخص متاهل نیست.
  • برگه سلامت پزشکی که نشان می دهد فرد دچار بیماری که مانع از ازدواج شود نیست.
  • در صورتی که فرد پناهنده و یا بدون وطن باشد باید مدارکی که نشان دهنده حمایت بین المللی باشد را ارایه نماید.
  • چهار قطعه عکس رنگی تمام رخ
  • داشتن حداقل 18 سال تمام برای متقاضیان در ترکیه

نکنه: در خصوص ثبت ازدواج در ترکیه و اقامت باید بگوییم که با ثبت ازدواج در ترکیه نمی توان اقدام به اخذ اقامت ترکیه کرد مگر یکی از زوجین دارای اقامت و یا شهروندی ترکیه باشد.

https://www.aloapply.com/

 

بیمه شخص ثالث چیست؟

هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث در کرمان برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.

 

در قرارداد بیمه شخص ثالث:

شخص اول صاحب بیمه‌نامه و مالک خودرو است که به آن شخص بیمه‌گذار گفته می‌‌شود.

شخص دوم یا ثانی شرکت ارائه‌دهنده‌ بیمه شخص ثالث است که بیمه‌گر خوانده می‌‌شود.

شخص سوم یا ثالث تمام افرادی هستند که در حوادث مرتبط با خودرو، زیان جانی یا مالی دیده باشند.

البته در تعریف این بیمه راننده‌ مقصر حادثه، شخص ثالث محسوب نمی‌شود و برای جبران خسارت‌های جانی راننده مقصر، بیمه حوادث راننده به همراه بیمه‌نامه شخص ثالث ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که بیمه حوادث راننده فقط خسارت‌های جانی وارد شده به راننده را جبران می‌کند و در برابر خسارت‌های مالی هیچگونه پوششی ارائه نمی‌دهد.

 

شرکت بیمه ملت و نمایندگی بیمه ملت کرمان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه بیمه شخص ثالث است و علاوه بر طرح‌های رایج بیمه شخص ثالث در سایر شرکت‌های بیمه، خدمات و طرح‌های نوینی توسط بیمه شخص ثالث ملت به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

طرح‌های بیمه شخص ثالث ملت:

1- بیمه‌ شخص ثالث و حوادث راننده کوتاه‌مدت:

فروش بیمه‌نامه کـوتاه‌مـدت (از یـک روز تـا 365 روز) طـبق درخواست بیمه‌گذار.

 

در این طرح با توجه به افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث بر اساس افزایش نرخ دیه، برخی از افراد قادر به پرداخت حق بیمـه یکساله نیستند. به همین دلیل صدور بیمه‌نامه‌های کوتـاه‌مدت سـه‌ماهـه، شش‌ماهه، به صورت خاص و بیمه‌نامه‌های چندروزه و چندماهـه متناسب با توان مالی متقاضی، در بیمه شخص ثالث ملت فراهم شده است.

2- پوشش کمک‌رسان (sos):

هدف این طرح این است که در صورت ایجاد مشکلاتی که در زیر ذکر شده، بیمه‌گذار می‌تواند با تماس تلفنی از طریق مرکز پیام شرکت بیمه، درخواست خدمات از شرکت امدادرسان را داشته باشد.

 

خدمات شامل: سوخت‌رسانی، راه‌اندازی خودرو، خدمات اتصال باطری، تعـویض زاپاس، بیرون کشیدن خـودرو از گاردریل، شانه خاکی، موانع و واژگونی، حمل خودروهای متـوقف مشتریان بنا به تشخیص کارفرما تا اولین شهر در مسیر مقصد.

 

3-بیمـه‌ جامع اتومبیل:

در این طرح که یکی از طرح‌های جدید بیمه شخص ثالث ملت است، 4 پوشش بیمه‌ای در یک بیمه‌نامه ارائه می‌شود.

هدف از ارائه این طرح تجمیع اطلاعات بیمه‌نامه‌های مختلف در یک بیمه‌نامه است.

بیمـه‌نامه جامع اتومبیل در واقع متشکل از چهار پوشش بیمه شخص ثالث، پوشش حوادث راننده، بیمه بدنه (خطرات اصلی و خطرات تبعی) و پوشش امدادرسان خودرو (sos) است.

بیمه‌نامه جامع به صورت یکساله و کوتاه‌مـدت (سه ماهه و شش ماهه) صادر می‌شود.

 

4- پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت:

با توجه به افزایش نرخ دیه و به تبع آن نرخ بیمه شخص ثالث در هر سال، بیمه ملت به ارائه این طرح پرداخته است.

 

در این طرح خریدار بیمه شخص ثالث، می‌تواند 10 درصد اضافه بر مبلغ حق بیمه شخص ثالث سال فعلی را بدون توجه به میزان افزایش نرخ دیه در سال بعد پرداخت کند تا بر این اساس بدون نیاز به مراجعه و خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث، بیمه ملت خسارت های جانی را در سال آتی، به صورت کامل تا مبلغ دیه اعلام شده از طرف قوه قضائیه را پوشش دهد.

چه مواردی تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد؟

پوشش‌‌‌‌های بیمه شخص ثالث به دو دسته پوشش مالی و جانی تقسیم‌‌‌‌‌ می‌شود که پوشش جانی این بیمه شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌‌‌‌های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی است و در پوشش مالی آن خسارت‌‌‌‌های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده (به جز راننده مقصر) جبران‌‌‌‌‌ می‌شود.

سقف پرداخت هزینه‌‌‌ها در پوشش جانی بر اساس مبلغ دیه در ماه حرام تعیین‌‌‌‌‌ می‌گردد. سقف پوشش مالی نیز در شرکت‌‌‌‌های مختلف بیمه متفاوت است اما حداقل پوشش مالی تعیین شده توسط بیمه مرکزی در سال 99، 11 میلیون تومان‌‌‌‌‌ است.

حداکثر پوشش مالی در بیمه ملت معادل 40 میلیون تومان است

 

مبلغ دیه کامل چقدر است؟ ماه‌های حرام کدامند؟

مبلغ دیه در ابتدای هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود.

مبلغ دیه در سال 1399 و برای ماه‌های عادی 330 میلیون و برای ماه‌های حرام 440 میلیون تومان اعلام شده است.

ماه‌های حرام به ترتیب محرم، رجب، ذی‌القعده و ذی‌الحجه هستند.

سقف پوشش جانی به اندازه‌ی مبلغ دیه در ماه حرام (440 میلیون تومان) است و حداقل پوشش مالی به اندازه یک چهلم مبلغ دیه ماه حرام (11 میلیون تومان) در نظر گرفته می‌شود.

خسارت جانی راننده مقصر هم بر اساس دیه ماه غیر حرام (ماه عادی) پرداخت‌‌‌‌‌ می‌گردد.

 

نرخ بیمه شخص ثالث 1400

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، حق بیمه پایه شخص ثالث هر ساله توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌شود. نرخ بیمه شخص ثالث سال 1400 که انتهای سال گذشته اعلام شد، نسبت به سال گذشته (سال 99 ) افزایش قیمت داشته است که دلیل اصلی این افزایش قیمت را‌‌‌‌‌ می‌توان افزایش نرخ دیه سال 99 دانست.

 

طراحی آلاچیق در کرمان

برای طراحی انواع آلاچیق به چند معیار باید توجه کنیم که هم از محیط بهینه استفاده کنیم. در جایگیری آلاچیق در محیط نباید دیزاین ویلا خراب شود. هم اینکه ساخت آلاچیق جلوه ای زیبا به مکان نصب آلاچیق بدهد. معمولا ساخت آلاچیق در جایی از حیاط و باغ انجام میشود که بیشترین زمان سایه را داشته باشد. نکته بعد اینکه ساخت و نصب آلاچیق باید کمترین مزاحمت را به رفت و آمد فضای حیاط ایجاد کند.

 

سقف های شیب دار با طرح سفال

از ورقه های گالوانیزه می باشد و همین ویژگی باعث شده است تا این نوع از سقف های شیب دار دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر هر چیزی حتی تغییر شرایط جوی باشند البته لازم است بدانید که از این نظر نیز دارای 50 سال ضمانت می باشند ، تایل های سفالی دارای ترکیب رنگی متفاوتی هستند که همین ویژگی انتخاب های کاربران را گسترده تر خواهد کرد ، این رنگها شامل : قهوه ای ، آجری ، آبی ، سبز و نارنجی می باشند .

 

می توان گفت که این نوع از سقف های شیب دار خیلی بیشتر از ورقه های دکرا برای ساخت سقف های آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند و شامل انواع گوناگونی می باشند که مطرح ترین آنها ورق طرح سفال پرچین می باشد .

جهت خرید ورق طرح سفال پرچین در کرمان می توانید به فروشگاه مصالح سقف شیروانی کرمان مراجعه نمایید.

 

به دلیل اینکه طریقه ی نصب تایل های سفالی با سایر تایل ها تمایز دارد این نوع تایل ها استحکام بالایی در برابر طوفان های شدید دارند . تایل های سفالی دارای قابلیت هم پوشانی بی نظیری می باشند که همین هم پوشانی باعث شده است که از ورود هر گونه هوایی به سطوح زیرین این نوع تایل جلوگیری شود .

 

وزن تایل های سفالی کم می باشد از این رو به راحتی می توان آنها را جابجا کرد ، بعد از نصب تایل های سفالی نیازی نیست تا هزینه ای مجدد برای رنگ آمیزی آنها بکنید چرا که هم در رنگ ها متنوعی طراحی و عرضه می شوند و هم در برابر تابش شدید نور خورشید مقاومت بالایی دارند تا به هیچ وجه دچار رنگ پریدگی نشوند .

 

ساخت آلاچیق در کرمان

برای ساخت و اجرای آلاچیق ابتدا باید متریال مصرفی ساخت و اجرای آلاچیق را انتخاب کنیم. مثلا همانطور که در بحث روش صحیح نصب ورق شیروانی ذکر کردیم آهن کشی هر ورق سقف شیروانی باهمدیگر فرق میکند.

 

ابتدا باید صفحه ستونها را طبق ابعاد درخواستی نصب کنیم.در مرحله بعد ستونهای آلاچیق را نصب میکنیم. ارتفاع ستونها معمولا بین 2.5 تا 2.8 متر میباشد.سپس خرپای مثلثی شکل با شیب 20 تا 35 درصد ساخته و بصورت خطی که مثلث را به دو نیم تقسیم کند به روی دو ستون نصب میکنیم.همه ستونها را به راس خرپا وصل میکنیم. در مرحله بعد نمای فلزی نما هلالی (یا سینه کفتری) را دورتادور آلاچیق نصب میکنیم. در مرحله آخر آهن کشی سقف شیروانی آلاچیق، تیرریزی خرپای آلاچیق را نسبت به ورق پوشش سقف شیروانی آلاچیق نصب میکنیم. در مرحله آخر نصب ورق پوشش سقف شیروانی را بوسیله پیچ شیروانی و اورلب مناسب ورق شیروانی نصب میکنیم. برای پوشش زیر سقف شیروانی آلاچیق یا همان سقف کاذب هم میتوانید از انواع لمبه های فلزی و یا PVC و لمبه چوب استفاده کنید.

 

بام آذین بهترین شرکت اجرا کننده انواع سقف های الاچیق در کرمان با استفاده از جدید ترین متریال و مصالح به طراحی و ساخت آلاچیق های ارزان  و سنتی با سقف های چوبی، فلزی و سفالی در خدمت شما عزیزان کرمانی می باشد. جهت اطلاع از قیمت ساخت آلاچیق در کرمان با بام آذین تماس بگیرید

 

اگر به دنبال لذت بردن از اوقات فراغت خود در کنار خانواده و دوستانتان در حیاط ویلا یا باغ خود هستید، ساخت و نصب یک آلاچیق می تواند کمک زیادی به شما در این راستا کند. آلاچیق مزایای فراوانی برای شما به وجود خواهد آورد. مهم ترین آن این است که سایه‌ای برای استراحت شما ایجاد می کند. هم چنین می تواند شما را از گزند حشرات محفوظ بدارد و بارش باران نیز مزاحم شما نخواهد شد. آلاچیق ها از نظر شکل ساخت، مواد مورد استفاده و هم چنین نحوه‌ی استفاده به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. در این جا قصد داریم تا بررسی برخی از انواع آلاچیق برای خانه بپردازیم.

 

آلاچیق قابل حمل یا پرتابل

آلاچیق قابل حمل یا پرتابل یکی از انواع آلاچیق برای خانه است و همان طور که از نامش پیداست، قطعات آن به گونه‌ای سبک طراحی شده‌اند که جا به جایی آن ها بسیار آسان می باشد. در این نوع آلاچیق ها از یک طراحی فشرده و بسیار جذاب استفاده شده است. برای ساخت آن معمولاً از فریم ها یا قاب های فولادی استفاده می شود. این آلاچیق ها به صورت کاملاً صد درصدی در برابر آب مقاوم هستند و هم چنین مقاومت نود و پنج درصدی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و آتش سوزی نیز دارند. انواع مختلف آن در سایزها و ارتفاعات مختلف موجود است.

 

آلاچیق باغی

آلاچیق باغی یکی از انواع آلاچیق است که برای برگزاری مهمانی ها و مراسم ها در محیط سر باز بسیار مناسب می باشد. این نوع آلاچیق نیز در شکل ها، اندازه ها و استایل های مختلف موجود می باشد. معمولاً در ساخت این نوع آلاچیق از با کیفیت ترین مواد از جمله چوب، فولاد و غیره استفاده می شود.

 

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی یکی از انواع آلاچیق است که ظاهری بسیار برازنده و لوکس دارد. آلاچیق چوبی معمولاً با استفاده از با کیفیت ترین چوب های موجود ساخته می شود و سعی می شود که عنصر کم وزنی در آن رعایت شود. هم چنین سطوح چوب های موجود در آن به بهترین شکل پرداخته می شود و به این ترتیب ظاهری یکتا و کم نظیر برای آلاچیق چوبی پدید می آید.

 

آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی نیز یکی از انواع آلاچیق است که در آن از فلز فولاد، آهن و یا آلومینیوم استفاده می شود. آلاچیق های فلزی معمولاً کاربرد و استفاده‌ی زیادی دارند چرا که به خاطر استفاده از فلزات در آن ها، عمر و دوام آن ها نیز بسیار بالا می باشد. استفاده از فرفورژه در قسمت های مختلف این آلاچیق باعث می شود تا بر زیبایی ظاهری آن افزوده شود. هم چنین آلاچیق هایی که از فلز آلومینیوم ساخته می شوند نیز مقاومت بسیار بالایی دارند و نسبت به بقیه فلزات بسیار سبک تر نیز هستند. نکته‌ای که در مورد آلاچیق های فلزی مطرح است که این است که آن ها به نگهداری خاصی احتیاج دارند تا در طول زمان در اثر زنگ زدگی یا حمله حشرات مختلف دچار آسیب دیدگی نشوند.

جمعه 18 مهر 1399برچسب:اجرای سقف شیروانی,بام آذین, :: 17:43 ::  نويسنده : مدیر

اجرای سقف شیروانی در کرمان

طراحی سقف شیروانی فلزی معمولاً در هنگام ساخت یا بازسازی یک خانه، مرحله‌ی ساخت سقف دست کم یا نادیده گرفته می شود. علت آن هم این است که تصور می شود سقف اهمیت چندانی ندارد و یک بخش بی اهمیت از خانه است. اما واقعیت این است که ساختار سقف نسبتاً پیچیده است و مهم تر آن که سقف یکی از مهم ترین بخش های خانه است که می تواند در رده های مختلف تأثیر بسیار مهمی داشته باشد. بسته به این که از چه نوع ماده یا موادی برای ساخت سقف خانه‌ی خود استفاده می کنید، مسائل مختلفی می تواند در هنگام طراحی و ساخت آن مطرح شود.

سقف های شیبدار شیروانی در ایران به چندین روش اجرا می گردد و با توجه به نوع طرح معماری آنها باید زیرسازی سقف های شیبدار شیروانی یک طرفه، دوطرفه، چندطرفه و یا مخروطی به یک شیوه قابل اجرا نیست.

نوع ساختار سقف های شیبدار شیروانی بلکه نوع مصالح پوشش روی سقف ها نیز در روش زیر سازی آن تاثیر گذار خواهد بود و با این تفاصیر در اینجا روال کلی اجرای این نوع سقف ها را بررسی خواهیم نمود.

 

طراحی سقف شیروانی فلزی

در طراحی هر نوع سقفی، سه عنصر اساسی وجود دارد: انتخاب ماده، ساخت و دوام سازه. انتخاب ماده مورد نیاز برای ساخت احتمالاً یکی از سخت ترین مراحل و تصمیم ها در هنگام ساخت سقف است. هر ماده ویژگی های خاص خود را دارد و مزایایی برای سقف می آفریند که باید آن ها را بررسی کرد. شما می توانید با مشاوره گرفتن از شرکت بام آذین و شناخت ویژگی های مختلف هر ماده انتخاب درستی برای طراحی سقف خود داشته باشید.

 

انواع مصالح و متریال سقف شیروانی

انواع مصالح و متریال سقف شیروانی مثل ورق گالوانیزه ، pvc، شینگل ، دکرا، سفال، آندولین و آردواز و … و چندین نوع دیگر وجود دارند . هرکدام از متریال سقف شیروانی نیز چندین زیر دسته دارند . ارزانترین سقف شیروانی ورق شیروانی گالوانیزه است. ارزانترین ورق شیروانی گالوانیزه هم ورق سینوسی یا کرکره است.

شما میتوانید جهت خرید ورق طرح سفال پرچین در کرمان و همچنین خرید سفال طبرستان در کرمان به شرکت بام آذین مراجعه نمایید.

 

پوشش سقف شیروانی در کرمان

سقف های شیبدار شیروانی به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان،زمان پایین اجرا،پرت کم مصالح،وزن کم،سازگاری باشرایط اقلیمی برخی مناطق و ظاهری زیبا،در بسیاری از مناطق شهری و روستایی برای پوشش سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع سقف های شیروانی بر اساس جنس مصالح شیروانی مشخص می شود که وابسته به نقاط قوت و ضعف معرفی شده برای هر کدام از انواع سقف شیروانی نقطه نظرات کارفرما و توسط متخصصین ما انجام میشود.

طرح سفال

شینگل

دکرا

آندولین

ایرانیت

مهم ترین نکته ای که در رابطه با اجرای سقف شیروانی فلزی وجود دارد این است که مشخص شود می خواهیم این سقف را به چه زاویه و چه شیبی بسازیم. معمولاً دو انتخاب پیش روی شما قرار می گیرد: سقف شیروانی با شیب کم یا سقف شیروانی با شیب زیاد. این موضوع که احتمالاً طراح آن را در طراحی سقف شیروانی فلزی مشخص کرده است، بسیاری از مسائل را برای ما روشن می کند. به طور مثال مقدار شیب در اجرای سقف شیروانی فلزی مشخص می کند که مساحت و فضای زیر شیروانی چقدر و چگونه خواهد بود. دفع آب باران و برف و مسائل مربوط به نگهداری دیگر نکاتی هستند که از طریق این موضوع مشخص می شوند. دیگر مسائل مهم مربوط به اجرای سقف شیروانی در این قسمت شامل نحوه ساخت سازه سقف و پوشش آن می باشد.

 

هزینه ی اجرای سقف شیروانی در کرمان

هزینه ی اجرای سقف شیروانی بسیار متنوع است و با توجه به مساحت بنای مورد نظر، متریال مورد استفاده در اجرای سقف و همچنین طراحی سازه و زوایای معین شده برای قسمت های مختلف آن، بررسی و محاسبه می گردد. آن چه در این میان از اهمیت ویژه برخوردار است، طراحی و اجرای سقف شیروانی توسط گروهی متخصص و حرفه ای می باشد که دارای تجربه ی کافی در این زمینه بوده و با استفاد ی بهینه از مواد و متریال متناسب با محیط، منجر به افزایش طول عمر سازه ی مورد نظر شوند و هزینه ی اجرای سقف شیروانی را به حداقل برسانند.

 

نصاب سقف شیروانی در کرمان

شرکت بام آذین آماده طراحی ساخت و نصاب شیروانی با متریال های مرغوب و جدید می باشد. اجرای کلیه خدمات شیروانی، نصب سقف شیروانی ساختمان ها در تمام مناطق کرمان و اطراف کرمان و شهرستان ها با متریال های داخلی و خارجی توسط بام آذین انجام می شود.

 

یک نصاب شیروانی فنی و خوب با به کار گیری مصالح مرغوب نه تنها میتواند ظاهر خانه ی شما را مدرن تر نماید بلکه در بعضی از طرح ها قادر است موجب ذخیره ی گرمایشی و سرمایش بیشتری هم شود تحت عنوان یک راه کاری کلی شما میتوانید با در لحاظ گرفتن یک نصاب شیروانی حرفه ای طول عمر کار خود را افزایش دهید.

 

متخصص ارتودنسی

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا هستند. تمام تلاششان ارائه بهترین خدمات به مردم است. در این راستا مقالات بسیار خوبی در سایتشان منتشر شده است.

اگر علاقه‌مند به مقالات مرتبط با دندانپزشکی و ارتودنسی هستید، در اینجا به بیش از 150 مقاله دسترسی دارید. این محتواها اطلاعات خوبی در رابطه با ارتودنسی و انتخاب متخصص ارتودنسی برای بزرگسالان و کودکان در اختیار شما می گذارد. علاوه بر آن، سایر مشکلات دهان و دندان کودکان و بزرگسالان نیز بررسی و در جهت رفع آن راهکار ارائه شده است.

 

 

https://orthodontic.ir/درمان-عفونت-و-آبسه-دندان-کودکان-و-علائم/

https://orthodontic.ir/درمان-دندان-درد-شدید-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/tooth-infection/

https://orthodontic.ir/لق-شدن-دندان-دائمی-و-شیری-کودکان-و-اطفال/

https://orthodontic.ir/children-swelling-gum/

https://orthodontic.ir/straighten-crooked-tooth/

https://orthodontic.ir/dentures/

https://orthodontic.ir/bitter-taste-mouth-morning/

https://orthodontic.ir/orthodontic-cost/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-دندان-قروچه-کودکان-در-خواب-چ/

https://orthodontic.ir/invisible-orthodontics/

https://orthodontic.ir/دندان-در-آوردن-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/orthodontic-procedures/

https://orthodontic.ir/خونریزی-لثه-و-دندان-در-کودکان-علت-و-درم/

https://orthodontic.ir/permanent-tooth-replacement/

https://orthodontic.ir/کیست-دندان،-لثه،-دهان-و-ریشه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/black-stains-between/

https://orthodontic.ir/hand-sanitizer-liquid/

https://orthodontic.ir/tooth-jaundice/

https://orthodontic.ir/tonsils/

https://orthodontic.ir/jaw-deviation-treatment/

https://orthodontic.ir/رشد-دندان-کودکان-بچه‌ها-انواع،-تعداد/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist/

https://orthodontic.ir/children-students-oral-health/

https://orthodontic.ir/is-orthodontics-painful/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-شیری-دائمی-کودکان-بدون/

https://orthodontic.ir/orthodontist/

https://orthodontic.ir/علت-بوی-بد-دهان-و-بزاق-دهان-در-کودکان-رف/

https://orthodontic.ir/ترمیم-دندان-شکسته-و-ترک-دندان-شیری-و-دائ/

https://orthodontic.ir/post-and-core/

https://orthodontic.ir/جراحی-فرنوم-لب-زبان-فرنکتومی/

https://orthodontic.ir/جرم-و-پلاک-دندانی-در-کودکان-چیست؟-و-چگون/

https://orthodontic.ir/coronavirus/

https://orthodontic.ir/dental-brace/

https://orthodontic.ir/mouth-ulcers/

https://orthodontic.ir/لکه‌های-سیاه-سفید-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/genioplasty-surgery/

https://orthodontic.ir/عصب‌کشی-ترمیم-عفونت-ریشه-دندان-کودکا/

https://orthodontic.ir/پوسیدگی-دندان-کودکان-جلوگیری-درمان-در/

https://orthodontic.ir/روکش-دندان-کودکان-قیمت،-انواع،-مراحل/

https://orthodontic.ir/فلوروسیس-لکه-های-سفید-روی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/jaw-popping/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-لکه‌های-سیاه،-سفید،-قهوه‌/

https://orthodontic.ir/

https://orthodontic.ir/پر-کردن-دندان-کودکان-هزینه-مواد-نحوه/

https://orthodontic.ir/appropriate-orthodontic-age/

https://orthodontic.ir/orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/orthodontic-toothbrush/

https://orthodontic.ir/yellow-tongue-cause/

https://orthodontic.ir/tooth-whiting/

https://orthodontic.ir/orthodontics-duration/

https://orthodontic.ir/انواع-محافظ-های-دهانی-کودکان-نایت-گارد/

https://orthodontic.ir/cost-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly/

https://orthodontic.ir/عفونت-و-التهاب-از-علائم-آبسه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/جرم-گیری-و-بروساژ-دندان-در-کودکان-جدیدت/

https://orthodontic.ir/cleft-lip-and-palate/

https://orthodontic.ir/orthodontic/

https://orthodontic.ir/بریج-دندان-کودکان-آیا-پل-دندانی-برای-اط/

https://orthodontic.ir/dental-restoration/

https://orthodontic.ir/orthodontic-bracket-wires/

https://orthodontic.ir/بهداشت-و-سلامت-دهان-و-دندان-در-کودکان-و/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-برای-حفظ-سلامت-دندانها/

https://orthodontic.ir/آموزش-روش-صحیح-و-بهترین-زمان-مسواک-زدن-د/

https://orthodontic.ir/orthodontic-wire/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-دهان-و-دندان-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/ceramic-orthodontics/

https://orthodontic.ir/کاشت-نگین-دندان-کودکان-قیمت/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/diastema/

https://orthodontic.ir/does-supplemental-insurance-include-orthodontics/

https://orthodontic.ir/dental-crowns/

https://orthodontic.ir/brushing-teeth/

https://orthodontic.ir/اصلاح-طرح-لبخند-لثه‌ای-کودکان-روش-غ/

https://orthodontic.ir/دندان-شیری-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/انواع-عمل-جراحی-فک-جراحی-ا/

https://orthodontic.ir/buccal-pumping/

https://orthodontic.ir/علت-و-درمان-حساسیت-های-دندانی-و-تیر-کشید/

https://orthodontic.ir/orthodontics-without-tooth-extraction/

https://orthodontic.ir/dental-implants/

https://orthodontic.ir/chewing-nails/

https://orthodontic.ir/children-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/پوشاندن-شیار-دندانهای-آسیاب-برای-جلوگ/

https://orthodontic.ir/wireless-orthodontics/

https://orthodontic.ir/hyperdontia/

https://orthodontic.ir/انتخاب-دهان-شویه-مناسب،-طرز-درست-استفا/

https://orthodontic.ir/ونیر-و-روکش-زیبایی-دندان-کودکان-لامینت/

https://orthodontic.ir/functional-orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/bone-graft-implant/

https://orthodontic.ir/نگه-دارنده-ریتینر-پلاک-ارتودن/

https://orthodontic.ir/abutment/

https://orthodontic.ir/dental-plaque/

https://orthodontic.ir/dental-prosthesis/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-درمانی-تراپی-دندان-کود/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/عوارض-دندانپزشکی-مکیدن-انگشت-دست-و-پا-د/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-پیشگیری/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-لثه-در-کودکان-التهاب،عفونت/

https://orthodontic.ir/smile-design-correction/

https://orthodontic.ir/بهترین-کلینیک-دندانپزشکی-کودکان-و-اطف/

https://orthodontic.ir/sinus-lift/

https://orthodontic.ir/sleep-apnea-and-snoring/

https://orthodontic.ir/removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/category/orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-brushing-before-breakfast/

https://orthodontic.ir/orthodontic-brackets/

https://orthodontic.ir/upper-lower-jaw-orthodontics/

https://orthodontic.ir/stages-of-orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/مراقبت‌های-ارتودنسی-عوارض-ار/

https://orthodontic.ir/lingual-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-نامرئی-کودکان-هزینه/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-در-درمان-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/حل-مشکلات-فوریتی-براکت-ارتودنسی-در-خان/

https://orthodontic.ir/composite-veneers/

https://orthodontic.ir/dental-erosion/

https://orthodontic.ir/اپن-بایت/

https://orthodontic.ir/dental-crown-lengthening/

https://orthodontic.ir/fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-request-form/

https://orthodontic.ir/orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/نامرتبی،-بی-‌نظمی،-هم-ریختگی-شلوغ/

https://orthodontic.ir/gummy-smile/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان-ثابت،-متحرک-و-هز/

https://orthodontic.ir/mouthwash/

https://orthodontic.ir/تفاوت-ارتودنتیست-و-دندانپزشک-چیست؟/

https://orthodontic.ir/prevent-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-separator/

https://orthodontic.ir/orthognathic-surgery/

https://orthodontic.ir/malocclusion/

https://orthodontic.ir/child-dentist/

https://orthodontic.ir/هدگیر-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/thumb-sucking/

https://orthodontic.ir/orthodontic-vs-cosmetic-dentistry/

https://orthodontic.ir/dental-braces/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-بزرگسالان/

https://orthodontic.ir/removable-vs-fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/new-orthodontics-technology/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontize/

https://orthodontic.ir/camouflage-orthodontic/

https://orthodontic.ir/about-me/

https://orthodontic.ir/جراحی-فک-یا-ارتوگناتیک/

https://orthodontic.ir/open-bite/

https://orthodontic.ir/damon-orthodontics/

https://orthodontic.ir/laminate-or-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontics-specialist/

https://orthodontic.ir/restorative-dentistry/

https://orthodontic.ir/نگهدارنده-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/all-posts/

https://orthodontic.ir/cost-orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-ثابت/

https://orthodontic.ir/different-types-orthodontics/

https://orthodontic.ir/accelerated-orthodontics/

https://orthodontic.ir/هزینه-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/duration-removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت،-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/home/

https://orthodontic.ir/orthodontics-and-jaw-surgery/

https://orthodontic.ir/nutrition-during-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly

https://orthodontic.ir/teeth-scaling/

https://orthodontic.ir/static_blocks/

https://orthodontic.ir/contact-us/

https://orthodontic.ir/gum-surgery/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان یک روش درمانی و زیبایی دندان بوده که با هدف ترتیب بخشیدن به دندان‌های نامنظم و از بین بردن ناهنجاری در فک صورت می‌گیرد. عوارض ناشی از قرارگیری دندان‌ها در جای نامناسب مثل جلوگیری از رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان، اختلال در تکلم و تاثیر نامناسب بر زیبایی چهره اجرای روش درمانی ارتودنسی دندان برای افراد را ضرورت می‌بخشد.

علاوه بر موارد بیان شده روش درمانی ارتودنسی دندان برای رفع مشکلاتی مثل پوسیدگی دندان‌ها در اثر فشار ناشی از شکل گیری نامناسب دندان‌ها، مشکلات لثه‌ای، مشکلات گوارشی ناشی از خوب جویده نشدن مواد غذایی، احساس درد در سر و گردن، مشکلات TMJ و در نهایت تاثیر منفی بر ظاهر دندان‌ها و چهره پس از معاینه دندان پزشک متخصص در نظر گرفته می‌شود.

 

 

مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان وابسته به وضعیت دندان‌ها و انواع ارتودنسی مثل ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی متفاوت می‌باشد.ارتودنسی دندان با روش‌های مختلفی مثل ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون و ... متناسب با وضعیت دندان‌ها و سن فرد بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی صورت می‌گیرد.

بهترین راهکار در هنگام مواجهه با فشردگی و بهم ریختگی دندان‌ها و همین طور ناهنجاری در فکین مراجعه به یک ارتودنتیست متخصص و شروع درمان ارتودنسی دندان در یک مرکز تخصصی معتبر می‌باشد.

 

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست

همانطور که در بخش ارتودنسی دندان اشاره داشتیم، نقش یک متخصص ارتودنسی در انتخاب روش درمانی مناسب با وضعیت دندان‌های بیمار و نتیجه مطلوب ارتودنسی دندان بسیار پر رنگ می‌باشد. یک ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی با ویزیت بیمار بهترین روش و راهکار درمانی را برای از بین بردن ناهنجاری فک و نامتوازن بودن دندان‌ها در نظر می‌گیرد.

در واقع متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست فردی است که مهارت و دانش لازم را در دانشگاه پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی برای درمان ناهنجاری های فک و صورت کسب کرده باشد. درمان‌های پیچیده و تخصصی ارتودنسی دندان باید تحت نظارت یک متخصص ارتودنسی و در یک مرکز درمانی تخصصی صورت گیرد.

 

 

ارتودنسی دندان بدون نظارت یک متخصص ارتودنسی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مثل پارگی لثه و عوارضی از این قبیل در بیمار ‌شود. برای داشتن یک ارتودنسی دندان مناسب با یک روش ارتودنسی موثر و نتیجه مطلوب در پایان این دوره درمان، حتما با یک متخصص ارتودنسی مجرب در یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان در ارتباط باشید.

 

روش ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی را بشناسید.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی یکی از روش‌های ارتودنسی دندان بصورت تخصصی بوده که رفع ناهنجاری موجود در فک از طریق ایجاد تغییراتی در دندانها را در بر می‌گیرد. ناهنجاری‌های موجود در فکین با ایجاد مشکلاتی در تکلم و تاثیر منفی بر چهره موجب ضعف در اعتماد به نفس افراد شده و درمان این عارضه را  ضرورت می‌بخشد.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی ناهنجاری‌های مثل تنگی فک پایین یا بالا، جلوزدگی فک پایین یا بالا، عقب ماندگی فک پایین یا بالا، انحراف فک، کم یا زیاد کردن ارتفاع صورت را درمان می‌کند. کامفولاژ به معنای پوشاندن و مخفی کردن است که در این حالت درمانی نیز ارتودنسی کامفولاژ با اثر بر وضعیت دندان‌ها ناهنجاری‌های نامبرده در فک و صورت را پوشانده و بهبود می‌بخشد.

 

 

قبل از اقدام به اعمال روش درمانی ارتودنسی کامفولاژ باید وضعیت فک و دندان بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی مجرب مورد بررسی قرار گیرد. در این حالت با تشخیص وضعیت فک و دندان بیمار بهترین روش ارتودنسی کامفولاژ با تجویز متخصص ارتودنسی برای بیمار انجام می‌شود.

انتخاب یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان و اطلاعات کافی در خصوص ارتودنتسیت و متخصص ارتودنسی معرفی شده در نتیجه بخش بودن ارتودنسی کامفولاژ در رفع انحراف و ناهنجاری فک بسیار اثر گذار است.

 

عارضه سنگ لوزه چیست؟

سنگ لوزه بصورت دانه‌های سفید رنگ بر سطح لوزه ایجاد شده که اوصولا قابل مشاهده نیست. بیشتر در زمان سرماخوردگی و متورم شدن لوزه‌ها ممکن است سنگ لوزه خودنمایی کرده و نیاز به رفع آن از روی لوزه‌ها ضرورت پیدا کند. سنگ لوزه غالبا بر روی لوزه‌های متنهی به زبان یا به اصطلاح لوزه‌ی زبانی رویت می‌شوند.

لوزه‌ها از برآمدگی‌ها و شکاف‌هایی متشکل است که باکتری‌ها، مخاط و سلول‌‌های مرده در داخل آنها گیر کرده و به مرور زمان منجر به ایجاد عوارضی مثل سنگ لوزه می‌شود. سنگ لوزه گاها با بروز انواع آلرژی و حساسیت و سرماخوردگی تحریک شده و با درد همراه است.

 

 

در حالت تخصصی تر سنگ لوزه را توده‌ای تشکیل شده از مواد کلسیومی (کلیسفیکاسیون) در شکاف بین لوزه‌ها می‌نامند. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان از مهمترین دلایل بروز سنگ لوزه در افراد است. بنا به نظرات علمی ارائه شده درباره سنگ لوزه می‌توان دلیل نمود این عارضه را تحت تاثیر تحلیل رفتن واحد‌های تشکیل دهنده فولیکول‌های لوزه دانست.

عمل برداشتن سنگ لوزه یک عمل کاملا تخصصی و حساس بوده که باید توسط یک متخصص پس از تشخیص مناسب انجام شود. بنابراین در انتخاب پزشک و کلینیک‌های تخصصی در رفع این عارضه نهایت دقت را داشته باشد.

سفید کردن دندان و بلیچینگ

سفید کردن دندان یکی از روش‌های بهبود و زیبایی دندان بوده که در دسته خدمات عمومی دندانپزشکی قرار دارد. ساده ترین و در دسترس ترین روش سفید کردن دندان جرم گیری برای برگرداندن رنگ اصلی دندان‌ها و از بین بردن جرم می‌باشد. یکی از تخصصی ترین روش‌های سفید کردن دندان که منجر به درخشان شدن دندان‌ها نسبت به حالت طبیعی شده بلیچینگ است.

 

 

امروزه روش‌های طبیعی زیادی برای سفید کردن دندان وجود داشته که خیلی از آنها ریشه در طب گیاهی و سنتی دارند. در کنار این موارد توجه به توصیه‌هایی مثل استفاده از خمیر دندان های سفید کننده، سفید کردن دندان با لیزر، استفاده از نوار سفید کننده و در نهایت استفاده از ژل سفید کننده دندان را می‌توان از مراحل سفید کردن دندان دانست.

بهترین اقدام برای ماندگاری سفیدی دندان‌ها و سفید کردن دندان با روش‌های مناسب مشورت با یک دندانپزشک متخصص است. مصرف کمتر مواد کافئین دار و اجرای توصیه‌های تخصصی یک متخصص تاثیر بسزایی در دوام سفیدی دندان‌های افراد دارد.

 

روکش دندان چیست؟

روکش دندان یک لایه‌ی نازک غالبا از جنس سرامیک است که برای پوشاندن وضعیت ظاهری دندان و همین طور مقاومت دندان قبل از بعضی روش‌های درمانی می‌باشد. روکش دندان سرامیکی یا لمینت از پر طرفدارترین روش‌های ترمیم دندان است.

 

 

رایج ترین سوالاتی که در خصوص روکش دندان در بین افراد متقاضی این روش درمانی مطرح بوده به شرح ذیل است:

  • هزینه روکش دندان سال 98
  • قیمت عصب کشی و روکش دندان
  • قیمت روکش دندان سال ۹۹
  • قیمت روکش دندان ایمکس
  • فیلم روکش دندان جلو
  • عوارض روکش دندان

 

نصب انواع روش روکش دندان چه بصورت درمانی و چه زیبایی دندان باید توسط یک متخصص و دندانپزشک مجرب انجام شود. نصب صحیح روکش دندان و انجام اقدامات بهداشتی و درمانی پس از آن باید در یک مرکز درمانی تخصصی و زیر نظر یک متخصص صورت گرفته تا با کمترین عوارض و بهترین نتیجه همراه باشد.

 

منبع: https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/2231/What_is_dental_orthodontics

 

 

مراحل راه اندازی و نصب پکیج

نصب پکیج یکی از اقدامات اساسی و ضروری در راه اندازی سیستم گرمایشی در ساختمان‌های مختلف است. نصب پکیج با اصول و برنامه تعیین شده برای راه اندازی تجهیزات وابسته به این سیستم بطور کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. امروزه نصب پکیج در دسته خدمات پردرخواست راه‌اندازی سیستم گرمایشی در منازل مسکونی است.

ویژگی‌های بارز و ساختار پکیج در کنار هماهنگی آن با استاندارهای جدید ساختمان سازی از دلایل اصلی پر درخواست بودن سرویس نصب پکیج می‌باشد. در این خصوص قیمت نصب پکیج تهران و همین طور فراگیری آموزش نصب انواع پکیج از مهمترین مواردی است که از سمت کاربران مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

جلوگیری از مواجهه با ایرادات مشکلات پی در پی پس از نصب این سیستم گرمایشی مستلزم به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است. بازار آنلاین خدمت از ما با فراهم آوردن یک بستر کاری مطمئن در این حوزه شرایط را برای یافتن بهترین متخصصین نصب پکیج تهران در مناطق مختلف فراهم آورده است.

 

 

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه

نگهداری موتورخانه وابسته به شرایط و تجهیزات به کار رفته با یک سری اقدامات از پیش تعیین شده و اصولی صورت می‌گیرد. نگهداری موتورخانه یک کار تخصصی و موثر از کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن کیفیت و عمر استفاده از تجهیزات وابسته به آن است.  

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به وضعیت و همین طور رعایت نکات اشاره شده در زمان نصب و راه اندازی بر اساس چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه تعیین می‌گردد.در هنگام اقدام به نگهداری موتور خانه و همین طور سرویس به موقع آن می‌کنند ،بیشترین مواردی که در راس انجام این کار قرار دارند به شرح ذیل می‌باشند:

 

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

  • آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه 
  • تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات
  • شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه
  • نگهداری موتورخانه ها
  • تعمیرکار موتورخانه در مناطق مختلف تهران
  • تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران

 

 

امروزه نیاز افراد به کارگیری تعمیرکار موتورخانه کاربلد برای تعمیرات تخصصی موتورخانه به اندازه‌ای اهمیت داشته که دوره‌های آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه برگزار می‌شود.برای داشتن اطلاعات دقیق و اصولی در خصوص نحوه و هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" با نزدیک ترین شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه در تهران در ارتباط باشید.

 

قیمت تخمینی نصب پکیج تهران

نصب پیکج تهران از خدمات مورد پر درخواست برای راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی جدید بر اساس اصول تعیین شده است. علاوه بر تخصص و نصب صحیح پکیج در مناطق مختلف تهران قیمت و هزینه راه اندازی و نصب پکیج نیز از نکات مورد توجه افراد در هنگام ثبت سفارش نصب پکیج است.

 از آنجایی که قیمت نصب پکیج ایران رادیاتور با هزینه نصب پکیج بوتان تفاوت دارد، برند را می‌توان یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نصب پکیج تهران دانست. علاوه بر این مورد محل نصب پکیج و نوع پکیج نیز در هزینه نصب  و راه اندازی انواع پکیج توسط نصابان متخصص در این زمینه تاثیر دارد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نصب پکیج می‌توانید از طریق تلفن همراه خود و در کوتاهترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" از تنکسین‌های نصب پکیج تهران استعلام قیمت رایگان بگیرید. یکی از اساسی ترین مراحل نصب پکیج، نحوه‌ی لوله کشی پکیج بوده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

مراحل و نحوه‌ی لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج از مهمترین مراحل نصب این سیستم گرمایشی بوده که باید وابسته به نوع و مدل پکیج توسط افراد متخصص صورت گیرد. لوله کشی پکیج به علت ویژگی‌های کاربردی که پکیج دیواری نسبت به موتورخانه، آبگرمکن و بخاری گازی داشته، در صدر درخواست‌های افراد قرار دارد. از مهمترین مزایای این کار می‌توان به مصرف کم گاز و برق، بازدهی بالا، سیستم ایمنی بالا و ... اشاره داشت. 

 

 

نصب پکیج روی دیوار، نصب پکیج زمینی و محل نصب پکیج (نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه) علاوه بر هزینه نصب پکیج بر نوع لوله کشی پکیج نیز تاثیر مستقیم دارند. علاوه بر این موارد پر اهمیت ترین نکات مورد بررسی از دید کاربران برای لوله کشی پکیج در نقاط مختلف تهران در موارد زیر خلاصه می‌شود.

 

  • هزینه لوله کشی پکیج در تهران
  • نوع سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری
  • مراحل و هزینه لوله کشی پکیج قرنیزی
  • مزایای لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • نمونه لوله کشی پکیج با لوله سفید
  • لوازم مورد نیاز لوله کشی پکیج در مدل‌های مختلف
  • قیمت لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • و...

 

امروزه برقراری ارتباط با مجرب ترین تکنسین‌های لوله کشی پکیج برای مناطق مختلف تهران با شرایط بیان شده از طریق ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی امکان پذیر است. هزینه لوله کشی پکیج تهران بر اساس متراژ و تجهیزات کاربردی در کنار مدل پکیج تعیین و توسط کارشناس نصب برآورد می‌شود.

 

هزینه‌ لوله کشی پکیج تهران

 قیمت لوله کشی پکیج تهران در ساختمان مختلف به نوع سیستم لوله کشی پکیج بستگی دارد. هزینه لوله کشی پکیج تهران وابسته به نوع پرژه می‌توان متفاوت باشد.بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته در این خصوص قیمت لوله‌کشی پکیج به عواملی مانند نوع پکیج، متراژ لوله‌ کشی پکیج، نوع لوله و اتصالات مورداستفاده، نوع لوله کشی پکیج (روکار، توکار، دیواری و زمینی) و … بستگی دارد.

 

 

لوله کشی پکیج تهران از سری مراحل حساس نصب این سیستم گرمایشی بوده که اگر توسط افراد متخصص و نصابان کاربلد صورت نگیرد مشکلات زیادی را به دنبال دارد. ایجاد ناهماهنگی و بی نظمی در محیط گرفته تا تاثیر بر کیفیت و نحوه عملکرد پکیج پس از نصب از سری مواردی است که در صورت عدم رعایت اصول نصب پکیج توسط افراد با آن مواجه می‌شوید.

برای آشنایی بهتر با متخصصان و تکنسین‌های آموزش دیده در نزدیک ترین محل در تهران در اپلیکیشن خدمت از ما ثبت سفارش کرده و پس از مشاهده نظریات و امتیازات کاربری افراد بهترین تکنسین را برای نصب پکیج در تهران انتخاب کرده و کار لوله کشی پکیج را به کارادن بسپارید.

 

منبع: https://canvas.northwestern.edu/eportfolios/1492/setting_up_and_installing_the_package

 

نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون

اگر به دنبال یک روش ساده و اجرایی برای رسیدن به تغییرات اساسی و زودهنگام در بازسازی منزل هستید، نقاشی ساختمان یک سبک کاربردی بسیار مناسب است. نقاشی ساختمان با رنگ‌ها و سبک‌های جدید شرایط را برای ایجا هماهنگی در بخش‌های مختلف ساختمان و رسیدن به یک دکوراسیون خاص فراهم آورده است.

نقاشی ساختمانبا استفاده از ابزار‌هایی مثل غلطک، قلمو، اسفنج و پارچه و ایجاد طرح‌های جدید بر روی دیوار، سقف و قسمت‌های دیگر اتاق‌ها قابل اجرا می‌باشد. انتخاب رنگ‌های سرد و گرم و همین طور تلفیق آنها در تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان سبب علاقمندی بیشتر افراد به رنگ آمیزی بخش‌های مختلف در بازسازی ساختمان شده است.

 

 

کیفیت مطلوب نقاشی ساختمان و به کارگیری تکنیک‌های مناسب در رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل مستلزم استفاده از نقاشان متخصص می‌باشد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان دسترسی آسان به بهترین نقاشان ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن برای شما فراهم شده است.

 

طرح نقاشی ساختمان در بخش‌های مختلف

نقاشی ساختمان کاری کاملا تخصصی و حساس است که در بیشتر مواقع نقش مشاوره‌ای برای هماهنگی قسمت‌های مختلف یک ساختمان را ایفا می‌کند. یک نقاش حرفه‌ای علاوه بر داشتن اطلاعات کامل و تخصصی در زمینه رنگ آمیزی ساختمان باید به فنون طراحی و دکوراسیون داخلی نیز آشنا باشد.

استفاده از رنگ‌های مناسب در بخش‌های مختلف، ایجاد هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و رنگ انتخابی(پتینه کاری، بلکا و اطلاعات کافی در خصوص روانشناسی رنگ‌ها و ...) برای ساختمان، قدرت تشخیص و انتخاب رنگ‌های مختلف برای نقاشی ساختمان مدرن و ... از مهترین ویژگی‌هایی است که یک نقاش ساختمان برای اجرای طرح نقاشی ساختمان باید داشته باشد.

 

 

دسترسی به چنین افرادی با سابقه کاری مناسب برای نقاشی ساختمان برای تمامی افراد به یک اندازه آسان نبوده و گاها انتخاب اشتباه با نتیجه نامطلوب و پرداخت هزینه نامتعارف همراه بوده است. بازار آنلاین "خدمت از ما" با هدف سهولت بخشیدن به دسترسی افراد به نقاشان متخصص در این زمینه شرایط ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خود را فراهم آورده است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای قسمت‌های مختلف ساختمان از دیگر نکاتی است که علاوه بر سلیقه شخصی افراد به تخصص و مهارت نقاش ساختمان بستگی دارد. رنگ مناسب دیوار و سقف ساختمان، درب و پنجره‌ها، کابینت آشپزخانه، فضای بالکن و اتاق‌های مختلف از نظر نوع رنگ و تم آن قابل انتخاب است.

راهنمای انتخاب رنگ بر اساس روانشناسی رنگ‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با استفاده از خواص هر رنگ بهترین نقاشی را برای ساختمان و منزلتان در نظر بگیرید. رنگ پوششی بلکا، رنگ شبه پتینه، رنگ اکریلیک و همین طور رنگ‌های پلاستیک و روغنی وابسته به قابل شستشو و غیر قابل شستشو بودنشان در اتاق‌های مختلف قابل استفاده هستند.

 

انتخاب رنگ‌های آرام بخش و سرد برای پذیرایی و اتاق‌های نشیمن، انتخاب رنگ سفید بعنوان پس زمینه برای استفاده از رنگ‌های دلخواه در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب، و رنگ‌های شاد برای تزیین و رنگ آمیزی اتاق کودکان و .... ایده‌های جذاب در رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است.

هزینه رنگ آمیزی و قیمت نقاشی ساختمان

پس از انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان مهمرین عاملی که در هنگام سفارش خدمات نقاشی مورد بررسی قرار می‌گیرد قیمت اجرای این کار است. قیمت نقاشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ و مساحت ساختمان، نوع رنگ، تعداد اتاق‌ها، نیاز به زیرسازی و بتونه کاری و کیفیت رنگ و ابزار آلات نقاشی ساختمان تعیین می‌شود.

امکان استعلام قیمت رایگان پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" و برقراری ارتباط با کارشناسان و نقاشان ساختمان برای کاربران وجود دارد. پس از مشاهده پروفایل و پیشینه کاری افراد و با توجه به میزان رضایت کاربران قبلی بهترین متخصصان و نقاشان را از طریق "خدمت از ما" برای نقاشی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

 

برآورد قیمت نقاشی ساختمان با کارشناسی محل نقاشی و بر اساس نوع درخواست افراد بصورت تخمینی صورت می‌گیرد. در این میان سختی کار و اضافه شدن درخواست‌ها در حین پروژه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بر قیمت نهایی این کار تاثیر مستقیم دارد.

 

  • https://khabarfarsi.com/node/251
  • https://article.tebyan.net/472127
  • https://www.otag.ir/?p=135122
  • https://namnak.com/building-painting".p77224
  • https://www.ilna.news/fa/tiny/news-952439

  

Painting a building is a simple idea to change the decoration

If you are looking for a simple and practical way to achieve fundamental and early changes in home renovation, building painting is a very practical style. Painting the building with new colors and styles has provided the conditions for coordination in different parts of the building and achieving a special decoration.

Painting the building can be done using tools such as rollers, brushes, sponges, and cloth and creating new designs on the walls, ceiling, and other parts of the rooms. The choice of cold and warm colors, as well as their combination in new building painting techniques, has made people more interested in painting different parts of the building.

The desired quality of building painting and the application of appropriate techniques in painting different parts of the house requires the use of expert painters. By registering an order on the site and the "Service from Us" application, you have easy access to the best building painters in the shortest possible time.

 

Painting plan of the building in different sections

Building painting is a very specialized and sensitive work that in most cases plays the role of consulting to coordinate the different parts of a building. In addition to having complete and specialized information in the field of building painting, a professional painter should also be familiar with interior design and decoration techniques.

Using appropriate colors in different parts, creating harmony between interior decoration and the chosen color (patina, Belka, and enough information about the psychology of colors, etc.) for the building, the ability to recognize and choose different colors for painting a modern building and ... One of the most important features that a building painter must have to execute a building painting plan.

Access to such people with good work experience in painting a building has not been equally easy for all people, and sometimes the wrong choice has been accompanied by an unfavorable result and an unusual payment. "Online Service" online market has provided the conditions for registering free orders in its application and site with the aim of facilitating access to people specializing in this field.

 

Choose a suitable color for painting the building

Choosing the right color for different parts of the building is another point that in addition to personal taste depends on the expertise and skill of the building painter.

The appropriate color of the walls and ceiling of the building, doors, and windows, kitchen cabinets, balcony space, and different rooms can be selected according to the type of color and its theme.

A color selection guide based on the psychology of colors allows you to use the properties of each color to consider the best painting for your building and home. Belka coating paint, patina-like paint, acrylic paint, as well as plastic and oil paints depending on their washability and non-washability can be used in different rooms.

Choosing soothing and cool colors for the living room and living room, choosing white as a background to use the desired colors in the kitchen, living room and bedroom, and happy colors to decorate and paint the children's room, etc. Attractive ideas in color Painting and painting of the building.

 

The cost of painting and the price of painting a building

After choosing the color in the painting of the building, the most important factor that is considered when ordering painting services is the price of this work.

The price of building painting is determined based on such things as the area and area of ​​the building, the type of paint, the number of rooms, the need for substructure and putty, and the quality of paint and building painting tools.

It is possible for users to inquire about the free price after registering the order in the application and the "Service from Us" site and to contact the building experts and painters.

After viewing the profiles and work history of people and according to the level of satisfaction of previous users, select the best specialists and painters to paint your building through "Serve Us".

The price of painting a building is estimated with the expertise of the painting site and based on the type of request of individuals.

Meanwhile, the difficulty of the work and the addition of requests during the painting and painting project of the building have a direct impact on the final price of this work.

 

منبع: https://canvas.spu.edu/eportfolios/513/Home/khedmatazma

 

 

"تعمیر پکیج" در تهران؛ به همراه نرخ اتحادیه شهریور 99

 

به نظر می‌رسد پکیج یکی از ضروری‌ترین وسایل در منزل است. به خصوص در شب‌های سرد سال که نقش آن در زندگی ما پررنگ‌تر می‌شود. پکیج دیواری به علت مزایایی که دارد، جایگزین مناسبی برای آبگرمکن و موتورخانه است.

پکیج وظیفه تامین آب گرم مصرفی را بر عهده دارد؛ و اگر به خوبی عمل کند، در هر لحظه‌ای که به آب گرم نیاز داشته باشیم، در دسترسمان است؛ اما امان از آن روزی که پکیج یا لوله‌های پکیج دچار مشکل شوند. همانند قطع شدن آب در روزهای تابستان، خرابی پکیج در شب‌های زمستان نیز دردسرساز است.

آنگاه نه از آب گرم خبری است و نه گرمی رادیاتورها. اگر پکیج روشن نمی‌شود یا آب و رادیاتورها سرد است، سریعا باید برای یافتن تعمیرکار برای تعمیر پکیج اقدامی کنیم.

اگر در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنید، متخصص و تعمیرکار پکیج می‌شناسید؟ در موارد اضطراری، آیا روشی را برای تعمیر پکیج شبانه روزی در نظر دارید؟

 

نزدیک‌ترین متخصصین تعمیر پکیج تهران

در شهری مانند تهران، ممکن است دسترسی به تعمیرکار پکیج برای بسیاری از افراد فراهم نباشد. مواردی از قبیل آشنا نبودن با تعمیرکاران و متخصصین تعمیر پکیج تهران، نداشتن وقت کافی برای پیدا کردن تعمیرکار و تجربه‌های ناموفق در زمینه تعمیرات، ممکن است اقدام برای تعمیر و سرویس پکیج را به تعویق بیندازیم.

همچنین در تهران، برای تعمیرکار و درخواست کننده خدمات، نزدیک بودن تعمیرکار به ساختمان و منزل مزیت به شمار می‌رود.

در پایان این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج را در هر محله‌ای از شمال، غرب، شرق و جنوب و یا مرکز تهران در بیابید.

 

مشکلات رایج پکیج چیست؟

امروزه انواع برندهای پکیج با سوخت‌های متفاوت در بازار موجود است. در ایران، پکیج گازی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار است. بیشترین خرابی نیز مربوط به پکیج دیواری است.

اگر سیستم گرمایشی ساختمان شما پکیج است، حتما یک بار مواردی مشابه زیر را تجربه کرده‌اید.

  • روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • کاهش فشار آب پکیج
  • نشتی و چکه آب از پکیج
  • سرد بودن رادیاتور و شوفاژ
  • صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن
  • نمایش کد ارور بر روی نمایشگر دستگاه

 

وجود نقص در قطعات پکیج، می‌تواند منجر به بروز مشکلات بالا در دستگاه شما شود. همچنین در نظر داشته باشید که عمر دستگاه شما، متناسب با برند پکیج متفاوت است. اگر پکیج باکیفیت نباشد، یا اگر سال‌هاست از پکیج استفاده می‌کنید، اختلال در عملکرد آن عجیب نخواهد بود. شما دست از تلاش برای تعمیر پکیج خود برندارید.

 

عیب یابی و تعمیر پکیج به کمک کد خطا و ارورهای آن

در صورت بروز خرابی در پکیج، ابتدا فشار بار پکیج را بررسی کنید. نباید کمتر از 1 باشد. اگر پکیج شما دارای نمایشگر است، کد خطای آن را بررسی کنید. اگر می‌توانید کد خطای پکیج را تشخیص دهید، علت نمایش آن را می‌توانید بیابید.

کد خطا و علت بروز آن، در انواع برند و مدل‌های پکیج متفاوت است. اگر تمایل دارید خودتان پکیج را عیب یابی کنید، می‌توانید کد خطای پکیج و نام برند را در گوگل جستجو کنید و علت آن را مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که اگر در زمینه عیب یابی و تعمیر پکیج تجربه و آشنایی ندارید، از اقدام عملی برای تعمیر پکیج خود پرهیز کنید. در اکثر موارد، اقدامات خودسرانه برای عیب یابی، ایرادهای جدی‌تری را برای پکیج به وجود می‌آورد.

 

 

 

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

به 2 دلیل اتحادیه تعمیر پکیج مانند سایر اتحادیه‌ها، نرخنامه برای تعمیرکاران ارائه می‌کند:

  • انواع پکیج با برندها و مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است
  • عیب یابی و تعمیرات پکیج، از ساده تا سخت دسته بندی می‌شود.

به همین علت، نرخ ثابتی برای هزینه تعمیر پکیج وجود ندارد. اما به این معنا نیست که هر تعمیرکاری بتواند برای خود نرخ تعیین کند.

تعمیرکار پکیج ابتدا باید عامل خرابی پکیج را شناسایی کند، سپس هزینه را به شما به صورت دقیق اعلام می‌کند. اما بسیاری از تعمیرکاران باتجربه با شنیدن توضیحات شما می‌توانند هزینه تعمیر پکیج را به شما به صورت تقریبی اعلام کنند. به عنوان مثال هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان پکیج با هواگیری، هزینه‌ای کمتری نسبت به هزینه تعویض مبدل پکیج دارد.

بر اساس نرخنامه اتحادیه، هزینه ایاب ذهاب برای خدمات با هزینه کم تر از 40 هزار تومان توسط تعمیرکار دریافت می‌شود.

در ادامه، نرخ برخی دیگر از خدمات را برای شما آورده‌ایم:

  • سرویس پکیج: 400 هزار تومان
  • تعویض منبع انبساط  و راه اندازی: 125 هزار تومان
  • تعویض پمپ کامل با کاتالیست: 100 هزار تومان
  • تعویض مبدل حرارتی: 120 هزار تومان
  • تعویض مشعل: 75 هزار تومان

 

تفاوت تعمیر و سرویس پکیج چیست؟

برای درک تفاوت تعمیر و سرویس پکیج، بهتر است که بدانیم سرویس پکیج چیست و شامل چه مواردی می‌شود.

همه وسایلی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، به سرویس و بررسی سالانه یا ماهانه نیاز دارند. برای پکیج نیز، بازبینی قطعات دستگاه و عیب یابی سیستم گرمایشی هنگام سرویس پکیج مورد بررسی قرار می‌گیرد. اسیدشویی، هواگیری پکیج، بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرارگیری لوله‌ها، بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج، بررسی میزان فشار آب پکیج و تمیز کردن دستگاه از جمله اقدامات سرویسکار پکیج است.

پس می‌توان گفت سرویس پکیج اقدامی پیشگیرانه است که قبل از بروز مشکلات پکیج، انجام می‌شود.

به مرور زمان، پکیج و لوله‌های منشعب دچار گرفتگی و رسوب می‌شود. میزان رسوبات آن متناسب با سختی آب منطقه شماست. رسوبات تشکیل شده در پکیج و لوله‌های آب، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. بنابراین حداقل سالی یک بار، قبل از پاییز بهتر است برای رسوب گیری پکیج و سرویس کردن پکیج اقدام کنید.

 

 

 

دسترسی آسان به متخصصین در خدمت از ما

تا به اینجای مطلب، با اهمیت پکیج و نحوه عیب یابی آن آشنا شدید. پکیج یک دستگاه گران قیمت است که شاید جایگزین کردن آن با دستگاهی جدید برای همه افراد امکان پذیر نباشد. پس اگر شیر آب را باز کردید و دیدید که پکیج روشن نمی‌شود، باید سریعا برای پیدا کردن یک تعمیرکار باتجربه دست به کار شوید.

اگر در شهرتان، با بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج آشنایی ندارید؛ خدمت از ما در این زمینه به شما کمک می‌کند. خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران، دسترسی به نزدیک‌ترین متخصصین در شهر خودتان را برای شما فراهم کرده است.

با ثبت درخواست رایگان تعمیر پکیج در هر ساعت از شبانه روز، در اپلیکیشن (ما را در کافه بازار یا گوگل پلی پیدا کنید) و یا وب سایت خدمت از ما، می‌توانید از بهترین تعمیرکاران به رایگان قیمت بگیرید. متخصصین فعال در خدمت از ما، متناسب با توضیحات شما، پیشنهاد انجام کار ارسال می‌کنند.

همچنین در خدمت از ما، این امکان فراهم است که پروفایل متخصصین و مشخصات آن‌ها را مشاهده کنید. نظرات سایر کاربران را بخوانید و بهترین تعمیرکار پکیج را متناسب با نیازتان برای انجام تعمیرات انتخاب کنید.

 

 

http://www.savalankhabar.ir/210405

http://farhangemrooz.com/news/62950

http://yazdrasa.ir/article/38431828

http://shooshan.ir/fa/news/102970

سرویس پکیج بوتان

در شرایط ویژه اقتصادی، از وسایل ضروری منزل باید به خوبی نگهداری کنیم. پکیج یکی از این وسایل است که نه تنها در روزهای سرد، بلکه در تمام طول سال به آن نیاز داریم. در کنار استفاده بهینه از دستگاه، ضروریست تا از یک متخصص بخواهید پکیج دیواری شما را سالانه بررسی کند.

با سرویس پکیج از بروز مشکلات جدی و تعمیرات پرهزینه جلوگیری می‌کنید. سرویس پکیج توسط سرویسکار تنها به معنای رسوب زدایی نیست. سرویس پکیج بوتان، ایران رادیاتور و ... روند ساده‌ای دارند، که به مانند چکاپ بدن، باید تمامی قطعات بازبینی و آزمایش شوند.

اگر تا به حال پکیج خود را سرویس نکرده‌اید، بهتر است امسال آن را در برنامه خود قرار دهید و خیال خود را بابت عملکرد مناسب دستگاه راحت کنید. اما به این نکته توجه کنید که پکیج خود را به دست هر سرویسکاری نسپارید. "خدمت از ما" به شما در پیدا کردن بهترین سرویسکار پکیج در هر شهری که هستید، کمک می‌کند.

 

سرویس پکیج شامل چیست؟

همانند موجودات، وسایل ما زمانی می‌توانند به خوبی کار کنند که قطعاتشان سالم باشند. اگر قطعه‌ای معیوب شود، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. هنگام سرویس پکیج، سرویسکار پکیج در کنار رسوب زدایی و تمیز کردن دستگاه، قطعات را بازبینی می‌کند تا از درست کار کردن سیستم مطمئن شود.

به طور کلی سرویس پکیج شامل هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما، بررسی دودکش پکیج، بررسی رادیاتور و شوفاژها، کنترل فشار آب و... است. همچنین اگر در پکیج خود مشکلات دیگری را مشاهده کردید، حتما هنگام سرویس کردن پکیج آن را به سرویسکار خود اطلاع دهید.

فرقی نمی‌کند که پکیج شما از کدام برند است. در هر صورت به نگهداری و سرویس پکیج نیاز دارید.

 

سرویس پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از برندهایی است که در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به مانند سایر پکیج‌ها، پکیج بوتان نیز باید به طور منظم سرویس شود. سرویس پکیج بوتان نیز شامل رسوب گیری پکیج، بررسی عملکرد دستگاه و ... می‌شود.

نحوه سرویس پکیج بوتان مدل اپتیما یا پارما تفاوتی ندارند؛ اما در نظر داشته باشید که سرویسکاری که برای سرویس پکیج بوتان به منزل شما مراجعه می‌کند، دستورالعمل نمایندگی پکیج را دنبال کند.

 

هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

یادتان باشد که حتما هر سال با شروع فصل سرما، سرویس پکیج را در لیست کارهای خود قرار دهید.

هزینه سرویس پکیج و راه اندازی آن، متناسب با نوع سرویس پکیج (کامل، دوره‌ای) تعیین می‌شود. لیست تقریبی قیمت خدمات پکیج را می‌توانید پایین‌تر مشاهده کنید.

  1. هزینه اسیدشویی پکیج: 110000  تومان
  2. هزینه تنظیم شیر کنترل گاز: 30000 تومان
  3. تعرفه سرویس پکیج بوتان کامل 190000 تا 200000 تومان
  4. هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان با هواگیری:  35000 تومان
  5. هزینه سرویس دوره‌ای و راه‌اندازی پکیج به همراه تست 60000 تومان

 

بهترین زمان سرویس پکیج

بهتر است که حداقل هر شش ماه یک بار پکیج بازبینی و سرویس شود. اگر به تازگی پکیج را نصب کرده‌اید، خودتان نیز می‌توانید هر 3 ماه یک بار (متناسب با عمر پکیج) عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

اما اگر مدت زمان زیادی است که از پکیج استفاده می‌کنید، به صورت منظم و هر 6 ماه یک بار توسط سرویسکار، از سالم بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

زمانی را که برای سرویس پکیج در نظر می‌گیرید، با اهمیت است. اما در نظر داشته باشید که هر زمانی در سال می‌توانید برای سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید.

اما اگر به دنبال بهترین زمان سرویس پکیج هستید، باید بگوییم که قبل از شروع فصول سرد سال است؛ زیرا در زمستان بیشتر به پکیج نیاز خواهید داشت.

 

انواع روش‌های سرویس پکیج دیواری

سرویس پکیج به دو روش انجام می‌شود. در ادامه با هر یک از موارد آشنا شوید:

 

سرویس کامل پکیج

در سرویس کامل، دستگاه شما به طور کامل و همه قطعات آن مانند دودکش، سیستم گرمایشی، برد و پمپ پکیج بررسی می‌شود. اگر مدت زمان زیادی است که از پکیجتان استفاده می‌کنید، بهتر است به صورت کامل سرویس شود. معمولا هر سال، یک مرتبه سرویس کامل انجام می‌شود.

 

سرویس دوره ای پکیج

سرویس دوره ای همان سرویسی است که هر 6 ماه یک بار باید به سراغ آن بروید. یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم در ابتدای تابستان.

 

موارد سرویس پکیج دیواری به صورت کامل

۱. رسوب‌زدایی پکیج: وجود املاح در آب، موجب می‌شود پکیج و لوله‌های آن رسوب بگیرند. رسوب‌گیری پکیج به معنای زدودن رسوبات درون دستگاه است. عمل رسوب‌زدایی با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با تهویه مناسب انجام می‌شود.

۲. تنظیم میزان فشار آب: فشار پکیج بسیار بااهمیت است. فشار مناسب پکیج‌ دیواری بین 0.7 تا 1.5 است. اگر فشار آب درون دستگاه کم یا زیاد باشد، ممکن است به دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل یکی از مواردی است که هنگام سرویس پکیج به آن پرداخته می‌شود.

۳. بازبینی عملکرد قطعات و مدار گرمایشی: قبل از راه اندازی شوفاژها، سرویسکار پکیج بهتر است دودکش، درجه حرارت پکیج، محل اتصالات و لوله‌ها را بازبینی کند و در صورت نیاز اقدامی برای برطرف کردن مشکلات دستگاه انجام دهد.

۴. هواگیری پکیج و شوفاژها: به مرور زمان پکیج و رادیاتور هوا می‌گیرد. اگر مشاهده کردید که پکیج آب و شوفاژها را گرم نمی‌کند، باید آن را هواگیری کنید. هواگیری پکیج یکی از موارد مهمی است که هنگام سرویس پکیج باید به آن بپردازید.

 

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

سرویس پکیج اصول و روش خاصی ندارد. تنها برای مواردی مانند اسیدشویی و رسوب‌زدایی باید دقت کنید که به درستی آن را انجام دهید و به دستگاه آسیبی نرسد.

برای سرویس پکیج، در ابتدا قبل از دست به کار شدن، باید برق پکیج و سپس گاز را قطع کنید. همچنین باید آب داخل پکیج را کاملا تخلیه کنید.

  1. پوسته پکیج را باز کنید و بررسی کنید که اگر لوله‌های پکیج و اجزای درونی رسوب گرفته‌اند، آن‌ها رسوب زدایی کنید.
  2. دودکش گاز دی اکسید کرن تولید شده را به بیرون منزل منتقل می‌کند. پس حتما دودکش پکیج را بررسی کنید و توجه کنید که راه آن مسدود نشده است. برای بررسی می‌توانید یک سنگ کوچک به داخل آن بیندازید.اطمینان حاصل کنید که دودکش نشتی نداشته باشد.
  3. در مرحله بعد، مشعل پکیج را تمیز کنید.
  4. پمپ پکیج را حتما بررسی کنید.
  5. جرقه زن دستگاه را به آرامی با دستگاه تمیز کنید.
  6. پکیج دیواری و شوفاژها را به وسیله آچار و پیچ پکیج هواگیری کنید.

 

دسترسی آسان به متخصصین سرویس پکیج

به دلیل حساسیتی و ضرورتی که وجود پکیج دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان سرویس پکیج، کیفیت انجام خدمات سرویسکار است.

در صورتی که به سرویس پکیج نیاز دارید؛ می‌توانید سفارش خود را اپلیکیشن یا وب سایت خدمت از ما رایگان ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش رایگان، بهترین متخصصین تعمیر و سرویس پکیج به شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند. با بررسی قیمت پیشنهادی، پروفایل متخصصین و نظرات مشتریان قبلی، می‌توانید بهترین سرویسکار پکیج را در شهر خودتان پیدا کنید.

 

 

آشنایی با روش ارتودنسی نامرئی  و معایب آن

یکی از روش‌های ارتودنسی که امروزه بیشتر برای افرادی که تمایل به دیده شدن سیم و تجهیزات ارتودنسی بر روی دندان‌های خود ندارند پیشنهاد می‌شود، ارتودنسی نامرئی نام دارد. ارتودنسی نامرئی که با واژه اینویزیلاین نیز شناخته شده است با هدف جلب رضایت افراد حساس بر زیبایی ظاهری چهره و دندان‌ها با روش‌های نوین ارتودنسی ارائه می‌شود.

از معایب ارتودنسی نامرئی به دلیل متحرک بودن بریس و دیگر تجهیزات دندان می‌توان به دست و پاگیر بودن این روش برای افرا اشاره داشت که همین امر آنها را متقاعد به استفاده از دیگر روش‌های ارتودنسی کرده است. بهترین راهکار برای تشخیص معایب ارتودنسی نامرئی وابسته به شرایط بیمار مشورت با یک ارتودنتیست متخصص است.

 

 

 

معایب ارتودنسی نامرئی را بشناسید.

روش ارتودنسی نامرئی بیشتر برای کودکان که با ناهنجاری کمتری در وضعیت دندان‌ها مواجه هستند و طول درمان آنها به دلیل شکل گیری سریعتر فک و دندان کوتاهتر بوده پیشنهاد می‌شود. این روش نیز در کنار تمام مزایایی که دارد با ایرادات مشخصی نیز مواجه است که متناسب با شرایط بیمار متفاوت می‌باشد.

ارتودنسی نامرئی یک روش نسبتا پر هزینه در بین دیگر نوع ارتودنسی دندان می‌باشد. عدم پوشش بیشتر بیمه‌ها برای انجام ارتودنسی نامرئی باعث شده اصل هزینه این روش درمانی بر عهده خود بیمار باشد. به همین دلیل گران بودن تجهیزات و اعمال این روش ترمیمی دندان و فک، از بازرترین معایب ارتودنسی نامرئی است.

 

 

 

دیگر معایب ارتودنسی نامرئی ضرورت استفاده حداقل 22 ساعت از اینویزیلاین هاست. یعنی تنها در هنگام رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان و غذا خوردن مجال در آوردن وسایل ارتودنسی را دارید و عملا با ارتودنسی ثابت برای شما تفاوتی نخواهد داشت.

دردسرساز بودن بریس‌های متحرک در هنگام غذخوردن خصوصا در مهمانی و همین طور احساس درد ناشی از قرار گرفتن این تجهیزات بر روی دندان را نیز می‌توان در دسته عمده ایرادات ارتونسی نامرئی قرار داد.

ارتودنسی یک دندان کج امکان پذیر است؟

در بیشتر مواقع وجود یک دندان کج ظاهر دیگر دندان‌های افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این سوال بطور مداوم در افراد با این مشخصات مطرح است که آیا امکان ارتودنسی یک دندان کج بدون درگیر کردن دیگر دندان‌ها وجود دارد؟ پیشرفت‌های حاصل شده در عمل ارتودنسی تخصصی این امکان را با متد‌های جدید فراهم کرده است.

ارتودنسی یک دندان کج علاوه بر زیبایی چهره از بروز عوارضی مثل فشردگی دندان‌های کناری و بروز پوسیدگی در دیگر دندان‌ها، تاثیر نامناسب بر نحوه صحیح جویدن و در نتیجه هضم نادرست و بروز مشکلات گوارشی، تاثیر بر تکلم و ادای نادرست کلمات و همین طور انحراف فکین جلوگیری می‌کند.

 

 

 

ارتودنسی یک دندان کج که به دو روش ارتودنسی ثابت دندان کج و ارتودنسی متحرک دندان کج دسته بندی شده باید توسط یک متخصص ارتودنتیست انجام شود.

 

هزینه ارتودنسی یک دندان کج چقدر است؟

هزینه ارتودنسی یک دندان کج از اصلی ترین مواردی است که بیشتر بیماران تمایل دارند قابل اقدام به انجام این روش ارتودنسی از آن مطلع شوند. هزینه ارتودنسی دندان کج وابسته به وضعیت دندان‌ها و همین طور تجهیزات مورد استفاده می‌تواند تخمین زده شود.

هزینه ارتودنسی یک دندان کج علاوه بر تجهیزات و وضعیت فک و دندان افراد با توجه به نیاز هر بیمار برای تعداد مراجعات به ارتودنتیست برای ویزیت و مشاهده روند درمان ارتودنسی نیز در نظر گرفته می‌شود. طول درمان ارتودنسی یک دندان کج برای افراد با شرایط متفاوت، متغییر بوده که همین امر نیز در هزینه ارتودنسی یک دندان کج تاثیر دارد.

 

 

 

برآورد هزینه ارتودنسی دندان کج با ویزیت بیمار

اکثر ارتودنتیست ها و متخصصان ارتودنسی در روش‌های مختلف برای درمان وضعیت یک دندان کج با ارتودنسی تنها قادر به ارائه قیمت پایه و اصلی این کار هستند. اصل هزینه ارتودنسی یک دندان کج تنها با مشاهده وضعیت دندان و فک بیمار و تشخیص طول درمان ارتودنسی قابل تخمین و ارائه است.

نوع براکت (فلزی، سرامیکی، نامرئی) نصبی بر روی دندان کج، برای ارتودنسی دندان کج یکی دیگر از موارد اثر گذار بر تعیین هزینه ارتودنسی دندان کج بوده که با انتخاب بیمار و یا تشخیص ارتودنتیست برای طول درمان در نظر گرفته می‌شود.

 

منبع: https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/98/Home/orthodontic_cost

 

 

داشتن دندان‌های مرتب و زیبا تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد دارد. ارتودنسی از روش‌های زیبایی و درمانی است که سال‌هاست موردتوجه است. با کمک ارتودنسی، ناهنجاری‌های دندان‌ها و فک به مرور زمان اصلاح می‌شود.

ارتودنسی این روزها با روش‌ها و دستگاه‌های مدرن‌تری در دنیا و ایران انجام می‌شود. از آنجایی که این رشته با سرعت بالایی در حال تغییر است؛ متخصص ارتودنسی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید با سرعت تغییرات ارتودنسی هماهنگ باشد.

ارتودنسی به کدام ناهنجاری‌های و مشکلات کمک می‌کند؟ با انجام ارتودنسی دندان می‌توانید از پوسیدگی دندان‌های خود جلوگیری کنید. علاوه بر مرتب کردن دندان‌های کج، حتی مشکلات لثه ای و مشکلات مربوط به فک نیز درمان می‌شود.

اگر احساس می‌کنید به ارتودنسی نیاز دارید، حتما باید با مراجعه به متخصص ارتودنسی، با او مشورت کنید.

 

انواع روش‌های ارتودنسی

متناسب با میزان ناهنجاری دندان و فک، هر یک از روش‌های ارتودنسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. وضعیت عمومی بیمار، وضعیت فک‌های بالا و پایین (اوربایت، اپن بایت بودن)، سن بیمار، هزینه ارتودنسی از عوامل تاثیرگذار هنگام انتخاب روش ارتودنسی است.

 

  • ارتودنسی نامرئی
  • ارتودنسی ثابت
  • ارتودنسی متحرک
  • ارتودنسی لینگوال
  • ارتودنسی دیمون

 

هزینه ارتودنسی چقدر است؟

هزینه ارتودنسی برای روش‌های مختلف آن، متفاوت است.

بد نیست بدانید گران‌ترین ارتودنسی، ارتودنسی نامرئی و متحرک است. حدود قیمت ارتودنسی نامرئی حدود ۵ هزار دلار برای هر دو فک است.

اما ارزان‌ترین آن، ارتودنسی ثابت است که هزینه‌ای حدود 1000 دلار دارد.

 

متخصص ارتودنسی کیست؟

همیشه برای بسیاری از افراد سوال است که متخصص ارتودنسی کیست و چه تفاوتی با دندانپزشک دارد؟

ارتودنسی یکی از رشته‌های تخصصی دندانپزشکی است. متخصص ارتودنسی کسی است که پس از پشت سر گذراندن 6 سال تحصیل در زمینه دندانپزشکی، تحصیلات خود را در زمینه ارتودنسی ادامه می‌دهد. تخصص ارتودنسی 3 تا 4 به طول می‌انجامد.

از آنجایی که دندان‌ها عضو بسیار مهم و حیاتی انسان محسوب می‌شود، حتما باید متخصص ارتودنسی که برای اعمال زیبایی انتخاب می‌کنیم، دارای صلاحیت و تجربه باشد. همچنین اگر ناهنجاری خاصی دارید، باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید که دارای فلوشیپ ارتودنسی جراحی و سندرم ناهنجاری فک و دندان باشد. در واقع فلوشیپ ارتودنسی، یک سطح بالاتر از متخصص ارتودنسی است. در دوره فلوشیپ، مواردی از حمله جراحی و درمان‌ سندروم‌های صورت، فک و دهان اشاره کرد.

 

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی دندان

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی دندان، دارای بورد تخصصی ارتودنسی کشور کانادا (FRCDC) و دیپلم فلوشیپ هستند.

خدمات ارتودنسی در 4 کلینیک ایشان در تهران و قم برای کودکان و بزرگسالان توسط دکتر قریشی انجام می‌گیرد.

 

اگر به مطالعه در زمینه ارتودنسی علاقه دارید یا تصمیم به ارتودنسی گرفته‌اید؛ در ادامه می‌توانید مطالب مفید در زمینه ارتودنسی را که از دکتر سعید قریشی در وب سایت‌های معتبر منتشر شده است بخوانید.

 

 

 

 

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا هستند. تمام تلاششان ارائه بهترین خدمات به مردم است. در این راستا مقالات بسیار خوبی در سایتشان منتشر شده است.

اگر علاقه‌مند به مقالات مرتبط با دندانپزشکی و ارتودنسی هستید، در اینجا به بیش از 150 مقاله دسترسی دارید. این محتواها اطلاعات خوبی در رابطه با ارتودنسی و انتخاب متخصص ارتودنسی برای بزرگسالان و کودکان در اختیار شما می گذارد. علاوه بر آن، سایر مشکلات دهان و دندان کودکان و بزرگسالان نیز بررسی و در جهت رفع آن راهکار ارائه شده است.

 

https://orthodontic.ir/درمان-عفونت-و-آبسه-دندان-کودکان-و-علائم/

https://orthodontic.ir/درمان-دندان-درد-شدید-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/tooth-infection/

https://orthodontic.ir/لق-شدن-دندان-دائمی-و-شیری-کودکان-و-اطفال/

https://orthodontic.ir/children-swelling-gum/

https://orthodontic.ir/straighten-crooked-tooth/

https://orthodontic.ir/dentures/

https://orthodontic.ir/bitter-taste-mouth-morning/

https://orthodontic.ir/orthodontic-cost/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-دندان-قروچه-کودکان-در-خواب-چ/

https://orthodontic.ir/invisible-orthodontics/

https://orthodontic.ir/دندان-در-آوردن-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/orthodontic-procedures/

https://orthodontic.ir/خونریزی-لثه-و-دندان-در-کودکان-علت-و-درم/

https://orthodontic.ir/permanent-tooth-replacement/

https://orthodontic.ir/کیست-دندان،-لثه،-دهان-و-ریشه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/black-stains-between/

https://orthodontic.ir/hand-sanitizer-liquid/

https://orthodontic.ir/tooth-jaundice/

https://orthodontic.ir/tonsils/

https://orthodontic.ir/jaw-deviation-treatment/

https://orthodontic.ir/رشد-دندان-کودکان-بچه‌ها-انواع،-تعداد/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist/

https://orthodontic.ir/children-students-oral-health/

https://orthodontic.ir/is-orthodontics-painful/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-شیری-دائمی-کودکان-بدون/

https://orthodontic.ir/orthodontist/

https://orthodontic.ir/علت-بوی-بد-دهان-و-بزاق-دهان-در-کودکان-رف/

https://orthodontic.ir/ترمیم-دندان-شکسته-و-ترک-دندان-شیری-و-دائ/

https://orthodontic.ir/post-and-core/

https://orthodontic.ir/جراحی-فرنوم-لب-زبان-فرنکتومی/

https://orthodontic.ir/جرم-و-پلاک-دندانی-در-کودکان-چیست؟-و-چگون/

https://orthodontic.ir/coronavirus/

https://orthodontic.ir/dental-brace/

https://orthodontic.ir/mouth-ulcers/

https://orthodontic.ir/لکه‌های-سیاه-سفید-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/genioplasty-surgery/

https://orthodontic.ir/عصب‌کشی-ترمیم-عفونت-ریشه-دندان-کودکا/

https://orthodontic.ir/پوسیدگی-دندان-کودکان-جلوگیری-درمان-در/

https://orthodontic.ir/روکش-دندان-کودکان-قیمت،-انواع،-مراحل/

https://orthodontic.ir/فلوروسیس-لکه-های-سفید-روی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/jaw-popping/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-لکه‌های-سیاه،-سفید،-قهوه‌/

https://orthodontic.ir/

https://orthodontic.ir/پر-کردن-دندان-کودکان-هزینه-مواد-نحوه/

https://orthodontic.ir/appropriate-orthodontic-age/

https://orthodontic.ir/orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/orthodontic-toothbrush/

https://orthodontic.ir/yellow-tongue-cause/

https://orthodontic.ir/tooth-whiting/

https://orthodontic.ir/orthodontics-duration/

https://orthodontic.ir/انواع-محافظ-های-دهانی-کودکان-نایت-گارد/

https://orthodontic.ir/cost-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly/

https://orthodontic.ir/عفونت-و-التهاب-از-علائم-آبسه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/جرم-گیری-و-بروساژ-دندان-در-کودکان-جدیدت/

https://orthodontic.ir/cleft-lip-and-palate/

https://orthodontic.ir/orthodontic/

https://orthodontic.ir/بریج-دندان-کودکان-آیا-پل-دندانی-برای-اط/

https://orthodontic.ir/dental-restoration/

https://orthodontic.ir/orthodontic-bracket-wires/

https://orthodontic.ir/بهداشت-و-سلامت-دهان-و-دندان-در-کودکان-و/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-برای-حفظ-سلامت-دندانها/

https://orthodontic.ir/آموزش-روش-صحیح-و-بهترین-زمان-مسواک-زدن-د/

https://orthodontic.ir/orthodontic-wire/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-دهان-و-دندان-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/ceramic-orthodontics/

https://orthodontic.ir/کاشت-نگین-دندان-کودکان-قیمت/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/diastema/

https://orthodontic.ir/does-supplemental-insurance-include-orthodontics/

https://orthodontic.ir/dental-crowns/

https://orthodontic.ir/brushing-teeth/

https://orthodontic.ir/اصلاح-طرح-لبخند-لثه‌ای-کودکان-روش-غ/

https://orthodontic.ir/دندان-شیری-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/انواع-عمل-جراحی-فک-جراحی-ا/

https://orthodontic.ir/buccal-pumping/

https://orthodontic.ir/علت-و-درمان-حساسیت-های-دندانی-و-تیر-کشید/

https://orthodontic.ir/orthodontics-without-tooth-extraction/

https://orthodontic.ir/dental-implants/

https://orthodontic.ir/chewing-nails/

https://orthodontic.ir/children-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/پوشاندن-شیار-دندانهای-آسیاب-برای-جلوگ/

https://orthodontic.ir/wireless-orthodontics/

https://orthodontic.ir/hyperdontia/

https://orthodontic.ir/انتخاب-دهان-شویه-مناسب،-طرز-درست-استفا/

https://orthodontic.ir/ونیر-و-روکش-زیبایی-دندان-کودکان-لامینت/

https://orthodontic.ir/functional-orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/bone-graft-implant/

https://orthodontic.ir/نگه-دارنده-ریتینر-پلاک-ارتودن/

https://orthodontic.ir/abutment/

https://orthodontic.ir/dental-plaque/

https://orthodontic.ir/dental-prosthesis/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-درمانی-تراپی-دندان-کود/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/عوارض-دندانپزشکی-مکیدن-انگشت-دست-و-پا-د/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-پیشگیری/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-لثه-در-کودکان-التهاب،عفونت/

https://orthodontic.ir/smile-design-correction/

https://orthodontic.ir/بهترین-کلینیک-دندانپزشکی-کودکان-و-اطف/

https://orthodontic.ir/sinus-lift/

https://orthodontic.ir/sleep-apnea-and-snoring/

https://orthodontic.ir/removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/category/orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-brushing-before-breakfast/

https://orthodontic.ir/orthodontic-brackets/

https://orthodontic.ir/upper-lower-jaw-orthodontics/

https://orthodontic.ir/stages-of-orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/مراقبت‌های-ارتودنسی-عوارض-ار/

https://orthodontic.ir/lingual-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-نامرئی-کودکان-هزینه/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-در-درمان-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/حل-مشکلات-فوریتی-براکت-ارتودنسی-در-خان/

https://orthodontic.ir/composite-veneers/

https://orthodontic.ir/dental-erosion/

https://orthodontic.ir/اپن-بایت/

https://orthodontic.ir/dental-crown-lengthening/

https://orthodontic.ir/fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-request-form/

https://orthodontic.ir/orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/نامرتبی،-بی-‌نظمی،-هم-ریختگی-شلوغ/

https://orthodontic.ir/gummy-smile/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان-ثابت،-متحرک-و-هز/

https://orthodontic.ir/mouthwash/

https://orthodontic.ir/تفاوت-ارتودنتیست-و-دندانپزشک-چیست؟/

https://orthodontic.ir/prevent-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-separator/

https://orthodontic.ir/orthognathic-surgery/

https://orthodontic.ir/malocclusion/

https://orthodontic.ir/child-dentist/

https://orthodontic.ir/هدگیر-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/thumb-sucking/

https://orthodontic.ir/orthodontic-vs-cosmetic-dentistry/

https://orthodontic.ir/dental-braces/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-بزرگسالان/

https://orthodontic.ir/removable-vs-fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/new-orthodontics-technology/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontize/

https://orthodontic.ir/camouflage-orthodontic/

https://orthodontic.ir/about-me/

https://orthodontic.ir/جراحی-فک-یا-ارتوگناتیک/

https://orthodontic.ir/open-bite/

https://orthodontic.ir/damon-orthodontics/

https://orthodontic.ir/laminate-or-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontics-specialist/

https://orthodontic.ir/restorative-dentistry/

https://orthodontic.ir/نگهدارنده-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/all-posts/

https://orthodontic.ir/cost-orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-ثابت/

https://orthodontic.ir/different-types-orthodontics/

https://orthodontic.ir/accelerated-orthodontics/

https://orthodontic.ir/هزینه-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/duration-removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت،-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/home/

https://orthodontic.ir/orthodontics-and-jaw-surgery/

https://orthodontic.ir/nutrition-during-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly

https://orthodontic.ir/teeth-scaling/

https://orthodontic.ir/static_blocks/

https://orthodontic.ir/contact-us/

https://orthodontic.ir/gum-surgery/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist

خدمات تاسیساتی که در خدمت از ما ارائه می‌شود

در این مطلب می‌خواهیم به چند مورد از خدمات تاسیساتی که در خدمت از ما ارائه می‌شود بپردازیم. تاسیسات خدمت از ما در پاییز و زمستان خدماتی همچون گرمایش از کف، نصب شومینه، نصب آبگرمکن تهران،  نگهداری موتورخانه، سرویس شومینه و… را انجام میدهد. خدمات گرمایش از کف به گونه‌ایی است که نیاز از قبل از ساختن کف ساختمان لوله گذاری شود ولی خدمات نصب شومینه را میتوان بعد از اتمام ساخت نیز انجام داد. از مهم‌ترین فعالیت‌های یک نیروی تاسیسات نگهداری موتورخانه است که باید حتما به صورت دوره‌ای انجام شود.

در ادامه در مورد هرکدام از این خدمات توضیحاتی می‌دهیم که به شما کمک می‌کند بتوانید بهتر و سریع‌تر از این خدمات در خدمت از ما استفاده کنید.

 

گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف که معمولا به وسیله یک پکیج داخل خانه کار می‌کند سیستمی است که برای خانه‌هایی که دارای کف سنگ و یا سرامیک هستند مناسب است. این سیستم کارکردی مانند شوفاژ دارد با این تفاوت که لوله‌هایی که وظیفه گرمایش را دارند از قسمت کف ساختمان که معمولا به شکل مارپیچ است تعبیه می‌شود. گردش آب در این لوله‌ها کمک می‌کند که گرما از لوله‌ها به کف منتقل شود و کف ساختمان گرم شود و زمانی که شما در کف ساختمان راه می‌روید حس مطلوبی دارید و سرمای سرامیک شما را آزار نمی‌دهد. همچنین بیشترین هوای سرد در کف خانه است و سیستم گرمایش از کف بازدهی بالایی دارد.

از ویژگی‌های دیگر سیستم گرمایش از کف این است که نیاز نیست شما شوفاژ نصب کنید و فضای خانه‌ خود خود را بزرگتر نشان دهید.

سیستم گرمایش از کف نیاز به یک پکیج با پمپ قوی دارد تا بتوان به صورت دائم آب را در سیستم گرمایش کف شما به چرخش در بیاورد.

برای اجرای سیستم گرمایش از کف شما باید قبل ساختن کف خانه این کار را انجام دهید. اجرای سیستم گرمایش از کف باید از روی اصول و قواعد مهندسی ساخته شود تا در آینده دچار نشتی و یا گرفتگی نشود.

همچنین در خانه‌هایی که می‌خواهند بازسازی کنند نیز می‌توان از این سیستم استفاده کرد ولی باید به این موضوع توجه داشت که زمانی که از سیستم گرمایش از کف استفاده می کنند قطر کف سازی آنها افزایش می‌یابد و ممکن است در خانه‌های قدیمی اجرای این سیستم ممکن نباشد. حتما قبل از انجام و اجرای سیستم با یک متخصص مشورت بگیرید.

در کنار گرمایش از کف، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

  • نقشه گرمایش از کف
  • هزینه گرمایش از کف
  • سیستم گرمایش از کف چیست
  • هواگیری گرمایش از کف
  • راه اندازی گرمایش از کف
  • نظرات کارشناسی در مورد گرمایش از کف
  • قیمت سیستم گرمایش از کف برقی
  • بتن ریزی گرمایش از کف

نصب شومینه

در قسمت قبل صحبت از اجرای سیستم گرمایش از کف شد ولی اجرای آن ممکن بود نیاز به مشورت و مشاوره و بررسی زیادی داشته باشد ولی یکی دیگر از سیستم‌های گرمایشی که اتفاقا ظاهر بسیار شیک دارد و از هر نوع از کلاسیک تا مدرن و از مدل‌های مختلف ساخته می‌شود شومینه است. نصب شومینه معمولا در خانه‌های بالا 80 متر انجام می‌شود و در خانه‌های زیر 80 متر توضیه نمی‌شود ولی با این حال مهندسین و معماران داخلی با توجه به اینکه اکنون خانه‌ها در اندازه های زیر 80 متر نیز تعداد زیادی دارند تصمیم گرفتن شومینه‌های مخصوص این خانه‌ها بسازند.

تصویر معمولی که ما از شومینه‌ها داریم یک شومینه در کنج دیار است که دودکش آن تا پشت بام رفته است. ولی امروزه با استفاده از علم مهندسی سازه شومینه‌هایی ساخته می‌شود که می‌توان با دودکش‌های معمولی نیز کار کند. اجرای شومینه در خانه‌های امروزی معمولا به گونه‌ایی است که با استفاده از گاز شهری کار میکنند و داخل آن از سنگ‌های نسوز طرح چوب استفاده میکنند.

به صورت کلی نصب شومینه برای زیبایی است و کاربرد گرمایش برای خانه‌های آپارتمانی ندارد.

نمونه‌های غیر گازی از شومینه وجود دارد که معمولا برای خانه‌های امروزی استفاده نمی‌شود و آن مدل هیزمی است. مدل هیزمی شومینه معمولا در ویلاها و ساختمان‌های خارج شهر استفاده می‌شود.

از نمونه‌های مدرن شومینه نیز شومینه‌ای الکلی هستند که بسیار شعله زیبایی‌ دارند و هم در خانه و هم در خارج خانه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای اجرای شومینه‌های الکلی نیاز به کار خاصی نیست و شما می‌توانید نمونه‌های آماده آنها را از بازار خریداری کنید و همچنین شومینه‌های الکلی نیازی به دودکش ندارند زیرا اتانول سوخت پاکی است و خطر خاصی ندارد. شومینه‌های الکلی خطر خاصی ندارند و می‌توانند زیبایی خوبی به خانه شما ببخشند.

کابرد گرمایشی شومینه نسبت به سیستم‌های گرمایشی مانند گرمایش از کف و یا پکیج کمتر است ولی می‌تواند زیبایی داخلی و خارجی خانه شما را بیشتر کند.

از خدماتی که شما پس از استفاده از شومینه به آن نیاز پیدا می‌کنید سرویس شومینه است. سرویس شومینه یکی از خدماتی است که باید به صورت دوره‌ایی ‌انجام شود. سرویس شومینه شامل برسی دودکش، تمیز کردن کف شومینه و چک کردن درست کار کردن هواکشی دودکش. چک کردن مشعل و تمیز کردن آن و بررسی اتصالات می‌باشد.

در کنار نصب شومینه، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

  • راهنمای نصب شومینه گازی
  • اموزش تصویری نصب شومینه گازی
  • اموزش نصب شومینه گازی
  • نصب ترموکوبل شومینه گازی
  • قیمت نصب شومینه
  • هزینه نصب شومینه گازی
  • طرز راه اندازی شومینه
  • نصب شومینه هیزمی

 

نگهداری موتورخانه

موتورخانه یکی از سیستم‌های گرمایشی ساختمان‌های بزرگ است که نسبت به بزرگی آن خرابی‌های زیادی نیز دارد. ولی اگر سرویس موتورخانه در زمان مناسب انجام شود می‌توان در مقابل بسیار از این خرابی‌ها کاری کرد. برای جلوگیری از برخی اتفاقات که هزینه تعمیر بالایی دارند می‌تواند با یک سرویس موتورخانه مناسب بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد.

نگهداری موتورخانه باید به وسیله یک متخصص انجام شود تا از هرگونه خرابی و به وجود آمدن مشکل جلوگیری شود. یک متخصص تاسیسات در خدمات نگهداری موتورخانه چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

در کنار نگهداری موتورخانه، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه pdf

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات

شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه

دوره تعمیر و نگهداری موتورخانه

قرارداد نگهداری موتورخانه

هزینه نگهداری موتورخانه

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری تاسیسات

از اولین خدمات نگهداری موتورخانه چک کردن مشعل موتورخانه می‌باشد. چک کردن مشعل از مراحل مهم است که باید دقیقا در زمان‌های مناسب انجام شود. مشعل موتورخانه باید درست در جای خود قرار داشته باشد و به خوبی روشن و خاموش شود و از هدر رفت انرژی جلوگیری کند.

قسمت بدی که در نگهداری موتورخانه مهم است چک کردن بویلر و یا منبع موتورخانه است. منبع موتورخانه نباید زنگ زدگی و یا پوسیدگی داشته باشد و همچنین باید عایق حرارتی خوبی نیز داشته باشد تا در مصرف انرژی صرف جویی شود.

از نکات دیگر نگهداری موتورخانه چک کردن ,عایق تمامی لوله‌های ساختمان این که اگر قسمتی دچار خرابی در عایق خود شده بود باید آن قسمت ترمیمی و تعمیر شود.

از دیگر قسمت‌های مهم در نگهداری موتورخانه چک کردن رسوبات داخل سیستم است که باید به صورت سالیانه چک شود و در صورت نیاز رسوب گیری انجام شود. رسوب داخل سیستم گرمایش باعث می شود که آب به سختی در لوله‌ها گردش داشته باشد و همچنین باعث می‌شود که به پمپ آب فشار وارد شود. همچنین رسوب گیری بویلر باعث می‌شود که آب بخوبی گرم نشود و انرژی زیادی مصرف شود.

قسمت بعدی در چک کردن برای نگهداری موتورخانه برسی پمپ آب است. پمپ آب سیستم گرمایش باید کاملا سالم بوده و هیچگونه مشکل فنی نداشته باشد تا در زمستان و فصل‌های سرد برای شما مشکلی به وجود نیاورد. بهترین زمان برای نگهداری موتورخانه و بررسی آن در فصل‌های گرم است که اگر نیاز به تعمیر و تعویض بود مشکلی برای گرمایش خانه‌ها وجود نداشته باشد.

خدمات نگهداری موتورخانه در خدمت از ما توسط افراد خبره انجام می‌شود که همگی سابقه طولانی در زمینه تاسیسات دارند و می‌توانند تاسیسات ساختمان شما را بخوبی سرویس کنند. برای درخواست از خدمات خدمت از ما برای نگهداری موتورخانه یا نصب شومینه و یا اجرای سیستم گرمایش از کف، سرویس شومینه یا هر خدمات دیگر تاسیساتی می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن خدمت از ما ثبت کنید و از متخصصین و سرویسکاران متعدد قیمت و هزینه کار خود را بپرسید.

بخش پایانی:

خدمات نگهداری موتورخانه، نصب شومینه، سرویس شومینه و گرمایش از کف را می‌توانید در دسته خدمات تاسیساتی بیابید و بر روی اپ یا سایت خدمت از ما، درخواست خودتان را ثبت کنید.

 

منبع: https://blogs.ubc.ca/distancelearning/installation-services/

6 دلیل برای استفاده از خدمات نظافت به صورت آنلاین

 

 

این روزها چهره نظافت منزل و محل کار با تغییر روش زندگی در عصر مدرن دگرگون شده است. در گذشته بخش عمده‌ بازار ارائه‌ی خدمات نظافت تهران و شهرهای بزرگ بر عهده‌ی شرکت‌های خدماتی بود؛ اما اکنون شرایط متفاوت است. مانند سایر ارائه دهنده‌گان خدمات آنلاین، "خدمت از ما" همگام با موج نو ارائه خدمات نظافت حرکت می‌کند.

همچنین تقاضای بالا در حوزه نظافت (به خصوص نظافت تهران) باعث تولید و انتشار انواع اپلیکیشن نظافت منزل با ارائه خدمات گوناگون شده است. "خدمت از ما" در این فضا ارائه و استفاده از خدمات نظافتی را هم برای متقاضیان خدمات نظافت شرکت و نظافت منزل، و هم برای شرکت‌ها بهینه کرده است. اما چرا باید استفاده از اپلیکیشن نظافت منزل یک ارائه دهنده‌ی خدمات نظافت آنلاین مانند "خدمت از ما" را به روش‌های سنتی ارتباط با شرکت‌های نظافتی ترجیح داد؟ درخواست و دریافت خدمات نظافت شرکت و منزل از طریق "خدمت از ما" چه مزایایی دارد؟

 

 

 

1. خدمات نظافت، هر زمان که شما بخواهید

جدا از روزهای پرکار و پرمشغله، گاهی در روزهای معمولی نیز نمی‌توانیم در زمان مناسب به تمام کارهای خود، خانه و خانواده رسیدگی کنیم. اما نظافت خانه را هرگز نمی‌توانیم از برنامه زندگی خود حذف کنیم.

نکته‌ی مهم در نظافت شرکت و خانه، چه توسط خودتان و یا نظافتچی، دوره‌ای نبودن آن است. شرایطی از جمله داشتن فرزند کوچک، برگزاری مراسم، مهمانی، و نوع خانه (آپارتمانی یا حیاط‌دار) نیز می‌تواند زمان نیاز به خدمات نظافت شرکت یا منزل را کاملا تغییر داده و برنامه‌ریزی برای انجام آن را مشکل‌تر کند.

کمک گرفتن از یک ارائه دهنده‌ی خدمات نظافت آنلاین در این شرایط کار را بسیار راحت خواهد کرد. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن نظافت منزل ثبت کنید، تا افرادی از بهترین شرکت‌های خدماتی برای نظافت شرکت یا خانه شما اعزام شوند. درصورتی که برای برقراری ارتباط با شرکت‌های خدماتی به روش سنتی، حتما باید در زمان کاری با آن‌ها تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

 

 

 

2. انتخاب بهترین گزینه برای نظافت شرکت و منزل با بررسی نظرها و امتیازها

مزیت دیگر اپلیکیشن نظافت منزل، قابلیت امتیاز دادن به ارائه دهندگان نظافت است. با وجود چنین امکانی، زمانی که قصد ثبت درخواست خود را دارید، با بررسی نظرها و امتیازهای افرادی که پیش‌تر از خدمات نظافت تهران یا شهرهای دیگر استفاده کرده‌اند، می‌توانید مناسب‌ترین شرکت خدماتی یا نظافتچی را انتخاب کنید.

مثلا در "خدمت از ما" علاوه بر اطلاعاتی که کاربران اپلیکیشن نظافت منزل برای یکدیگر فراهم می‌کنند، هر متخصص نیز پروفایل مخصوص به خود را دارد. مشاهده و بررسی پروفایل افراد به شما برای انتخاب مناسب‌ترین فرد برای رسیدگی به درخواست‌تان کمک بزرگی خواهد کرد. دیگر یک شماره تلفن تنها چیزی نیست که شما از شرکت یا فرد موردنظرتان می‌دانید.

 

 

 

3.ارتباط با شرکت‌های نظافت تهران، هرجا که باشید

فکر کنید قصد دارید شرکت‌های ارائه دهنده نظافت تهران را پیدا کنید. در روش سنتی، باید یک شرکت نظافتی نزدیک به خود را پیدا می‌کردید تا به درخواست شما رسیدگی کند. اگر در نزدیکی خود جایی را برای نظافت شرکت یا منزل‌تان پیدا نکنید، پیدا کردن فردی برای انجام نظافت نه تنها وقت شما را می‌گیرد، بلکه تضمینی هم نیست که آن‌ها برای منطقه شما شخص مرتبطی را اعزام کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از اپلیکیشن نظافت منزل، گستردگی سرویس‌دهی از لحاظ مکانی و همچنین گوناگونی خدمات است. هر جای ایران باشید و درخواست هرگونه خدماتی را در حوزه نظافت شرکت، نماشویی و... داشته باشید، از بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان خدمات نظافت شهرتان با کمک "خدمت از ما" تنها چند کلیک فاصله دارید.

 

 

 

4. دریافت خدمات شخصی سازی شده از شرکت‌های خدماتی نظافتی

خدمات حوزه نظافت را نمی‌توان به‌راحتی شمرد؛ نظافت شرکت و منازل، نماشویی و کفسابی و... همه و همه در این حوزه قرار می‌گیرند. یک بار دیگر یک شرکت نظافت تهران را در نظر بگیرید؛ همین درخواست می‌تواند شامل مراحل مختلفی از جمله نظافت منزل، نظافت شرکت، شستشوی مبلمان، نظافت راه پله و مشاعات، نظافت پارکینگ و... باشد.

شما علاوه بر انتخاب شرکت موردنظر برای انجام درخواست‌تان (در این مثال پیدا کردن نیروی نظافت تهران)، می‌توانید در اپلیکیشن نظافت منزل "خدمت از ما" خانم یا آقا بودن مسئول نظافت را نیز خودتان انتخاب کنید. برای مثال، بیشتر افراد برای کارهایی از جمله نظافت شرکت، مشاعات، راه پله و پارکینگ نظافتچی آقا، و برای نظافت منزل و آشپزخانه نظافتچی خانم را پیشنهاد می‌کنند.

 

 

 

5. نظافت تهران و سایر شهرها، حرفه‌ای با بالاترین استاندارد

مزایای استفاده از اپلیکیشن نظافت منزل و ارتباط با باسابقه‌ترین شرکت‌های خدماتی نظافتی به فرآیند ساده‌تر و انتخاب نظافتچی مناسب شما محدود نمی‌شود. بدون شک کیفیت کار هنگام نظافت شرکت و خانه که به‌صورت کلی انجام می‌شود، قابل مقایسه نیست.

چنین افرادی در یک شرکت خدماتی هم تجهیزاتی حرفه‌ای را در اختیار دارند، و هم به ریزه‌کاری‌های تمیز کردن هر نقطه از خانه یا اداره تسلط دارند. استفاده از لوازم مناسب و توجه به نکات در حین کار است که نظافتی درجه یک را از کاری روتین و معمولی متمایز می‌کند.

 

 

 

6. صرفه جویی در زمان و هزینه با اپلیکیشن نظافت منزل

برقراری ارتباط با شرکت‌های خدماتی نظافتی از طریق "خدمت از ما" و اپلیکیشن نظافت منزل آن باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خدمات نیز می‌شود. مجددا به مثال شرکت نظافت تهران رجوع می‌کنیم؛ اگر شما صاحب یک شرکت باشید و به‌جای استخدام نیروی تمام‌ وقت برای انجام نظافت، از سرویسی که "خدمت از ما" ارائه می‌کند استفاده کنید، کاهش قابل توجهی را در هزینه‌هایتان (مخصوصا در دراز مدت) شاهد خواهید بود.

علاوه بر آن، در روش سنتی برقراری با ارتباط با شرکت خدماتی، حتما باید با یک فرد واسط صحبت، شرایط خود را مشخص و درخواست‌تان را ثبت کنید. اما اکنون خودتان می‌توانید به راحتی محلی که در آن به خدمات نیاز دارید، نوع خدمات، و حتی نظافتچی را انتخاب کنید. این مسئله چرخه‌ی ارائه خدمات نظافت و استفاده از آن را هم برای شرکت نظافتی و هم برای متقاضی ساده‌تر می‌کند.

 

 

سخن پایانی

شما نیز از نقش جدی نظافت و پاکیزگی خانه و محل کار و تاثیر آن بر روی سلامتی جسمی و روحی اشخاص اطلاع دارید. شرکت "خدمت از ما" تلاش می‌کند تا تجربه‌ی شما از خدمات نظافت و ارتباط با شرکت‌های خدماتی نظافتی را از طریق اپلیکیشن نظافت منزل خود بهینه کند و ارتقا دهد.

به خاطر داشته باشید که حوزه کار "خدمت از ما" به خدماتی از جمله نظافت شرکت، واحدهای مسکونی و نظافت تهران محدود نمی‌شود. علاوه بر خدمات نظافت در اپلیکیشن "خدمت از ما" شما می‌توانید از خدمات نگهداری باغچه، کارواش، خدمات تاسیسات و ساختمانی و... نیز استفاده کنید.

 

تایتل: 6 دلیل برای استفاده از خدمات نظافت آنلاین و اپلیکیشن نظافت منزل

دیسکریپشن: تا مدتی پیش شرکت‌های خدماتی بازیگران اصلی صحنه‌ نظافت بودند، اما اکنون و در عصر مدرن شرایط تغییر کرده است. "خدمت از ما" این تغییر و نیاز جدید را شناسایی کرده و هدفش رفع آن به بهینه‌ترین صورت با اپلیکیشن نظافت منزل خود است.

 

منبع: https://sites.northwestern.edu/seolib/cleaning-services/

خدمات تاسیساتی و لوله بازکنی «خدمت از ما»

امروزه رسیدگی به تاسیسات ساختمان با توجه به افزایش آپارتمان‌نشینی بیش از پیش اهمیت دارد. موارد همچون حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و حتی نصب توالت فرنگی، باید در زمان مناسب و با رعایت نکات فنی انجام شوند تا جلوی مشکلات بعدی را بگیرند. اما متخصصان حرفه‌ای برای هریک از کارهای حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی را چگونه می‌توان پیدا کرد؟

در بازار آنلاین «خدمت از ما» می‌توانید از بهترین تکنسین‌های حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی کمک بگیرید. در صورتی که با مشکلات مربوط تاسیساتی و لوله‌کشی مواجه شدید، سریعا دست به کار شوید و به نیروهای باتجربه حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی فعال در این بازار اعتماد کنید. در ادامه با این خدمات و نحوه دریافت آنها آشنا می‌شویم.

 

 

 

لوله بازکنی «خدمت از ما»

لوله بازکنی «خدمت از ما» می‌تواند شما را از شر مشکلات متعددی از جمله گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی سینک‌ها، بالا زدن چاه فاضلاب و... نجات دهد. اگر مشکل شما با پودرها و اسیدهای لوله بازکنی رفع نمی‌شود، زمان استفاده از خدمات لوله بازکنی «خدمت از ما» است. لوله بازکنی "خدمت از ما" با توجه به نیاز شما، با تجهیزات زیر انجام می‌شود:

  1. فنر لوله بازکنی: متداول‌ترین دستگاه لوله بازکنی، فنر لوله بازکنی است. فنرهای لوله بازکنی قطرهای متفاوتی داشته، و هرکدام برای چاه‌های مختلفی استفاده می‌شوند. تشخیص اینکه از چه فنری باید برای کدام چاه استفاده کرده به عهده تکنسین لوله بازکنی «خدمت از ما» است.
  2. دستگاه تراکم هوا: از این دستگاه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی‌هایی که به دلیل وجود موادی مانند خاک، رخ داده است، استفاده می‌شود.
  3. محلول‌های لوله بازکنی: محلول‌های مخصوصی برای لوله بازکنی وجود دارد که در مواقع نیاز برای رفع گرفتگی از آنها استفاده می‌شود.
  4. روش‌های ترکیبی: این مورد در لوله بازکنی «خدمت از ما» شامل استفاده از تجهیزات بالا به صورت همزمان با مواد شوینده است. این کار برای لغزاننده کردن سطح لوله‌ها و جدا کردن چسبندگی موجود در ماده یا جسمی که داخل لوله ایجاد گرفتگی کرده است، به کار می‌رود.

اگر ساکن تهران هستید، در چند مرحله کوتاه می‌توانید از خدمات لوله بازکنی نیاوران، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی ونک و... استفاده کنید. اگر ساکن شهرهای دیگر باشید نیز می‌توانید از خدمات لوله بازکنی «خدمت از ما» استفاده کنید. خدمات این بازار آنلاین در بیشتر شهرهای بزرگ کشور ارائه می‌شود.

 

 

 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در کنار لوله بازکنی، یکی دیگر از خدمات محبوب تاسیساتیست. با تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه می‌توان علاوه بر کاهش آسیب به ساختمان، هزینه کمتری نیز پرداخت. در واقع تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیاز به تخریب و پیدا کردن محل نشت با آزمون‌وخطا را حذف می‌کند. با این وجود، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را نیز مانند خدمات لوله بازکنی نباید عقب انداخت. زیرا هرچه از زمان نشتی بگذرد، آسیب‌های عمیق‌تری به ساختمان وارد شده، و موجب افزایش نم می‌شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با "دستگاه" به کمک امواج فراصوت انجام می‌شود. این دستگاه یک گیرنده و فرستنده امواج دارد که در یک محفظه‌ قرار گرفته است. این کپسول روی مکانی که قرار است نشتی آن تشخیص داده شود، حرکت می‌کند. فرستده امواج را به طرف هدف فرستاده و امواج بازگشتی را دریافت می‌کند. دستگاه با استفاده از مدل‌های کامپیوتری وجود ترک و نشتی را تشخیص می‌دهد.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نرخ مشخصی داشته و در مناطق مختلف هر شهر تقریبا یکسان است. علاوه بر تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شرق تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیز مانند سایر خدمات «خدمت از ما» در شهرهای مختلف نیز قابل استفاده است؛ از جمله تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شیراز، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کرج و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اصفهان.

 

حفر چاه

حفر چاه برای اهداف مختلفی از جمله حفر چاه فاضلاب، حفر چاه آب، چاه ارت ساختمان و... انجام می‌شود. با این وجود، حفر چاه فاضلاب بیشترین درخواست را در میان سایر خدمات حفر چاه دارد. حفر چاه اندازه‌ای از نیم متر تا دو متر داشته، و به صورت استوانه‌ای و در مواردی به شکل مربع انجام می‌شود. اگر چاه ساختمان شما متناسب با ظرفیت ساختمان نباشد، چاه در معرض ریزش باشد، کارایی چاه کاهش یافته باشد یا در حال ساخت ساختمان باشید، به حفر چاه نیاز دارید.

تعیین بهترین محل حفر چاه آب و اندازه آن به عهده مقنی حفر چاه است. بهترین زمان برای حفر چاه هنگامیست که سطح آب‌های زیرزمینی در پایین‌ترین حد باشد. بنابراین زمانی باید اقدام به حفر چاه جدید کرد که میزان بارندگی‌ها حداقل باشد، یعنی ماه‌های مرداد و شهریور. جنس زمین منطقه شما و تعداد نفرات نیز اندازه حفر چاه فاضلاب را مشخص خواهد کرد.

محاسبه قیمت حفر چاه (قیمت حفر چاه آب کشاورزی، چاه فاضلاب و...) با توجه به نرخ اتحادیه حفر چاه تعیین می‌شود. به طور کلی، قیمت حفر چاه فاضلاب و مقنی حفر چاه به نوع چاه، متراژ آن و نوع خاک آن از نظر سفتی بستگی دارد. بدین معنا که قیمت حفر چاه آب عمیق با حفر چاه فاضلاب در کرج متفاوت است.

 

 

 

نصب توالت فرنگی

ممکن است حالا که به دنبال لوله بازکنی «خدمت از ما» و سایر خدمات تاسیساتی هستید، تصمیم بگیرید بالاخره نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی را هم انجام دهید. نصب توالت فرنگی معمولی یا نصب توالت فرنگی دیواری به شبکه فاضلاب نیاز به سیفون ندارد، زیرا آنها خود دارای سیفون هستند و به همین جهت به آنها سیفون سرخود می‌گویند.

ممکن است نصب توالت فرنگی را خودتان نیز بتوانید انجام دهید. با این وجود، نصب توالت فرنگی دیواری یا نصب توالت فرنگی دیواری به دست متخصصی که نکات مهم در نصب توالت فرنگی را می‌داند، خیال شما را بابت بروز نشتی آب راحت خواهد کرد. هزینه نصب توالت فرنگی نیز معمولا با توجه به نوع کار (برای مثال نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی یا نصب توالت فرنگی دیواری)، لوازم نصب توالت فرنگی و مصالح مورد نیاز تعیین می‌شود.

 

سخن پایانی

شما می‌توانید در بازار آنلاین «خدمت از ما» بهترین متخصصان حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی را پیدا، و قیمت خدمات را از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات این متخصصان، نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین فرد را برای خدمات تاسیساتی موردنیازتان انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/2231/Installation_services_and_pipe_opener

لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان مجموعه اقدامات وابسته به نصب شیرالات و نصب پمپ بوده که در تاسیسات منزل بسیار اهمیت دارد. امروزه نصب انواع و اقسام لوازم وابسته به سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و ... در منزل نیازمندی لوله کشی ساختمان می‌باشد.

دسترسی به جریان آب برای به کار انداختن لوازم مختلف منزل مثل لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع پکیج نیز به لوله کشی ساختمان وابسته است. بنابراین لوله کشی ساختمان وابسته به نوع خدمات ارائه شده نیازمند تخصص و اطلاعات کافی در خصوص نحوه کاربرد انواع ابزار و انجام صحیح کار لوله کشی در ساختمان می‌باشد.

 

 امکان دسترسی به نصابان و کارشناسان تاسیسات سیار برای حضور در محل گاها برای همه افراد به یک اندازه آسان نیست. بازار آنلاین "خدمت از ما" با ایجاد یک بستر یکپارچه و هماهنگ شرایط را برای معرفی افراد متخصص در زمینه لوله کشی ساختمان و نصب شیرالات و نصب پمپ برای همه کاربران به یک اندازه سهولت بخشیده است.

 

قیمت لوله کشی ساختمان به راحتی استعلام بگیرید.

کارشناسان تاسیسات با مشاهده و کارشناسی فضای منزل و ساختمان مدنظر شما قیمت لوله کشی ساختمان را تخمین می‌زنند. اما در حالت کلی و با توجه به تجربه‌های گذشته قیمت لوله کشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ فضا برای لوله کشی آب، مصالح مورد نیاز، نوع لوله مورد استفاده و در نهایت دستمزد لوله کش ساختمان تعیین می‌شود.

 

 

 

هزینه لوله کشی ساختمان در هنگام نصب شیرالات و نصب پمپ وابسته به نوع لوازم، محل نصب و سختی کار نیز تفاوت دارد. کسب اطلاعات دقیق برای برآورد قیمت لوله کشی ساختمان برای برخی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. "خدمت از ما" با ارائه خدمات استعلام قیمت رایگان این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

برای دریافت قیمت لوله کشی ساختمان و تخمین هزینه نصب شیرالات و نصب پمپ در قسمت‌های مختلف منزل از کارشناسان تاسیسات فعال در "خدمت از ما" به راحتی استعلام قیمت رایگان بگیرید. استعلام قیمت حدودی در این شرایط با توضیحات شما برای کارشناس مربوطه حاصل می‌شود.

 

خدمات پر کاربرد در لوله کشی ساختمان کدامند؟

لوله کشی ساختمان از جمله خدمات پر اهمیت است که در انجام آن نهایت دقت و مهارت کارشناسان تاسیسات باید به کار گرفته شود. هر گونه بی مسئولیتی و یا کاربرد تجهیزات نامرغوب در لوله کشی ساختمان ترکیدگی و انواع مشکلات دیگر را به دنبال دارد.

 

 

 

از سری اقدامات مهم که بواسطه لوله کشی ساختمان ایجاد می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • لوله کشی آب سرد و گرم برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • تشخیص ترکیدگی لوله در قسمت‌های مختلف منزل
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان برای تمامی قسمت‌ها
  • لوله کشی ساختمان برای جریان گاز
  • لوله کشی آب ساختمان برای مصارف مختلف
  • لوله کشی ساختمان توکار
  • لوله کشی ساختمان روکار
  • و...

تمامی این موارد با اعزام یک کارشناس تاسیسات متخصص به محل به راحتی قابل انجام است.

 

بهترین راهکار در هنگام  نصب شیرالات بشناسید.

نصب شیرالات از مهمترین اقداماتی بوده که در تغیر دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. نصب شیرالات را می‌توان دنباله‌ای از لوله کشی ساختمان دانست. علاوه بر این نصب شیرالات در قیمت لوله کشی ساختمان نیز بی تاثیر نیست.

بهترین راهکار برای نصب شیرالات بعد از اطمینان از لوله کشی تکمیل شده ساختمان به کارگیری افراد متخصص و کاربلد در این زمینه است. انواع شیرالات وابسته به تجهیزات کاربردی شان باید به درستی در مسیر لوله کشی ساختمان قرارگیرند. تمامی این نکات مستلزم کاربرد یک کارشناس و نصاب شیرالات باتجربه است.

 

 

 

پیشنهاد ما به شما برای انتخاب کارشناس تاسیسات برای نصب شیرالات ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" می‌باشد. دلیل این پیشنهاد مزیت کاربردی بازارآنلاین "خدمت از ما" در نشان دادن نظرات مشتریان قبلی در خصوص نحوه عملکرد کارشناسان و صداقت در نشان دادن تمامی نظرات است.

 

نصب پمپ آب را با یک انتخاب اوصولی آسان کنید.

نصب پمپ آب از مهم ترین اقداماتی است که برای دسترسی به آب خصوصا در مجتمع‌های آپارتمانی باید صورت گیرد. کمبود آب در ساختمان در فصول گرم سال یک معضل به شمار می‌آید. امروزه مشکلات کم خوابی بخصوص در آپارتمان‌ها افراد را به نصب اونواع پمپ آب در ساختمان  راغب کرده است.

نصب پمپ آب از سری اقداماتی بوده که باید توسط تکنسین‌های با تجربه در نصب انواع پمپ آب صورت گیرد. عدم اطلاع از نحوه نصب پمپ و نا آشنا به تجهیزات کاربردی برای نصب پمپ با نتایج نامطلوب و در برخی مواقع آسیب پمپ آب همراه است.

 

 

 

با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از طریق تلفن همراه و بدون صرف زمان و هزینه بهترین انتخاب نصاب و کارشناس نصب پمپ آب را داشته باشید. امکان مشاهده نزدیک ترین نصابان پمپ به محل و سوابق کاری و نظرات مشتریان درباره نحوه عملکردشان در صفحه ثبت سفارش "خدمت از ما" و انتخاب اصولی و راحت وجود دارد.

 

بهترین کارشناسان برای لوله کشی ساختمان، نصب شیرآلات و نصب پمپ را در "خدمت از ما" بیابید.

 

امروزه کاربران فضاهای آنلاین به دنبال یک ارتباط و اعتماد دو طرفه اقدام به ثبت سفارش و دریافت خدمات می‌کنند. انتخاب "خدمت از ما" برای دریافت بهترین کارشناس تاسیسات و نصب شیرالات و نصب پمپ به نوعی داشتن خدمات و اعتماد در کنار هم را ارائه می‌دهد.

زمانی که شما در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش می‌کنید، امکان مشاهده تمامی کارشناسان لوله کشی ساختمان در کنار نصابان برای نصب شیرالات و نصب پمپ برای شما ایجاد می‌شود. به دنبال این کار علاوه بر امکان انتخاب هر کارشناس شرایط لازم برای دیده شدن سوابق کاری آنها نیز فراهم می‌شود.

این امر شرایط را برای انتخاب یک کارشناس باتجربه و کاربلد برای لوله کشی ساختمان و نصب شیرالات و نصب پمپ سهولت می‌بخشد. بنابراین با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما"  بهترین نصابان و کارشناسان تاسیسات را برای انجام کار خود در اختیار داشته باشید.

 

منبع: https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/52/Building_plumbing

بنایی ساختمان و بازسازی بناهای

 

بنایی ساختمان و بازسازی بناهای مختلف از جمله اقداماتی بوده که همیشه در جریان است. مرمت و بازسازی بناهای قدیمی، تغییر دکوراسیون منزل، ساختمان سازی به سبک‌های مختلف و ... همگی مستلزم اجرای شاخه‌های مختلف بنایی ساختمان است.

بنایی ساختمان از دسته حرفه‌هایی بوده که از گذشته تا به امروز در شاخه‌های مختلف انجام می‌شود. نیاز به تخصص و آشنایی کامل از انجام انواع خدمات بنایی مثل مثل گچ کاری، سیمان کاری، کاشی کاری، دیوار چینی، سنگ کاری از ویژگی‌های بارز یک بنای حرفه‌ای است.

 

"خدمت از ما" امروزه بعنوان یکی از قوی ترین مجریان خدمات آنلاین در زمینه‌های مختلف شرایط را برای یافتن یک بنا و کارشناس در شاخه‌های متنوع بنایی در مناطق مختلف تهران سهولت بخشیده است. با یک سفارش آنلاین در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتریان قبلی بهترین کارشناسان بنایی را انتخاب کنید.

 

صفر تا صد بنایی ساختمان در تهران

بنایی ساختمان در دسته خدمات پر درخواستی است که متناسب با نیاز افراد در شاخه‌های گسترده بنایی مثل گچ کاری، سیمان کاری، کاشی کاری، دیوار چینی، سنگ کاری برای مرمت و ساختمان سازی انجام می‌شود. تغییر دکوراسیون قسمت‌های مختلف منزل از جمله اقداماتی است که امروزه بیشترین درخواست بنایی ساختمان در تهران را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

دسترسی آسان با مشاهده نمونه‌ کارهای انجام شده در هر کدام از شاخه‌های بنایی ساختمان برای مناطق مختلف تهران از سری خدمات پر درخواست امروز می‌باشد.حتما شما هم به دنبال یک راهکار آسان برای یافتن یک تیم بنایی ساختمان حرفه‌ای در مناطق مختلف تهران هستید.

بازار آنلاین "خدمت از ما" با در کنار هم قرار دادن تعداد زیادی کارشناس بنایی ساختمان فعال امکان دسترسی به بناهای مختصص در مناطق مختلف تهران را فراهم آورده است. همه چیز از یک ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" تا مشاهده سوابق کاری کارشناسان مربوطه و اعزام بنا به محله مورد نظر در تهران در مدت زمان کوتاه برای شما امکان پذیر است.

 

تعمیر ساختمان تهران با اعمال روش‌های مختلف بنایی 

تعمیر ساختمان تهران از جمله اقداماتی است که در ارتباط مستقیم با شاخه‌های مختلف بنایی ساختمان می‌باشد. حداقل یکی از چندین بخش بنایی ساختمان برای تعمیر و مرمت قسمت‌های مختلف ساختمان لازم است. بعنوان مثال نیاز به تخصص یک کاشی کار در تغییر دکوراسیون و تعمیر آشپزخانه و سرویس بهداشتی و یا یک دیوارچین برای بخشی از نشیمن در تعمیر ساختمان در تهران بسیار حس می‌شود.

دسترسی به تعمیرکار ساختمان در مناطق مختلف تهران برای همه افراد به یک اندازه آسان نیست. از طرفی اوصولا نزدیک ترین افراد متخصص از نظر افراد انتخاب مناسب تری برای بنایی ساختمان تهران به نظر می‌آید. همین موارد ممکن است زمان و هزینه زیادی از شما برای یافتن یک بنای متخصص در نزدیک ترین مناطق تهران هدر دهد. 

 

 

دسترسی آسان به متخصص ترین بناها و حرفه‌ای ترین تعمیرکاران ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن بدون صرف هزینه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ایجاد می‌شود. با انتخاب بازار آنلاین "خدمت از ما" به امکان یک انتخاب منطقی را برای خودتان فراهم کرده و بهترین تعمیرکاران اطراف خود را در تعمیر ساختمان تهران بشناسید.

 

خدمات پر کاربرد در تعمیر ساختمان تهران کدامند؟

خدمات صورت گرفته در تعمیر ساختمان تهران وابسته به نوع بازسازی و تعمیرات انجام شده در ساختمان بصورت زیر ارائه می‌شوند:

  • گچ کاری ساختمان در بازسازی منزل
  • کاشی کاری و نصب سرامیک در بازسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • تعمیر کاشی کاری قسمت‌های مختلف منزل
  • تغییر دکوراسیون نشیمن و اتاق‌ها با دیوارچینی و سنگ کاری
  • تعمیر ساختمان با بازسازی حیاط و محوطه با سیمان کاری
  • مرمت بنای ساختمان با سنگ کاری جدید
  • و...

 

قیمت "گچ کاری" ساختمان چقدر است؟

قیمت "گچ کاری" ساختمان که از پر درخواست ترین خدمات در بنایی ساختمان و تعمیر ساختمان تهران به شمار می‌آید، بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد. وابسته به متراژ فضای گچ کاری شده، سبک گچ کاری که می‌تواند ساده یا مدرن باشد، هزینه مواد اولیه  تجهیزات و مواردی که در حین اجرای گچ کاری ممکن است پیش آید قیمت قیمت "گچ کاری" ساختمان را مشخص می‌کنند.

 

قیمت گچ کاری ساختمان برای مناطق مختلف تهران متناسب با زمانی که از گچ کار برای اجرای این کار صرف می‌شود نیز تعیین می‌شود. اگر در جزو افرادی هستید که برآورد قیمت گچ کاری ساختمان قبل از انجام کار برایتان اهمیت دارد، در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش رایگان کنید.

برای دریافت قیمت دقیق "گچ کاری" ساختمان و تخمین هزینه تعمیر ساختمان در مناطق مختلف تهران با گچ کاری از کارشناسان بنایی فعال در "خدمت از ما" به راحتی استعلام قیمت رایگان بگیرید.

سبک‌های مختلف نقاشی ساختمان در  تهران

نقاشی ساختمان را می‌توان از دسته اقداماتی دانست که با سبک‌های مختلف همیشه روشی ساده برای تغییر دکوراسیون و فضای ساختمان به شمار می‌آید. علاوه بر این  نقاشی ساختمان را می‌توان بخشی از تعمیرات و بازسای قسمت‌های مختلف ساختمان برشمرد.

رنگ پلاستیک، بلکا، رنگ روغنی و دیگر انواع مواد اولیه و اصلی نقاشی ساختمان بوده و هر کدام ابزار مشخص خود را دارند. نقاشی ساختمان گاها با نیاز به مرمت و بازسازی دیوار و سقف با گچ کاری برا جذب مناسب رنگ همراه بوده به همین دلیل می‌توان آن را نیز شاخه‌ای از بنایی ساختمان دانست.

 

 

برای جذب یک نقاش ساختمانی متخصص و یک تیم کار بلد برای رنگ آمیزی ساختمان در مناطق مختلف تهران یک راهکار آسان و سریع ثبت سفارش در خدمت از ما می‌باشد. با تلفن همراه خود به آسانی در اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت سفارش کرده و بهترین نقاشان ساختمانی نزدیک به خود را در تهران بشناسید.

 

قیمت نقاشی ساختمان در مناطق مختلف تهران چقدر است؟

قیمت نقاشی ساختمان وابسته به نوع رنگ پوششی انتخابی، محدوده مورد نظر برای رنگ آمیزی، وضعیت دیوار (نیاز به مرمت دارد یا ندارد)، مدت زمان به کار رفته برای انجام کار و در نهایت هزینه تهیه مواد اولیه متغیر و متفاوت بوده و متناسب با این موارد قابل تعیین می‌شود.

بعنوان مثال هزینه و قیمت نقاشی ساختمان به سبک بلکا با رنگ روغنی و رنگ پلاستیک برای ساختمان‌های مختلف متفاوت است. تعیین قیمت نقاشی ساختمان گاها نیاز به یک کارشناسی ابتدایی از محیط منزل دارد.

 

 

شما می‌توانید دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نقاشی ساختمان پس از ثبت سفارش آنلاین در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" از افراد فعال و متخصص در نقاشی ساختمان در مناطق مختلف تهران به رایگان استعلام قیمت بگیرید.

بهترین تعمیرکاران ساختمان و کارشناسان بنایی ساختمان را در خدمت از ما بیابید.

کیفیت مطلوب و نتیجه نهایی کار، دسترسی آسان به بهترین تعمیرکاران ساختمانی در مناطق مختلف تهران، اعتماد به استفاده از خدمات آنلاین برای بنایی ساختمان و ... همگی از جمله درخواست‌های متداول افراد خصوصا در شهرهای بزرگی مثل تهران برای دریافت سریع، مطمئن و دقیق خدمات است.

"خدمت از ما" بعنوان یک بستر کاربردی دقیق، مطمئن و حرفه‌ای شرایط را برای دسترسی آسان به افراد متخصص و کاربلد در شاخه‌های مختلف بنایی ساختمان در تهران فراهم آورده است. یک ثبت سفارش رایگان در خدمت از ما تمام آنچه شما از یک بازار آنلاین انتظار دارید را برای دریافت خودمات در زمینه بنایی ساختمان فراهم می‌کند.

 

منبع: https://councils.clark.edu/eportfolios/4522/Building_construction

محبوب‌ترین‌های نوسازی خانه؛ از کابینت سازی تا سقف کاذب

نوسازی خانه یکی از هوشمندانه‌ترین گزینه‌ها برای دادن چهره‌ای جدید به منزل در عین صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. در بین خدمات نوسازی، کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری برای ساخت نرده و درب و پنجره، می‌توانند بیشترین تغییر را در خانه ایجاد کنند. اگر مطمئن نیستید از کجا باید بهترین متخصصان کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را برای نوسازی منزل در شهرتان پیدا کنید، از “خدمت از ما” کمک بگیرید. در ادامه با خدمات کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری بیشتر آشنا می‌شویم.

 

 

 

کابینت سازی

کابینت سازی به صورت اصولی، چهره قلب خانه شما یا آشپزخانه را دگرگون خواهد کرد. تاثیر یک آشپزخانه زیبا و مدرن در چهره خانه غیرقابل‌انکار است. کابینت سازی در کارگاه کابینت سازی با متریال‌هایی مانند0 چوب، ام دی اف، های‌گلس، فلز و... انجام می‌شود. مشخصا کابینت سازی با هر یک از این متریال‌ها مزایا و معایب خود را دارد. برای مثال کابینت سازی با فلز کم‌کم درحال منسوخ شدن است. زیرا کابینت‌های فلزی به مرور رنگ‌شان را از دست می‌دهند، زنگ می‌زنند، لبه‌های تیز آنها خطرناک است، و صدای زیادی تولید می‌کنند.

امروزه کابینت سازی با ام دی اف بسیار محبوب است. کارگاه کابینت سازی با این ماده می‌تواند کابینت‌هایی باکیفیت را در رنگ‌های مختلف تولید کند. این ماده برای کابینت سازی در هر نوع دکوری مناسب است. ام دی اف شاید شیک بودن چوب را نداشته باشد، اما قیمت مناسب‌تری داشته و نگهداری از آن نیز ساده‌تر است. اگر دکوراسیون مدرنی دارید و از طرح‌های مینیمال لذت می‌برید، کابینت سازی توسط کارگاه کابینت سازی با این مدل برای شما عالیست.

سپردن کار کابینت سازی به متخصصان شغل کابینت سازی، علاوه بر تضمین زیبایی آشپزخانه، کارایی آن را نیز ارتقا می‌دهد. متخصصان در کارگاه کابینت سازی از مهارت لازم برای طراحی انواع کابینت برخوردار هستند، و می‌دانند برای هر محیط باید چه کابینتی را با چه ظاهر و بخش‌هایی تهیه کرد. برای پیدا کردن چنین افرادی در حوزه کابینت سازی می‌توانید روی “خدمت از ما” حساب کنید. در ادامه خدمات نصب سقف کاذب را بررسی می‌کنیم.

 

 

 

نصب سقف کاذب

نصب سقف کاذب و اجرای آن با کمترین تخریب در نوسازی خانه انجام می‌شود. نصب سقف کاذب به دلیل سهولت، بهینه‌سازی مصرف انرژی، امکان اجرای نورپردازی‌های زیبا و... محبوبیت بالایی دارد. نصب سقف کاذب بسته به جنس آن انواع مختلفی دارد. در ادامه محبوب‌ترین انواع نصب سقف کاذب را معرفی کرده‌ایم:

1. نصب سقف کاذب کناف

نصب سقف کاذب کناف در اکثر ساختمان‌های امروزی انجام می‌شود. نصب سقف کاذب کناف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک وجود دارد. مدل یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل‌های گچی روکش‌دار روی آن نصب می‌شود. اما مدل مشبک از سازه‌های سپری و تایل‌های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می‌شود. همچنین، پس از نصب سقف کاذب کناف مشبک نیازی به رنگ‌آمیزی نبوده، و نگهداری آن نیز آسان است.

2. نصب سقف کاذب پی وی سی

پی وی سی نوعی پلاستیک سخت است. این ماده فرآورده‌ای نفتیست و محدودیت‌های سایر متریال‌های ساختمانی را ندارد. نصب سقف کاذب پی وی سی به دلیل اینکه می‌توان آن به هر شکلی درآورد، انتخاب مناسبی در نوسازی خانه است. نصب سقف کاذب با این ماده در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی انجام می‌شود. علاوه بر زیبایی، استحکام نصب سقف کاذب با این ماده نیز مثال‌زدنیست. نصب سقف کاذب پی وی سی برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه و... انجام می‌شود.

نصب سقف کاذب مدل‌های متنوع دیگری نیز دارد. متخصصان نصب سقف کاذب در انواع مدل‌ها را می‌توانید با کمک “خدمت از ما” به سرعت پیدا کنید. پس از نوسازی سقف با نصب سقف کاذب، نوبت به کف ساختمان و نصب قرنیز پی وی سی می‌رسد.

 

 

 

نصب قرنیز پی وی سی

نصب قرنیز پی وی سی معمولا به دنبال نصب کفپوش انجام می‌شود. اما اگر کفپوش‌تان همچنان نو است، نصب قرنیز پی وی سی برای افزایش زیبایی فضا کافی خواهد بود. پس از نصب قرنیز پی وی سی یا قرنیز پلی استایرن، ظاهری شبیه به قرنیز ام دی اف و چوبی خواهید داشت؛ با این تفاوت که قرنیز پی وی سی کمی براق‌تر است.

برخی از مزایای نصب قرنیز پی وی سی عبارت است از قبل شستشو بودن، عدم ایجاد گرد و غبار ناشی از برشکاری هنگام نصب و عدم پریدگی و آسیب دیدن گوشه‌ها پس از نصب قرنیز پی وی سی. در ادامه نکات مهم برای خرید و پیش از نصب قرنیز پی وی سی را مرور می‌کنیم:

  1. رنگ قرنیز با توجه به رنگ کفپوش و با دو یا سه درجه اختلاف انتخاب می‌شود. اگر کفپوش لمینیت یا پارکت دارید؛ رنگ قرنیز پی وی سی را تاریک‌تر انتخاب کنید. این انتخاب جلوه‌ای زیبا از کناره‌های دیوارها را تداعی می‌کند.
  2. اگر فضای منزل‌تان کوچک است و یا سقف‌ها بلند نیستند، نصب قرنیز پی وی سی را با مدل‌های ۷ و یا ۹ سانتی‌متری انجام دهید. اما اگر ارتفاع سقف بیش از سه متر و یا فضا بیشتر از صد متر است، نصب قرنیز پی وی سی با ارتفاع ۱۲ و یا ۱۵ سانتی‌متری بهترین گزینه است.
  3. هنگام سفارش کابینت سازی و نصب قرنیز پی وی سی می‌تواند رنگ این دو را با یکدیگر ست کنید.

 

جوشکاری

ممکن است در ادامه کابینت سازی، کابینت سازی و نصب قرنیز پی وی سی برای نوسازی خانه، بخواهید درب و پنجره و یا نرده‌های راه‌پله و بالکن را نیز تغییر دهید. برای تمام این کارها به جوشکاری نیاز دارید. جوشکاری استیل و آلومینیوم در میان انواع جوشکاری می‌تواند زیباترین نرده‌ها، حفاظ و... را برای شما آماده کند. قیمت جوشکاری معمولا به وزن سازه ساخته‌شده بستگی دارد و به صورت کیلویی محاسبه می‌شود.

هزینه خدماتی مانند خرده جوشکاری نیز معمولا توافقیست. ناگفته پیداست که پیداکردن یک جوشکار حرفه‌ای برای اندازه‌گیر و اجرای دقیق جوشکاری چقدر اهمیت دارد، مخصوصا برای سفارشات ظریف خانگی و نه کارهای بزرگ صنعتی و یا سری‌سازی. به همین دلیل، مانند سایر خدمات نوسازی خانه، پیدا کردن متخصص جوشکاری نیز بسیار مهم است.

 

نوسازی خانه با "خدمت از ما"

شما می‌توانید در بازار آنلاین "خدمت از ما" متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. "خدمت از ما" همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری، نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید تا بهترین فرد را برای نوسازی منزل‌تان انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.yc.edu/eportfolios/2960/Home_Renovation

معرفی خدمات کولر آبی؛ نصب، سرویس و تعمیر

با گرم شدن هوا بازار نصب کولر آبی، سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی نیز گرم شده و تقاضا برای این خدمات افزایش می‌یابد. نصب کولر آبی با رعایت اصول، سرویس کولر آبی به طور منظم و تعمیر کولر آبی بدون به تعویق انداختن آن، همه از مواردی هستند که خیال‌تان را از داشتن هوای مطبوع در تابستان راحت می‌کند. البته برای انجام این خدمات به موارد دیگری مثل کانال‌کشی نیز نیاز دارید. در این شرایط قیمت کانال کولر نیز مهم خواهد بود. با ما همراه باشید تا خدمات نصب کولر آبی، سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی را همراه با قیمت کانال کولر دقیق‌تر بررسی کنیم.

 

 

 

سرویس کولر آبی

سرویس کولر آبی نه تنها عمر کولر را بیشتر می‌کند، بلکه باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و برق نیز می‌شود. هزینه سرویس کولر آبی در مقایسه با تعمیر هم مناسب‌تر است. برای انجام نصب و سرویس کولر آبی، شناخت قسمت‌های مختلف کولر ضروریست. مراحل سرویس کولر آبی آبسال و باقی برندها تقریبا یکسان است. اولین مرحله سرویس کولر آبی تعویض پوشال است. پوشال محل مناسبی برای رشد قارچ‎ها و باکتری‌هاست که بوی ناخوشایندی را ایجاد می‌کنند.

این مرحله در سرویس کولر آبی با توجه به کیفیت پوشال (قبلی) و آب شهری انجام می‌شود. البته این مرحله در سرویس کولر آبی سلولزی وجود ندارد. مرحله بعد در سرویس کولر آبی رسیدگی به پمپ آب و موتور است. این دو بخش هرچه سالم‌تر باشند، پس از سرویس کولر آبی دستگاه عملکرد بهتری داشته و مصرف انرژی نیز کمتر می‌شود. بنابراین در سرویس کولر آبی آبسال یا برندهای دیگر، تمیز کردن و روغن‌کاری این قطعات از مراحل مهم سرویس کولر آبی است.

مراحله آخر سرویس کولر آبی برپایی سایه‌بان است. با توجه به اینکه بدنه کولر فلزیست و در معرض نور مستقیم قرار دارد، هنگامی که بدنه کولر داغ شود، کارایی آن کاهش می‌یابد. با در نظر گرفتن یک سایبان هنگام سرویس کولر آبی می‌توان از این مشکل جلوگیری کرد. دقت کنید که سرویس کولر آبی تنها به معنی رسیدگی به کولر کارکرده نیست. شما پیش از نصب کولر آبی نیز باید سرویس کولر را (بررسی پوشال، روغن‌کاری و...) انجام دهید. بنابراین پس از سرویس کولر آبی، نوبت به نصب آن می‌رسد.

 

 

 

نصب کولر آبی

پس از اینکه با بررسی تمام جوانب و نوع نیازتان کولر موردنظر را خریداری کردید، به نصب کولر آبی توسط نصاب کولر آبی نیاز دارید. نصب کولر آبی آزمایش، نصب کولر آبی سپهر الکتریک، نصب کولر آبی جنرال و برندهای دیگر شباهت‌های قابل‌توجهی دارند. با این وجود، توصیه می‌شود که برای نصب کولر آبی (حتی نصب کولر آبی رومیزی) حتما از متخصص کمک بگیرید. چراکه نصب کولر آبی، خصوصا برای اولین بار، به برق‌کشی، لوله‌کشی و کارهای فنی دیگری نیاز دارد.

اولین قدم جهت نصب کولر آبی ، سیم‌کشی و نصب برق آن است. در ادامه، نصب کلید کولر آبی برای کنترل آن اتجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، کولر آبی توسط یک کلید سه‌منظوره کنترل می‌شود که وظایف روشن و خاموش کردن، راه‌اندازی پمپ آب و افزایش یا کاهش دور کولر را به عهده دارد. مرحله بعد در نصب کولر آبی آزمایش و برندهای دیگر، تهیه شاسی برای قرار دادن کولر روی آن است. شاسی نصب کولر آبی بسته به موقعیت کولر تهیه شده و نوع آماده آن در بازار موجود نیست.

مرحله آخر در نصب کولر آبی جنرال، نصب کولر آبی سپهر الکتریک و...، اتصال دهانه خروجی کولر به کانال کولر است. این‌کار معمولا با استفاده از برزنت و یک چسب مخصوص انجام می‌شود. همان‌طور که می‌بینید، تهیه کانال و کانال‌کشی کولر نیز از مراحل نصب کولر آبی است. هزینه نصب و سرویس کولر آبی معمولا نرخ مشخصی دارد، اما قیمت کانال کولر چگونه تعیین می‌شود؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

 

 

 

قیمت کانال کولر

کانال کشی کولر و پرداخت قیمت کانال کولر هنگام ساخت منازل انجام شده، و اجرای صحیح آن به خنک‌تر شدن منزل کمک شایانی می‌کند. طراحی یک مسیر بدون پرپیچ و خم برای کانال‌کشی علاوه بر هدر ندادن باد کولر، هزینه‌ای که باید برای قیمت کانال کولر بپردازید را نیز کاهش می‌دهد.

قیمت کانال کولر به تنهایی به جنس ورق گالوانیزه مورداستفاده و متراژ آن بستگی دارد. برای مثال، قیمت کانال کولر برای کانال کشی با ورق گالوانیزه ۵۰ درصد و بند کشویی، با ورق گالوانیزه 60 درصد و بند کشویی، با ورق گالوانیزه ۷۰ درصد و فلنج آهنی به ترتیب افزایش می‌یابد. البته پرداخت قیمت کانال کولر به تنهایی برای نصب کولر آبی کافی نیست. علاوه بر قیمت کانال کولر، بایستی هزینه دریچه‌ها و دستمزد نصاب را نیز درنظر داشته باشید.

نکته مهم در مورد قیمت کانال کولر و کانال‌کشی کولر این است که بالا بودن متراژ موردنیاز شما می‌تواند هزینه‌های شما را تعدیل کند. هم قیمت کانال کولر در متراژ بالا می‌تواند شامل تخفیف شود، و هم هزینه کانال‌کشی را کاهش دهد. به کارهایی با متراژ پایین در نصب و سرویس کولر آبی «خرده‌کاری» می‌گویند. با این وجود، حتی اگر نصب کولر آبی و سرویس کولر آبی‌تان را به بهترین افراد سپرده باشید، نیاز به تعمیر کولر آبی در درازمدت اجتناب‌ناپذیر است.

 

تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی در شرایط مختلفی ممکن است لازم شود؛ برای مثال روشن نشدن کولر، داغ بودن باد دستگاه، شنیدن صدای بلند و ناهنجار از کولر آبی، آبریزی از دستگاه و غیره. در تمامی این حالات، علت وجود مشکل ممکن است از بخش‌ها و قطعات مختلفی ناشی شود. به همین دلیل، حتما تعمیر کولر آبی خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.

کم بودن باد کولر، یکی از دلایل اصلی افراد برای تعمیر کولر آبی به عنوان مثال است. اگر جایگاه نصب کولر مناسب نباشد و هوا به خوبی از پوشال‌ها وارد کولر نشود، هوادهی کولر کم می‌شود. برخی مواقع هم توربین به دلیل شل و یا سفت بودن پروانه به خوبی نمی‎چرخد؛ یا موتور نیم‌سوز شده و قدرت لازم را ندارد. این تنها یکی از مثال‌های تعمیر کولر آبی که دلایل احنمال آن نشان‌دهنده اهمیت کمک گرفتن از متخصص برای تعمیر کولر آبی است.

 

سخن پایانی

چه به سرویس کولر آبی نیاز داشته باشید، یا نصب کولر آبی و تعمیر کولر آبی، «خدمت از ما» به شما کمک می‌کند تا فرد موردنظر را برای انجام آن پیدا کنید. همچنین، در مواردی مانند کانال‌کشی کولر نیز می‌توانید قیمت کانال کولر را از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات هر متخصص تعمیر، نصب و سرویس کولر آبی به همراه نظرات مشتریان قبلی، قیمت خدمات را نیز به رایگان از آنها استعلام کنید. تمام این موارد شما را قادر خواهد کرد تا بهترین فرد را برای انجام خدمات کولر آبی انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/Water_Cooler_Services

 

هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی در سال 99 | حداقل هزینه ارتودنسی

 

هزینه ارتودنسی

 

اولین سوالی که برای بیمار این است که هزینه ارتودنسی چقدر است؟ هزینه ارتودنسی چگونه محاسبه می شود؟ عوامل موثر در هزینه ارتودنسی چیست؟ هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی) یکی از مهمترین مسائل در هنگام درخواست ارتودنسی است. با توجه به افزایش قابل ملاحضه هزینه‌ ارتودنسی در این روزها، داشتن آگاهی از هزینه ارتودنسی برای فردی که می‌خواهد ارتودنسی دیمون، ارتودنسی فک بالا یا ارتودنسی فک بالا و پایین، ارتودنسی سرامیکی و… انجام دهد، به امری مهم بدل می‌شود. ما در ادامه این مقاله برای شما شرح کاملی از هزینه ارتودنسی، حداقل هزینه ارتودنسی، هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین و … داده‌ایم. یکی از مهمترین عوامل در هزینه ارتودنسی، نوع ارتودنسی است که می خواهید انجام دهید. هزینه ارتودنسی فک بالا با هزینه ارتودنسی فک پایین متفاوت است. همچنین خوب است بدانید که هزینه ارتودنسی ثابت با هزینه ارتودنسی متحرک و هزینه ارتودنسی نامرئی کاملا متفاوت است. همچنین هزینه ارتودنسی به نوع و جنس دندان بیمار نیز بستگی دارد.

 

هزینه ارتودنسی چگونه محاسبه می شود؟

 

 

این روزها در وب، در کنار عبارت قیمت ارتودنسی، عبارات زیر نیز جستجو می‌شوند. ما سعی می‌کنیم در کنار هزینه ارتودنسی، هر یک از موارد زیر را نیز به خوبی شرح دهیم.

  • حداقل هزینه ارتودنسی
  • عوامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی
  • هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین
  • هزینه ارتودنسی دیمون
  • قیمت ارتودنسی سرامیکی
  • هزینه تقریبی ارتودنسی
  • قیمت ارتودنسی در کرج
  • قیمت ارتودنسی در زاهدان
  • قیمت ارتودنسی رنگی
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 / قیمت ارتودنسی دندان در سال 99

 

هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی)

 

 

حداقل هزینه ارتودنسی:

پیش از آن که به حداقل هزینه ارتودنسی بپردازیم، بهتر است از عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی)، آگاهی بیابیم؛ چرا که به عنوان مثال حداقل هزینه ارتودنسی نامرئی با حداقل هزینه ارتودنسی سرامیکی و حتی حداقل هزینه ارتودنسی فک بالا و حداقل هزینه ارتودنسی فک پایین با هم متفاوت است.

 

حداقل هزینه ارتودنسی چقدر است؟

 

 

عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی:

عوامل متفاوتی بر هزینه ارتودنسی اثرگذار هستند. ما در ادامه به شرح 5 عامل از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا حداقل هزینه ارتودنسی را بدانید.

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی؛ نوع ارتودنسی

می‌توان گفت نوع ارتودنسی که مدنظرتان است، مهم‌ترین عامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی یا هزینه ارتودنسی است. به صورت معمول، هزینه ارتودنسی مرئی و ثابت که با براکت‌های معمولی یا براکت‌های رنگی صورت می‌گیرد، یک دهم تا یک پنجم هزینه ارتودنسی نامرئی است. مواد استفاده شده در هنگام ارتودنسی بر هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی اثر مستقیم دارد.

 

قیمت ارتودنسی چگونه محاسبه می‌شود؟

 

 

در صورت تمایل‌تان به ارتودنسی سرامیکی(در این نوع از ارتودنسی، از براکت‌های سرامیکی شفاف استفاده می‌شود)، باید حدود 1.5 تا 2 برابر ارتودنسی مرئی معمولی، بپردازید. حداقل هزینه ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف نیز، در حدود 5 تا 7 هزار دلار متغیر است.

 

هزینه ارتودنسی دندان

 

 

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی؛ هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین

قیمت‌هایی که در بخش اول بیان نمودیم، هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین بود. در صورتی که متخصص ارتودنسی، تنها نیاز به ارتودنسی فک بالای شما را تشخیص دهد، هزینه ارتودنسی فک بالا، در حدود دو سوم هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین است.

 

قیمت ارتودنسی دندان

 

 

به عنوان مثال، قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا، 2.5 تا 3 هزار دلار است. در صورتی که می‌خواهید به صورت کامل با ارتودنسی نامرئی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «ارتودنسی نامرئی» را مطالعه کنید. در آن مقاله به شرح کامل قیمت ارتودنسی نامرئی، دلایل گران بودن این نوع ارتودنسی و … پرداخته‌ایم.

 

هزینه ارتودنسی فک بالا

 

 

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی؛ استفاده از هدگیر

در مواردی دکتر ارتودنسی تشخیص به استفاده از هدگیر برای ارتودنسی دندان‌های شما می‌دهد. چنین مواردی معدود هستند، اما برای ارتودنسیی فک بالا و بازگردانی آن به حالت طبیعی، باید از ابزار هدگیر در موارد حاد، بهره برد. می‌توانید مقاله «هدگیر» را که به این ابزار پرداخته است، مطالعه کنید.

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی

 

 

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی؛ تشخیص به اپن بایت بودن فرد بیمار

«اپن بایت» به این مفهموم است که استخوان‌های فک شما، به شکلی رشد یافته‌اند که دندان‌های فک بالا بر روی دندان‌های فک پایین، نمی‌خوابند و در عمل دهان شما باز می‌ماند. در چنین مواردی، ارتودنسی راه کار مناسبی نیست و باید دکتر ارتودنسی، به شما پیشنهاد «جراحی فک یا ارتوگناتیک» را می‌دهد.

 

هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی چقدر است؟

 

 

هزینه ارتودنسی دندان در سال 99:

با توجه به آن که در سال 99 به نسبت سال 98، ارزش ریال در برابر دیگر ارزها از جمله دلار کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است؛ به همین سبب، هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 در حدود 2 تا 4 برابر هزینه ارتودنسی در سال 98 هست.

به خصوص اگر شما خواهان ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف هستید، هزینه این نوع ارتودنسی در سال 99، در حدود 3 برابر سال 98 هست. دلیل اصلی آن، ساخته شدن این نوع از ارتودنسی در خارج از ایران است. بنابراین هزینه ارتودنسی تاثیر زیادی می گیرد. از سوی دیگر، برخی از ارتودنسی‌های ثابت در داخل ایران تولید می‌شوند که هزینه‌شان در سال 99 به نسبت سال 98، در حدود 2 تا 3 برابر است.

 

هزینه ارتودنسی دندان در سال 99

 

 

هزینه ارتودنسی دیمون:

همانند دیگر روش‌های ارتودنسی که قیمت‌شان بسیار وابسته به میزان ناهنجاری‌های دندان است، هزینه ارتودنسی دیمون نیز متغیر خواهد بود؛ البته هزینه ارتودنسی دیمون، در حدود 400 تا 500 دلار است و متناسب با ناهنجاری شما، افزایش پیدا می‌کند و در صورتی که تنهای بخواهید فک بالایتان را ارتودنسی دیمون کنید، هزینه ارتودنسی فک بالا کمتر است.

 

قیمت سیم کشی دندان

هزینه سیم کشی دندان سال 99 و قیمت سیم کشی دندان در ایران متناسب با نوع سیم کشی تعیین می‌شود.

قیمت سیم کشی دندان بالا از 2 میلیون تومان و سیم کشی ثابت دو فک بسته به سن بیمار و نیاز به کشیدن دندان از 9 میلیون تومان شروع می‌شود. هزینه سیم کشی دندان نهفته نیز به ازای هر دندان حداقل 3 میلیون تومان است. بهتر است برای تعیین دقیق‌تر قیمت سیم کشی دندان به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

 

هزینه تقریبی ارتودنسی

هزینه تقریبی ارتودنسی همان‌طور که برایتان شرح داده شد، به عوامل متفاوتی بستگی دارد. از جمله عوامل اثرگذار بر هزینه تقریبی ارتودنسی، می‌توان به نوع ارتودنسی مدنظرتان، فرم فعلی دندان‌هایتان و … اشاره نمود. در صورت تمایل به آگاهی بیشتر از هزینه تقریبی ارتودنسی، می‌توانید با مطب‌های دکتر سعید قریشی تماس بگیرید.

 

هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی

 

 

هزینه ارتودنسی سرامیکی:

در صورتی که تمایل به پرداخت هزینه‌های 5 تا 7 هزار دلاری ارتودنسی نامرئی را ندارید، ارتودنسی سرامیکی یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. در این نوع ارتودنسی، از براکت‌های سرامیکی به جای سرامیک‌های متدوال استفاده می‌شود که شفاف هستند و دیگر چندان مشخص نخواهد شد، شما ارتودنسی انجام داده‌اید.

قیمت ارتودنسی در تهران

 

 

هزینه ارتودنسی در کرج، زاهدان و همدان:

هزینه مواد اولیه ارتودنسی در شهرهای متفاوت ایران از جمله هزینه ارتودنسی در کرج، هزینه ارتودنسی در زاهدان یا هزینه ارتودنسی در همدان، همانند هزینه مواد اولیه ارتودنسی در تهران است؛ اما متناسب با هزینه‌های دیگر زندگی در شهرهای متفاوت ایران، متخصص ارتودنسی، هزینه متفاوتی را برای مزد خود دریافت می‌کند. به همین دلیل هزینه ارتودنسی در تهران، به صورت معمول از دیگر شهرهای ایران از جمله کرج، زاهدان و همدان، گران‌تر است.

مقاله فوق، شرحی بر موادری همچون:

  • قیمت ارتودنسی
  • هزینه تقریبی ارتودنسی
  • هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین
  • هزینه‌ی ارتودنسی
  • ارتودنسی هزینه
  • قیمت ارتودنسی
  • حداقل هزینه ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان (قیمت ارتودنسی دندان)، یکی از متداول‌ترین سوالات افرادی است که تمایل به انجام ارتودنسی دارند؛ البته باید به این مورد نیز توجه داشت که هزینه ارتودنسی در سال 98 با هزینه ارتودنسی در سال 99، به دلیل عوامل متفاوت اثرگذار، تفاوت محسوسی کرده است. همچنین متناسب با ارتودنسی دندان مدنظر شما، حداقل هزینه ارتودنسی متفاوت خواهد بود. با ما در این نوشته همراه شوید تا علاوه بر هزینه ارتودنسی دندان، به موارد دیگری از جمله قیمت ارتودنسی دندان، هزینه ارتودنسی در سال 99، هزینه ارتودنسی دندان نیش و … بپردازیم.

 

هزینه ارتودنسی دندان

 

هزینه ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان و به تبع حداقل هزینه ارتودنسی، در این سال‌ها، دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. به خصوص با توجه تغییرات ارزش ریال نسبت به دلار در سال 99، هزینه ارتودنسی در سال 99 نسبت به سال 98، تفاوت‌های محسوسی به خود دیده است.

  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال ۹9
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99
  • هزینه ارتودنسی دندان نیش
  • حداقل هزینه ارتودنسی
  • هزینه ارتودنسی دندان در اردبیل
  • هزینه ارتودنسی دندانهای فاصله دار
  • هزینه ارتودنسی سال 99

 

هزینه ارتودنسی دندان در سال 99

در صورتی که بخواهیم هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را با سال 98 مقایسه کنیم؛ می‌توان به صورت میانگین، تغییرات 2 تا 3 برابری را در هزینه‌ها مشاهده کرد.

به خصوص در ارتودنسی‌هایی که در کشورهایی نظیر سوئیس، کانادا، فرانسه و … ساخته می‌شدند؛ نظیر ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف.

در خصوص ارتودنسی‌های ثابت فلزی که در ایران نیز تولید می‌شوند، شاهد افزایش‌های 1.5 تا 2.5 برابری هستیم.

برای آگاهی دقیق از هزینه ارتودنسی در سال 99، پیشنهاد می‌کنیم با مطب‌های دکتر سعید قریشی تماس بگیرید و با درخواست مراجعه حضوری، به صورت کاملا دقیقی از هزینه ارتودنسی دندان خود آگاه شوید.

 

قیمت ارتودنسی دندان

 

قیمت ارتودنسی دندان

قیمت ارتودنسی دندان، همچون هزینه ارتودنسی دندان است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مطب‌های ایشان، تخمین دقیقی از قیمت ارتودنسی دندان به دست آورید.

به این مورد توجه کنید که قیمت ارتودنسی دندان به صورت نامرئی، نسبت به قیمت ارتودنسی دندان به صورت مرئی و ثابت، به صورت معمول بیشتر است. به خصوص اگر شما تقاضای ارتودنسی نامرئی از نوع الاینرهای شفاف کنید، قیمت ارتودنسی دندان، با ارز دلار محاسبه می‌شود.

  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 98
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال ۹9
  • حداقل هزینه ارتودنسی
  • قیمت ارتودنسی سال ۹9
  • هزینه ارتودنسی سال 99
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99
  • سیم کشی دندان قیمت چند است
  • هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی

 

سخن پایانی هزینه ارتودنسی:

امیدواریم این نوشته که شرحی بر هزینه ارتودنسی دندان و قیمت ارتودنسی دندان بود، برای شما مفید واقع شود. در صورت داشتن هر گونه پرسش پیرامون هزینه ارتودنسی دندان و قیمت ارتودنسی دندان، می‌توانید پرسش خود را در بخش کامنت‌ها مطرح کنید تا دکتر قریشی و همکاران‌شان، به سوالات شما پاسخ دهند.

در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر پیرامون هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی)، علاوه بر آن که می‌توانید کامنت بگذارید، دکتر سعید قریشی در 3 نقطه متفاوت شهر تهران و همچنین دارای یک مطب در شهر قم هستند که می‌توانید به صورت حضوری مراجعه نمایید. هزینه ارتودنسی را به صورت حضوری دریافت نمایید.

 

 

منبع: هزینه ارتودنسی

 

 

Orthodontic cost and orthodontic price in 99 | Minimum cost of orthodontics

 

The cost of orthodontics

 

The first question for the patient is how much does orthodontics cost? How is the cost of orthodontics calculated? What are the factors affecting the cost of orthodontics? The cost of orthodontics (orthodontic price) is one of the most important issues when requesting orthodontics. Due to the significant increase in the cost of orthodontics these days, it becomes important to be aware of the cost of orthodontics for a person who wants to do Damon orthodontics, maxillary orthodontics or maxillofacial orthodontics, ceramic orthodontics, etc. In the continuation of this article, we will give you a complete description of orthodontic cost, minimum orthodontic cost, maxillofacial orthodontic cost and… data. One of the most important factors in the cost of orthodontics is the type of orthodontics you want to do. The cost of maxillofacial orthodontics is different from the cost of mandibular orthodontics. It is also good to know that the cost of fixed orthodontics is quite different from the cost of removable orthodontics and the cost of invisible orthodontics. The cost of orthodontics also depends on the type and material of the patient's teeth.

 

How is the cost of orthodontics calculated?

 

 

These days, in addition to the phrase orthodontic price, the following terms are also searched on the web. In addition to the cost of orthodontics, we try to explain each of the following well.

• Minimum orthodontic cost

Factors affecting orthodontic prices

• Cost of maxillary and mandibular orthodontics

• Damon orthodontic expenses

• Price of ceramic orthodontics

Approximate cost of orthodontics

• Price of orthodontics in Karaj

• Price of orthodontics in Zahedan

• Color orthodontics price

• The cost of dental orthodontics in 1999 / The price of dental orthodontics in 1999

 

Orthodontic cost (orthodontic price)

 

 

Minimum cost of orthodontics:

Before we go into the minimum cost of orthodontics, it is better to know the factors affecting the cost of orthodontics (orthodontic price); Because, for example, the minimum cost of invisible orthodontics is different from the minimum cost of ceramic orthodontics and even the minimum cost of maxillary orthodontics and the minimum cost of mandibular orthodontics.

 

What is the minimum cost of orthodontics?

 

 

Factors affecting the cost of orthodontics:

Different factors affect the cost of orthodontics. In the following, we describe 5 of the most important factors affecting the price of orthodontics. Join us to know the minimum cost of orthodontics.

Factors affecting orthodontic costs and orthodontic prices; Type of orthodontics

It can be said that the type of orthodontics you are considering is the most important factor influencing the price of orthodontics or the cost of orthodontics. Typically, the cost of visible and fixed orthodontics with regular brackets or colored brackets is one-tenth to one-fifth the cost of invisible orthodontics. The materials used during orthodontics have a direct effect on the cost of orthodontics and the price of orthodontics.

 

How is the orthodontic price calculated?

 

 

If you want ceramic orthodontics (this type of orthodontics uses clear ceramic brackets), you should pay about 1.5 to 2 times as much as regular visible orthodontics. The minimum cost of invisible orthodontics with clear liners varies from about 5 to 7 thousand dollars.

 

Cost of dental orthodontics

 

 

Factors affecting orthodontic costs and orthodontic prices; Cost of maxillary and mandibular orthodontics

The prices we mentioned in the first section were the cost of maxillofacial orthodontics. If the orthodontist only determines the need for your maxillofacial orthodontics, the cost of maxillofacial orthodontics is about two-thirds the cost of maxillofacial orthodontics.

 

Dental orthodontic prices

 

 

For example, the price of invisible maxillary orthodontics is $ 2.5 to $ 3,000. If you want to get fully acquainted with invisible orthodontics, we suggest you read the article "Invisible orthodontics". In that article, we give a complete description of the price of invisible orthodontics, the reasons why this type of orthodontics is expensive, and..

 

Cost of maxillary orthodontics

 

 

Factors affecting the cost of orthodontics; Use a retainer

In some cases, the orthodontist will diagnose the use of retainers to orthodontize your teeth. Such cases are rare, but to remove the maxilla orthodontics and return it to normal, you must use a retainer tool in acute cases. You can read the article "Headgear" which deals with this tool.

Factors affecting the cost of orthodontics

 

 

Factors affecting the cost of orthodontics; Diagnosis of the patient being open bite

"Open bite" means that your jaw bones have grown in such a way that the maxillary teeth do not sleep on the mandibular teeth and in practice your mouth remains open. In such cases, orthodontics is not a good solution and your orthodontist should recommend "jaw or orthognathic surgery".

 

What is the cost of orthodontics and the price of orthodontics?

 

 

Cost of dental orthodontics in the year 99:

Considering that in 1999, compared to 1998, the value of the Rial against other currencies, including the dollar, has decreased significantly; Because of this, the cost of dental orthodontics in 1999 is about 2 to 4 times the cost of orthodontics in 1998.

Especially if you want invisible orthodontics with clear liners, the cost of this type of orthodontics in 1999 is about 3 times that of 1998. The main reason is that this type of orthodontics is made outside of Iran. Therefore, the cost of orthodontics is greatly affected. On the other hand, some fixed orthodontics are produced in Iran, which cost about 2 to 3 times in 1999 compared to 1998.

 

Cost of dental orthodontics in the year 99

 

Damon orthodontic fee:

As with other orthodontic procedures, the price of which is highly dependent on the amount of dental malformation, the cost of Damon orthodontics will vary; Of course, the cost of Damon orthodontics is around $ 400 to $ 500, and it increases according to your anomaly, and if you just want to have Damon orthodontics, the cost of maxilla orthodontics is less.

 

Dental wiring prices

The cost of dental wiring in 1999 and the price of dental wiring in Iran are determined according to the type of wiring.

The price of upper dental wiring starts from 2 million Tomans and fixed wiring of two jaws starts from 9 million Tomans depending on the patient's age and the need to extract teeth. The cost of impacted tooth wiring is at least 3 million tomans per tooth. It is best to see an orthodontist to determine the exact price of dental wiring.

 

Approximate cost of orthodontics

The approximate cost of orthodontics, as explained to you, depends on several factors. Factors affecting the approximate cost of orthodontics include the type of orthodontics you are considering, the current shape of your teeth, and so on. If you want to know more about the approximate cost of orthodontics, you can contact Dr. Saeed Qureshi's office.

 

The cost of orthodontics with social security insurance

 

 

Cost of ceramic orthodontics:

If you do not want to pay $ 5,000 to $ 7,000 for invisible orthodontics, ceramic orthodontics is one of the best options before you. In this type of orthodontics, ceramic brackets are used instead of the usual ceramics, which are transparent and it will no longer be clear whether you have done orthodontics.

Orthodontic prices in Tehran

 

 

Cost of orthodontics in Karaj, Zahedan and Hamedan:

The cost of orthodontic raw materials in different cities of Iran, such as the cost of orthodontics in Karaj, the cost of orthodontics in Zahedan or the cost of orthodontics in Hamedan, is the same as the cost of orthodontic raw materials in Tehran; But in proportion to the other costs of living in different cities of Iran, the orthodontist receives a different cost for his salary. For this reason, the cost of orthodontics in Tehran is usually more expensive than other cities in Iran, including Karaj, Zahedan and Hamedan.

The above article is a description of materials such as:

• Orthodontic price

Approximate cost of orthodontics

• Cost of maxillary and mandibular orthodontics

• The cost of orthodontics

• Cost orthodontics

• Orthodontic price

• Minimum cost of dental orthodontics

The cost of dental orthodontics (price of dental orthodontics) is one of the most common questions of people who want to do orthodontics; Of course, it should be noted that the cost of orthodontics in 1998 with the cost of orthodontics in 99, due to different factors, has been significantly different. Also, the minimum cost of orthodontics will vary depending on the orthodontics you are considering. Join us in this post to pay attention to other issues in addition to the cost of dental orthodontics, such as the price of dental orthodontics, the cost of orthodontics in 1999, the cost of canine orthodontics and..

 

Cost of dental orthodontics

 

Cost of dental orthodontics

The cost of dental orthodontics, and consequently the minimum cost of orthodontics, has undergone extensive changes over the years. Especially due to the changes in the value of the Rial against the dollar in 1999, the cost of orthodontics in 1999 compared to 1998, has seen significant differences.

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• The cost of dental orthodontics in the year 99

The cost of canine orthodontics

• Minimum orthodontic cost

• Cost of dental orthodontics in Ardabil

• The cost of orthodontic braces

• Orthodontic cost of the year 99

 

Cost of dental orthodontics in the year 99

If we want to compare the cost of dental orthodontics in 1999 with 1998; On average, you can see 2 to 3 times changes in costs.

Especially in orthodontics that were made in countries such as Switzerland, Canada, France and ؛; Like invisible orthodontics with clear liners.

Regarding fixed metal orthodontics that are also produced in Iran, we see 1.5 to 2.5 times increases.

For accurate information about the cost of orthodontics in 1999, we suggest that you contact the offices of Dr. Saeed Qureshi and be informed about the exact cost of your orthodontics by requesting a face-to-face visit.

 

Dental orthodontic prices

 

Dental orthodontic prices

The price of dental orthodontics is the same as the cost of dental orthodontics. You can get an accurate estimate of the price of dental orthodontics by visiting their offices in person.

Note that the price of invisible orthodontics is usually higher than the price of invisible and fixed orthodontics. Especially if you request invisible orthodontics of the transparent liner type, the price of dental orthodontics is calculated in dollars.

• The cost of dental orthodontics in 1998

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• Minimum orthodontic cost

• Orthodontic price of the year 99

• The cost of orthodontics for the year 99

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• How much does dental wiring cost?

• The cost of orthodontics with social security insurance

 

Concluding remarks on the cost of orthodontics:

We hope you find this article about the cost of dental orthodontics and the price of dental orthodontics useful. If you have any questions about the cost of dental orthodontics and the price of dental orthodontics, you can ask your question in the comments section so that Dr. Qureshi and his colleagues can answer your questions.

If you want more information about the cost of orthodontics (orthodontic price), in addition to you can leave a comment, Dr. Saeed Qureshi has 3 different points in Tehran and also has an office in Qom that you can visit in person. The cost of orthodontics to

 

Source: https://blogs.cornell.edu/bestresearch/orthodontic-quality-and-price/

مجله اینترنتی خدمت از ما، محلی برای حل چالش‌های روزمره

این روزها دنیای اطرافمان با سرعت بالایی در دنیای دیجیتال و اینترنت در حال تغییر است. این تغییرات در مورد مجله‌های سنتی نیز صدق می‌کند. یک مجله اینترنتی جایگزین مناسبی برای مجله‌های کاغذی است که برای عموم مردم به صورت رایگان در دسترس است.
مجله خدمت از ما یک مجله اینترنتی و رسانه آنلاین است که در آن روزانه مطالبی با موضوعات خانه داری و سبک زندگی، ترفندهایی در زمینه تکنولوژی و نرم افزارها، مطالب زیبایی و آرایشی، نکاتی برای عیب یابی خودرو و آموزش ترفندهای گوناگون به صورت رایگان منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران است از دل آن، رسانه آنلاین خدمت از ما برآمده است.

 

مجله اینترنتی خدمت از ما با بهره از منابع معتبر خارجی و داخلی، یک مرجع آموزشی کامل برای رفع مشکلات روزمره‌ است. هدف این مجله اینترنتی و آنلاین کمک به رشد آگاهی و توانمندی جامعه در بخش‌های یاد شده است.
این مجله در چندین بخش برای علاقه مندان و مخاطبان خود فعالیت می‌کند. یاد بگیر و خودت انجام بده، آخرین و به‌روزترین مطالب و بخش پست‌های محبوب از مهم‌ترین بخش‌های آن است. در بخش "یاد بگیر و خودت انجام بده" می‌توانید مطالبی را مطالعه کنید که به شما توانمندی انجام کارهای روزمره را می‌دهد.
با فراگیری راهکارهای معتبر و ساده، کارها را خودتان انجام می‌دهید. در بخش آخرین مطالب می‌توانید مطالب اخیر مجله را متناسب با موضوعات روز مطالعه کنید.

اما پست‌های محبوب مجله اینترنتی خدمت از ما، یک بخش مستقلی را به خود اختصاص داده است. در پست های محبوب می‌توانید مطالب گوناگونی را مطالعه کنید که با اقبال عمومی روبه‌رو بوده‌اند و برای عموم کاربران سایت کاربردی و جذاب بوده است.

لکه چسب را چگونه از لباس و وسایل خود پاک کنیم؟ چطور از گیاه کاکتوس خود مراقبت کنیم؟ چگونه با حشراتی مانند مورچه در منزل مقابله کنیم؟ چطور کیک تولد خوشمزه تهیه کنیم؟ در پست‌ های محبوب مجله خدمت از ما می‌توانید پاسخ سوالات فوق و هزاران سوال دیگر را بیابید.
اگر به این‌گونه موضوعات علاقه دارید، در ادامه می‌توانید لیستی از عناوین محبوب این مجله را مشاهده کنید و از مطالعه آن‌ها لذت ببرید:

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد | حذف اکانت اینستاگرام:
https://khedmatazma.com/mag/delete-instagram-account

آموزش ساخت ایمیل:
https://khedmatazma.com/mag/create-email

با لکه های چسب خداحافظی کنید!:
https://khedmatazma.com/mag/glue-stain

از بین بردن رسوب کتری یا سماور و کندن گچ ضخیم کتری:
https://khedmatazma.com/mag/how-to-clean-kettle-and-remove-limescale

7 راه از بین بردن مورچه (خیلی ریز، بالدار و ...):
https://khedmatazma.com/mag/destroy-the-ant

آبیاری درخت انگور:
https://khedmatazma.com/mag/grape-tree-irrigation

علت کند شدن دور موتور کولر آبی چیست؟:
https://khedmatazma.com/mag/slowing-down-the-cooler-motor

مشکل نرم افزاری صدای گوشی:
https://khedmatazma.com/mag/phone-sound-software-problem

نحوه از بین بردن کک، در منزل (از بین بردن کک در خانه):
https://khedmatazma.com/mag/eliminate-flea-at-home

آموزش دیلیت یا حذف اکانت تلگرام:
https://khedmatazma.com/mag/delete-account-telegram

علت سوختن نوک برگ گیاهان آپارتمانی:
https://khedmatazma.com/mag/reason-of-leaf-scorch

سانسوریا؛ مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی:
https://khedmatazma.com/mag/sansevieria

علت کار نکردن پمپ کولر آبی:
https://khedmatazma.com/mag/cooler-pump-break-down

لیست غذاهای مفید برای سگ خانگی:
https://khedmatazma.com/mag/dog-food-list

دستور پخت کیک تولد خانگی:
https://khedmatazma.com/mag/birthday-cake-recipe

علت روشن شدن چراغ روغن:
https://khedmatazma.com/mag/cause-dont-car-oil-light-turning-on

عیب یابی فریزر پارس:
https://khedmatazma.com/mag/troubleshooting-pars-freezer

3 روش دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن:
https://khedmatazma.com/mag/3-ways-download-youtube-without-anti-filter

نحوه فلش کردن گوشی:
https://khedmatazma.com/mag/how-flash-phone

بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو:
https://khedmatazma.com/mag/best-ways-to-clean-dashboard

خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو:
https://khedmatazma.com/mag/black-seed-oil-for-white-hair

تولدت مبارک:
https://khedmatazma.com/mag/happy-birthday

سوابق بیمه | سابقه بیمه و نحوه مشاهده سوابق بیمه:
https://khedmatazma.com/mag/insurance-records

نقشه مترو تهران | خطوط مترو تهران:
https://khedmatazma.com/mag/metro-tehran

مترجم گوگل:
https://khedmatazma.com/mag/google-translate

انواع رنگ مو:
https://khedmatazma.com/mag/diffrent-hair-color

نشانه‌ها و علائم کبد چرب:
https://khedmatazma.com/mag/symptoms-of-fatty-liver

«مدل کوتاهی مو مدل امسال» برای بانوان مدپسند:
https://khedmatazma.com/mag/haircut-trends

کاکتوس | انواع کاکتوس | نگهداری از کاکتوس:
https://khedmatazma.com/mag/cactus

تقویت گل پتوس:
https://khedmatazma.com/mag/make-pothos-grow

source : https://catcourses.ucmerced.edu/eportfolios/11576/An_online_magazine_serving_us

در این متن برای شما اسامی 28 تا از بهترین وبلاگ ها برای دانستنی و سرگرمی را اورده ایم.
شما می توانید با دسترسی به این 28 وبلاگ و مطالعه آن هر روز اطلاعات خود را به روز کنید و به روز بمانید.
امید است که جمع آوری این وبلاگ ها برای شما مفید باشد


1. http://donianet.mihanblog.com/
2. http://sarjoo.mihanblog.com/
3. online-services.mihanblog.com
4. http://maghalehnet.mihanblog.com/
5. http://baazsazi.mihanblog.com/
6. http://seeyou.mihanblog.com/
7. http://likesearch.mihanblog.com/
8. http://netplusplus.mihanblog.com/
9. http://hadafmandan.parsiblog.com/
10. http://kaarbaalaad.parsiblog.com/
11. https://orthoindexer.blogsky.com/
12. http://serviceonline.blogsky.com/
13. http://iranmarkaz.blogsky.com/
14. https://onlinekhedmat.blogsky.com/
15. http://khanehpak.blogsky.com/
16. https://khedmatazma.blogsky.com/
17. http://kaardun.blog.ir/
18. http://www.pishroyan.loxblog.com/
19. http://khedmatazmaa.loxblog.com/
20. http://khedmatazma.avablog.ir/
21. http://khedmatazma.farsiblog.com/
22. http://khedmat.royablog.ir/
23. http://khedmatazma.monoblog.ir/
24. http://khedmatazma.bigsite.ir/
25. https://idat.ir/@mostafa.saghaee
26. http://loolekeshi.persianblog.ir/
27. http://tamiratesakhteman.persianblog.ir
28. https://novinkhedmat.persianblog.ir/
منبع: https://catcourses.ucmerced.edu/eportfolios/11576/introduced_our_service

برای شما اینجا لیستی از رسانه هایی که در مورد “خدمت از ما” صحبت کرده اند آورده ایم.
خدمت از ما ارائه دهنده خدمات در منزل

خدمت از ما یک کسب و کار service marketplace (پلتفرم دو سویه) است. حیطه فعالیت های “خدمت از ما” گسترده است و نمونه thumbtack در امریکا است. (درباره خدمت از ما

خدمات در این سایت به چند کتگوری زیر تقسیم می شود:

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

هر کدام از کتگوری سرویس های بالا، خود به چندین زیر سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

  • خدمات ایزوگام
  • خدمات برق کاری
  • خدمات تاسیسات و لوله کشی
  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • نظافت منزل
  • خدمات گرمایشی
  • خدمات سرمایشی
  • تعمیر لوازم منزل
  • لوله بازکنی
  • خدمات باغبانی
  • تخلیه چاه
  • خدمات ساختمانی
  • پذیرایی مجالس
  • خدمات پرستاری
  • نقاشی ساختمان
  • اسباب کشی
  • تعمیر آسانسور
  • ساخت در و پنجره
  • وانت بار

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.سایر کلان شهرها

  • مشهد
  • کرج
  • اصفهان
  • شیراز
  • تبریز
  • اهواز

به نظرم قبل از دریافت هر خدمتی اول قیمت خدمات را مشاهده کنید.

 

Here is a list of media outlets that have talked about “khedmatazma.com“.

Our service is a service marketplace business (two-sided platform). The scope of “khedmatazma.com” activities in many field and look like a thumbtack.com in America. (About khedmatazma.com(

The services on this site are divided into the following categories:

  1. Home
  2. Cleaning
  3. Facilities
  4. Beauty
  5. Building
  6. Digital
  7. Car and transportation
  8. Animals
  9. Education

Each of the above service categories is divided into several sub-services, some of which I will name here:

  • Roof insulation
  • Electrical services
  • Installation and plumbing services
  • Carpet cleaning
  • Sofa washing
  • House cleaning
  • Heating services
  • Cooling services
  • Repair of home appliances
  • Tube opener
  • Gardening services
  • Drain the well
  • Building services
  • Reception of meetings
  • Nursing services
  • building painting
  • Moving
  • Elevator repair
  • Build doors and windows
  • Bar pickup

And it will be even wider in the future. Currently, these services are provided in Tehran and several other metropolises, which will be extended to the whole country in the future. Other metropolises

  • Mashhad
  • Karaj
  • Esfahan
  • Shiraz
  • Tabriz
  • Ahwaz

I think before receiving any service, first see the price of the service.

 

درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

·       https://www.yjc.ir/00Ug2a

«اپلیکیشن خدمت از ما»؛ تنوع ارائه خدمات، از نظافت شرکت تا دوخت کاور مبل!

·       https://www.zoomit.ir/2020/1/20/344577/khedmatazma-services-cleaning/

بازار آنلاین خدمات “خدمت از ما” – متخصص هر کاری را پیدا کنید

·       https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/03/18/2281157/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF?ref=vista

درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

·       http://fna.ir/ewjmzi

بهترین آرایشگر کوتاهی مو و اصلاح سر را در «خدمت از ما» بیابید.

 

·       https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3636755

رونمایی از لوگوی جدید «خدمت از ما»: پلتفرم درخواست و پشتیبانی خدمات آنلاین

·       https://digiato.com/promoted/1149026/

نظافت منزل را به متخصصین «خدمت از ما» بسپارید

·       https://www.entekhab.ir/fa/news/530366/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF

نظافت منزل؛ با خدمت از ما راحت‌تره!

·       https://www.tabnak.ir/fa/news/950786/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%D9%87

درخواست نظافت منزل، تشخیص ترکیدگی لوله و … در اپلیکیشن خدمت از ما

·       https://www.khabaronline.ir/news/1339025/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA

با «خدمت از ما» مدیریت نظافت منزل خود را دست بگیرید

·       https://fararu.com/fa/news/422975/%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF

 

بهترین متخصصان را در بازار خدمت از ما پیدا کنید

·       https://www.beytoote.com/news/social/services1-home-application.html

بهترین متخصص هر کاری (زیبایی، تاسیسات، کاشی کاری و …) را در بازار «خدمت از ما» پیدا کنید!

·       https://www.asriran.com/fa/news/705138/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

نظافت خانه و محل کار خود را به خدمت از ما بسپارید

·       https://www.isna.ir/news/98091813109/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%AD%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF

چه راه‌هایی برای بهینه سازی مصرف انرژی در زمستان وجود دارد؟

·       https://www.mehrnews.com/news/4797928/%DA%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

 

(تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       http://www.jahannews.com/news/716209

 

نظافت منزل به سرعت برق

 

·       http://namnak.com/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.p75909

از نقاشی ساختمان تا تعمیر شیرآلات در اپ بازار خدمات

·       http://khabarfarsi.com/node/251

 

چطور با برنامه نظافت منزل برای عید، سال جدید را با موفقیت آغاز کنیم؟

·       https://www.chetor.com/190290-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84/

در «خدمت از ما»، بهترین نیروی نظافت منزل تهران و سایر خدمات محبوب نظافتی را بیابید!

·       https://www.mashreghnews.ir/news/1038638/

 

هر آنچه که باید قبل از تعمیر کولر آبی بدانید

·       https://www.cloob.com/timeline/reportage_91_1

 

 

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است

·       https://snn.ir/fa/news/849524/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

راهنمای سرویس کولر گازی و نکات مهمی که باید بدانید!

 

·       https://aftabnews.ir/fa/news/653683/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

·       https://www.eghtesadonline.com/n/2DIb

«کاشت ناخن» و «اصلاح سر» را در منزل انجام دهید

·       https://www.parsine.com/002aEo

 

خدمت از ما: درخواست نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی در سراسر ایران

 

·       http://jamejamonline.ir/005ITL

سرویس کولر گازی، آسان‌تر از همیشه!

·       https://www.1pezeshk.com/archives/2020/03/khedmatazma.html

  • سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶

 

نصب و تعمیر کولر آبی را به متخصصین «خدمت ازما» بسپارید

·       https://www.aftabir.com/news/article/view/1398/12/20/2356703

آموزش سرویس و تعمیر کولر گازی

 

·       https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/988873-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       https://www.alef.ir/news/3981105053.html

نظافت منزل؛ با خدمت از ما راحت‌تره!

 

·       https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/858267-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%D9%87

نیروی متخصص و معتمد برای نظافت شرکت و نظافت منزل تهران در خدمت از ما!

·       https://www.fardanews.com/fa/news/974524/%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       https://www.dana.ir/news/1566827.html/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7–%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C–%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA–%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA–%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88——%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

(تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       http://www.jahannews.com/news/716209/%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.

·       https://www.javanonline.ir/fa/news/988026/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

 

با رعایت موارد زیر به هنگام نصب کولر گازی، سال‌ها به تعمیر کولر گازی، نیاز نخواهید داشت

 

·       http://www.rajanews.com/news/336577/%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA

·        

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.

·       http://www.shafaf.ir/fa/news/500663/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

یافتن متخصصین خدمات مختلف در خدمت از ما

·       http://www.baharnews.ir/news/196509/%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA

نقاشی ساختمان، متری چند؟

·       https://article.tebyan.net/472127

 

Source: https://newscience.sites.ucsc.edu/which-media-have-introduced-our-service/

مشاور کسب‌ و کار یا مشاوره کسب و کار نیازی است که این روزها بیش از پیش خود را نمایان کرده است. به دلیل پیچیدگی در سطح کسب و کارها، گاهی اوقات نیاز داریم که یک نفر در نقش راهنما (کسی که ترجیحا یک بار خودش این راه را رفته) کنارمان باشد تا بتوانیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم.

این روزها خیلی از افراد به دنبال این هستند که “چگونه مشاور کسب و کار شویم”، از طرفی دیگر عده ای به دنبال مشاوره رایگان کسب و کار یا مشاوره تلفنی کسب و کار هستند. اما موردی که تقریبا به ترند این روزها تبدیل شده مشاور کسب و کار اینترنتی است. شاید هم افراد با کنجکاوی های شخصی دنبال درآمد مشاور کسب و کار باشند و از طرف دیگر افرادی به دنبال بهترین مشاور کسب و کار در ایران و استخدام مشاور کسب و کار باشند. در ادامه بیشتر توضیح می دهم که مخاطب این مطلب چه کسانی هستند و برای چه افرادی بیشتر مفید خواهد بود.

 

مشاور کسب و کار کیست؟ | مشاوره کسب و کار چیست؟

در ابتدا تعریفی که ویکی پدیا از مشاور و کسب‌و‌کار دارد را برای شما می آورم.

مشاور، (به انگلیسی: consultant) یک فرد حرفه‌ای است، که به کسب‌ و کارها برای توسعه فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی کمک می‌کند. استفاده از مشاور ناشی از نیاز به یک مهارت یا دانش خاص یا نیاز به تحلیل‌گر یا برنامه‌نویس برای تکمیل پروژه است. یک مشاور خدماتش را به طیف وسیعی از کسب‌وکارها عرضه می‌دارد، که برای نمونه می‌توان به بخش‌هایی چون: امنیت اطلاعات، مدیریت، حسابداری، قانون، منابع انسانی، بازاریابی، روابط عمومی، علوم مالی، مهندسی و دانش پزشکی اشاره کرد. شناخته‌شده‌ترین گونه‌های مشاور شامل مشاوره حقوقی، مشاوره فناوری اطلاعات، مشاور مدیریت و مشاوره (روانشناسی) است.

براساس این تعریف اگر بخواهم همین جا یک جهت به ادامه مطلب بدهم باید بگویم که تِم این مطلب مشاور مدیریت است.

کسب و کار یا بیزینس (به انگلیسی: Business)، یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا، خدمات یا هر دو به مشتری ایجاد شده‌ است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند. کسب و کارها می‌توانند ناسودبر باشند یا مالک آن‌ها دولت باشد. از کسب و کاری که چندین فرد در دارایی آن شریک باشند با عنوان شرکت یاد برده می‌شود، هر چند که این واژه تعریف دقیق‌تری نیز دارد. پترس و پلومن، از صاحب نظران این حوزه، بر این باورند که هر نوع خرید و فروش کسب وکار نیست، بلکه کسب وکار هر نوع تبادل تکرار شونده و تجدید پذیر است.

برای داشتن یک کسب و کار سه راه وجود دارد:

  • راه اندازی کسب و کار از صفر
  • خرید کسب و کار موجود از شخص دیگر
  • نمایندگی یا فرنچایز

که در این مطلب به مورد اول یعنی راه اندازی کسب و کار از صفر می پردازم. (چیزی که خودم در آن تخصص و تجربه دارم)

پس اگر بخواهم در ابتدای بحث، راه را شفاف کنم باید بگویم این مطلب در مورد مشاوره و راه اندازی کسب و کار بخصوص مشاور کسب و کار اینترنتی است.
به عبارتی این مطلب برای کسانی که می خواهند کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی کنند مناسب است.

 

مخاطبان این مطلب:

شما یا قصد یادگیری راه اندازی کسب و کار (اینترنتی – آنلاین) دارید یا خواهان مشاوره/مشاور کسب و کار هستید. برای دسته اول ادامه مطلب را تدارک دیدم و برای دسته دوم پیشنهاد می کنم که به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

ایده:

عموما اول ایده ای در ذهن ما هست و بعد ما تصمیم به راه اندازی کسب و کار آنلاین می گیریم. (از این نقطه به بعد من به کسب و کار اینترنتی می گویم آنلاین، چون کسب و کار اینترنتی عبارتی بسیار مبتدیانه است و چون ما با هم در حال یادگیری هستیم این اولین نکته برای یادگیری است)

در ابتدا باید ایده خودمان را چکش کاری کنیم. ما که دوست نداریم در خلوت خودمان ایده را تولید کنیم بعد آن را تبدیل به کسب و کار کنیم و در مرحله آخر توجه شویم بازار اصلا به این خدمت یا کالا نیاز نداشته است. ( از اینجای مطلب من به خدمت یا کالا می گویم محصول)

چندین سال پیش چک لیستی تهیه کردم (که هنوز هم هر از گاهی آن را به روز می کنم) در ابتدا پیشنهاد می دهم به آن مراجعه کنید و کمی با واقعیت ها و ترند های بازار، ایده خود را بسنجید.

چک لیست ارزیابی۷نکته که بهتر است در ایده خود لحاظ کنید + یکسری ترجیحات

 

خوب با فرض اینکه ایده ما مورد نیاز بازار است و با واقعیت ها همسو و هم جهت است به مرحله بعد می رویم.

 

برای فهم بهتر مطلب قبلی در اینجا در چند مثال آورده ام: چند نمونه مقایسه کسب و کارهای آنلاین

از کجا شروع کنیم:

 

 

۱- انتخاب Domain مناسب

در مورد انتخاب دامین/دامنه چند روش را پیشنهاد می کنم:

  • اسمی با معنا و جالب انتخاب کنید. براساس تجارت خودتان. مانند:

متمم : محل توسعه مهارت های من ، دیوار : با تعبیر اینکه هر آگهی را در قدیم برای اطلاع به دیوار می چسباندیم

  • می توانید اسم را دقیقا کاری که انجام می دهید بگذارید(البته من این سبک را نمی پسندم)

ورزش۳

توجه: سعی کنید کمی آینده بینی در مورد کار داشته باشید که بعدا اگر کسب و کار شما رونق گرفت مفهوم اسم از بین نرود. مانند دیجی کالا که در ابتدا به منظور فروش کالا های دیجیتال بود اما حالا لباس و مواد سوپرمارکتی هم می فروشد.

  • اسم گذاری اشاره کلی به کسب و کار داشته باشد و در ذهن مخاطب بماند(من خودم این سبک را خیلی می پسندم) مانند:

جاب اینجا : یعنی شغل مورد نظر شما اینجاست  ، خدمت از ما : بابت انجام کارهای خدماتی ، جاباما : رزرو هتل

  • می تواند خیلی بی ارتباط باشد. مانند:

علی بابا : فروش بلیط ، رسپینا۲۴ : فروش بلیط

فهرستی از ۵۰۰ سایت اول ایران را که مربوط به آبان ماه ۹۵ هست را اینجا می گذارم. به نظرم می توان یکسری اطلاعات از آن استخراج کرد. هم در زمینه دامنه، هم نوع فعالیت و هم …

 

۲- انتخاب Host مناسب

من با سه شرکت سرویس هاست کار کردم در بین این ها طرح الماس نت افراز توانست رضایت من را جلب کند.

 

۳- زبان برنامه نویسی سایت

به نظر من و به اعتقاد شخص من سعی کنید با یک cms کار سایت خود را راه بیاندازید(خصوصا وردپرس). به دلیل اینکه با استانداردهای به روز جهان پیش می روند.

 

مطلب مرتبط: چرا وردپرس بهترین انتخاب است

 

  • پلاگین نویس و پلاگین های بسیار دارد.
  • هزینه آن کمتر است.
  • قابلیت زود یادگیری دارد.
  • بسیار کاربر پسند است.
  • در کمترین زمان آماده می شود.
  • دارای سئو قوی و قابلیت انعطاف پذیری بالا دارد( مهمتر از همه با برنامه نویس زیاد نمی خواهد سرو کله بزنید).

نکته: مرجع اصلی برای انتخاب قالب، سایت themeforest.com است که می توانید بهترین قالب های وردپرسی را در آن بیابید. یکی از قالب های خیلی خوب Betheme هست که دموهای متنوعی دارد. (betheme را دوست خوبم مجید پران به من معرفی کرد.). اما betheme لزوما بهترین نیست.

 

نکات بسیار مهم در انتخاب قالب:

  • قالبی را انتخاب کنید که page builder داشته باشد (البته betheme دارد)
  • RTL باشد
  • speed خوب
  • SEO optimized
  • اگر کسب و کارتان اینترنشنال است، چند زبانه باشد
  • responsive. معمولا تمام قالب های جدید هستند
  • تا جای که می شود قالبِ مربوط به کسب و کارتان را انتخاب کنید که در طول کار سهولت را به همراه داشته باشد(از لحاظ گرافیکی)

 

اولین اقدامات پس از انتخاب قالب:(۱۰۰% این کارها را انجام دهید)

  • نصب پلاگین Yoast برای SEO
  • درست کردن robots.txt
  • نصب پلاگین WPRocket برای بهبود سرعت سایت
  • پلاگین wincher
  • در صورت نیاز برای فشرده سازی، استفاده از Gzip (در صورت داشتن css و js زیاد): Gzip رو هم از طریق htaccess می توانید فعال کنید و هم از طریق نصب پلاگین Gzip. خوبی استفاده از کد htaccess این هست که  تعداد پلاگین هاتون زیاد نمی شود. چون تعداد خیلی زیاد افزونه فعال، روی سرعت سایت می تواند تاثیر بگذارد، حتی بدتر اینکه گاهی باعث تداخل افزونه ها می شود.
  • در صورت داشتن اسلایدر. استفاده از slider revolution (به دلیل اینکه با نوشته های درون آن هم می توانید روی کلمات کلیدی تان کار کنید)
  • نصب kk star rating

 

مطلب مرتبط: رقیب کیست و چگونگی تحلیل آن

 

بعد از بالا آمدن سایت اقدام  به استخراج کلمه کلیدی مناسب کسب و کار خود کنید.

  1. اگر سایت فروشگاهی است اقدام برای نماد الکترونیک یا Enamad، نماد ارشاد و انجام کارهای درگاه پرداخت
  2. Online Chat (در صورت نیاز)
  3. خرید پنل sms و Email marketing (در صورت نیاز)

پس از انجام کارهای اولیه و ردیف بودن ظاهر

  1. دوباره بر می گردیم به تحلیل بیشتر رقبا برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب تر (استفاده از گوگل ترند، similar web، الکسا، سرچ گوگل، سایت Moz و خیلی ابزارهای پیشرفته دیگر)
  2. شروع به محتوا گذاری با کلمات کلیدی انتخاب شده. (سئو چیست)
  3. راه اندازی Twitter و Instagram (در صورت لزوم)

 

نکته مهم در مورد محتوا گذاری:(به ترتیب اولویت می نویسم)

  1. بهترین محتوا، محتوایی است که حاصل تجربیات شخص خودتان باشد.
  2. محتوای خارجی را ترجمه کنیم و در سایت قرار دهیم (با ذکر منبع).
  3. چند مطلب از سایت های ایرانی بخوانید و خلاصه آنچه متوجه شدید را بنویسید (همراه با نوشتن منبع). حتما پاراگراف اول را سعی کنید به بهترین نحو بنویسید.

 

بهترین مشاور کسب و کار:

برخی برای کسب و کارشان به دنبال بهترین مشاور می گردند (از نظر من هم از ابتدا به سراغ بهترین ها رفتن عموما درست ترین تصمیم است) چون می خواهند در زمان و پول خود صرفه جویی کنند. که عموما با این عبارات دست به سرچ می شوند: مشاور کسب و کار در تهران و یا بهترین مشاور کسب و کار در ایران

همانطور که گفتم تجربیات قبلی مشاور بسیار مهم است و اینکه آن تجربیات چقدر به نیاز امروز شما نزدیک باشند، بیشتر به آن کمک می کند که متوجه شوید مشورت ها و راهنمایی های او برای شما می تواند کارساز باشند یا خیر.
البته به نظر خودم طبیعی است که چنانچه شخص مشاور خود چندین کسب و کار را مدیریت و راه اندازی کرده باشد، جنس حرف ها و مشورت های ایشان بیشتر قابل باور و از طرفی دیگر قابلیت پیاده سازی در بازار واقعی را دارد.

 

مشاور کسب و کار خوب، جنس صحبت هایش از باید ها و نباید ها در قالب پیشنهاد است. کارهایی که به دلیل کمبود منابع ما بهتر است انجام ندهیم یا در فرصتی دیگر به سراغشان برویم.

 

منبع: https://blogs.cuit.columbia.edu/sek2216/internet-business-consultant/

چهار شنبه 29 مرداد 1399برچسب:معرفی خدمت از ما, :: 22:0 ::  نويسنده : مدیر

کسب و کار “خدمت از ما” را اگر بخواهم با لفظ امروزی اسم گذاری کنم، یک استارت آپ است (چقدر من از این کلمه حس بدی می گیرم. شده یه چیزی تو مایه های کارآفرینی. دیده شده که شخصی فقط ایده داره، اونم تو رویاهاش. میگه من کارآفرینم. استارت آپ هم چیزیه که این روزها همه یا دنبالشن یا توشن)

 

 

 

خدمت از ما

خدمات در این سایت به چند کتگوری زیر تقسیم می شود:

 

خانه

نظافت

تاسیسات

زیبایی

ساختمان

دیجیتال

خودرو و حمل و نقل

حیوانات

آموزش

هر کدام از کتگوری سرویس های بالا، خود به چندین زیر سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

 

خدمات ایزوگام

خدمات برق کاری

خدمات تاسیسات و لوله کشی

قالیشویی

مبل شویی

نظافت منزل

خدمات گرمایشی

خدمات سرمایشی

تعمیر لوازم منزل

لوله بازکنی

خدمات باغبانی

تخلیه چاه

خدمات ساختمانی

پذیرایی مجالس

خدمات پرستاری

نقاشی ساختمان

اسباب کشی

تعمیر آسانسور

ساخت در و پنجره

وانت بار

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.

 

هر خدمتی که شما مد نظر داشته باشید را می توانید از این سایت دریافت کنید. البته ناگفته نماند که این کسب و کار بی عیب و کم اشتباه نیست اما تمام تیم سعی و تلاش خودشان را می کنند و این برای من قابل تقدیر است.

 

و اما دلیل نوشتن این مطلب تبریک به تیم “خدمت از ما” است که بعد از کلی تلاش شبانه روزی و مداوم توانستند امروز از لحاظ بازدید سایت و رنک الکسا، رتبه یک سایت های خدماتی کشور باشند و این جایگاه در بین رقبایی که فراوان در این زمینه هزینه می کنند (هرینه اینجا فقط پول منظورم هست) کار آسانی نبوده و نیست.

 

لینک دانلود اپلیکیشن مشتری:

 

 

 

دانلود اپلیکیشن متخصصین:

 

 

 

خدمت از ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

 

توییتر اینستاگرام لینکدین

 

با تشکر حمید طهماسبی

 

منبع

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    پيوندها
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: